دارو بدون قیمت؛ تصمیمی به نفع مردم یا به ضرر آنها؟
سازمان غذا و دارو با تصمیمی جسورانه، درج قیمت را از روی جعبههای دارو حذف کرده و شهروندان را به سامانه ملی تیتک ارجاع داده است. اقدامی که متولیان آن را گامی به سوی مدرنیته و مبارزه با نوسانات ارزی میدانند، اما در آن سوی میدان، صدای اعتراض نمایندگان مجلس بلند شده است که این سکوتِ روی جعبه را فریادی …