تکمیل پروژه فیبرنوری شهر کرمانشاه تا پایان سال
ایسنا/ مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از برنامه ریزی برای تکمیل پروژه توسعه فیبرنوری شهر کرمانشاه تا پایان سال خبر داد و گفت: تا چهار سال دیگر نیز تمام نقاط استان به فیبرنوری متصل خواهند شد. حمیدرضا امیری، مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح توسعه فیبرنوری در کشور توسط شرکت مخابرات ایران،