واردات کالا به کشور از طریق بنادر مازندران ۵۸ درصد افزایش یافت
ایرنا/ رئیس اداره ترانزیت و حملونقل بینالمللی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای مازندران از واردات بیش از ۸۰۰ هزار تن کالا از طریق بنادر استان در ۲ ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۸ درصد رشد داشته است. ناهید شهرامی نیا روز چهارشنبه در نشست شورای اقتصا