پیمان حدادی: پرسپولیس بدون سرمربی هم باید این بازی را میبرد
پرسپولیس بدون سرمربی هم باید این بازی را میبردبرخی از بازیکنان، فردا بیایند باشگاه و قراردادشان را فسخ کنند/ اگر این بازیکنان، هوادار را دوست دارند و از هوادار خجالت میکشند، قراردادشان را فسخ کنند/ در دوره مدیریت من، تیم ششم جدول، شانس آسیایی شدن پیدا کرد/ شما سمت بازیکنان هستید چون بازیکن، پول خرج …