سه شنبه, ۸ مهر, ۱۳۹۹ / 29 September, 2020
برند ملی
سیمرغ 3میلیارد تومانی
۲۹ ساعت قبل
سیمرغ 3میلیارد تومانی
 محمد باریکانی- دبیر گروه زیست بوم  برند ملی گردشگری ایران صبح دیروز و همزمان با آغاز هفته گردشگری توسط وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور رونمایی شد. سیمرغ حالا تبدیل به نماد ملی و جهانی گردشگری ایران شده است که پیش‌تر یک‌بار به‌صورت ناگهانی و بدون اعلام قبلی توسط علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در اسفندماه سال 98رونمایی شده بود. برند ملی گردشگری ایران که قرار است نشان جهانی ایران در حوزه سفر باشد در مدتی کوتاه بدون برگزاری …
رونمایی از نشان و سند ملی توسعه گردشگری
۳۹ ساعت قبل / وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی / ولی تیموری / جهانگردی / روز جهانی گردشگری
رونمایی از نشان و سند ملی توسعه گردشگری
تهران- ایرنا- در مراسم روز جهانی گردشگری از تمبر، نشان و برند ملی، سند راهبردی توسعه، سامانه طرح تطبیق استاندارد تاسیسات، سامانه نظارت بر تاسیسات و سه کتاب در این حوزه و پروژه‌های ادارات استانی رونمایی شد.
۳ روز قبل
بهره‌برداری از ظرفیت‌های قانونی مجلس برای اعتلای شرکت دخانیات
از ظرفیت‌های قانونی مجلس به‌عنوان نهاد قانون‌گذار کشور برای اعتلای برند ملی دخانیات ایران و اشتغال کارگر ایرانی و تولید داخلی جهت رفع مشکلات و اصلاح سیاست‌ها و رویه‌های حاکم بر صنعت دخانیات کشور استفاده خواهد شد.
ارائه آیین‌نامه اجرایی «برند ملی گردشگری» به دولت
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
ارائه آیین‌نامه اجرایی «برند ملی گردشگری» به دولت
مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش از ارائه آیین‌نامه اجرایی برند ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران به هیئت دولت خبر داد و این آیین‌نامه را بالاترین سند حمایتی از برند ملی گردشگری دانست.
یک گام تا حذف ویزای بین ایران و روسیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ / ایران و روسیه / حذف ویزای ایران و روسیه / علی اصغر مونسان
یک گام تا حذف ویزای بین ایران و روسیه
به‌ گزارش تسنیم، در هشتمین جلسه شورای سیاست‌گذاری بخش خصوصی گردشگری که علاوه بر دکتر مونسان، ولی تیموری معاون گردشگری، تعدادی از مدیران کل، رؤسای تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری، فعالان بخش خصوصی و نیز تعدادی از استادان دانشگاه و پژوهشگران حضور داشتند، موضوع برند ملی گردشگری ایران مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد، این برند هم‌زمان با فرا رسیدن هفته گردشگری در مهرماه امسال رونمایی شود.
رونمایی از برند ملی گردشگری ایران در هفته گردشگری/ لغو روادید دو طرفه ایران و روسیه تا پایان ماه جاری
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ / برند ملی گردشگری
رونمایی از برند ملی گردشگری ایران در هفته گردشگری/ لغو روادید دو طرفه ایران و روسیه تا پایان ماه جاری
ایلنا: مونسان گفت: جای برند ملی گردشگری واقعا خالی بود و امروز خوشحالیم که این برند تدوین شده و در مهرماه امسال هم‌زمان با فرا رسیدن هفته گردشگری رونمایی خواهد شد.
تک محصولی بودن استان‌های مشهد و یزد برایشان مشکل‌ساز شد/ افزایش نرخ هتل‌ها از مهرماه/ مجوزهای فعالان گردشگری سلامت جز با مُهر وزارت گردشگری باطل است
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ / گردشگری / دانشگاه / هتل / راهنمایان گردشگری / دفاتر خدمات مسافرتی / گردشگری سلامت / برند ملی گردشگری / گردشگری کشاورزی / JICA / سند راهبردی گردشگری
تک محصولی بودن استان‌های مشهد و یزد برایشان مشکل‌ساز شد/ افزایش نرخ هتل‌ها از مهرماه/ مجوزهای فعالان گردشگری سلامت جز با مُهر وزارت گردشگری باطل است
ایلنا: ولی تیموری معتقد است که باید گردشگری از تک محصولی بودن خارج شود تا با وقوع اتفاقات با چالش روبه‌رو نشویم. در این راستا استانداردسازی‌ها در جریان است و وزارت…
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ / ایران / درآمد / ذهن / زیبایی / گوگل
برند ملی و نیاز روزافزون ایران به آن
در شرایطی که تمرکز در عرصه سیاست جهانی از ژئوپلیتیک به ژئواکونومی تغییر یافته و میزان درآمد سالانه شرکتی چون گوگل به اندازه سه برابر سرانه تولید داخلی کشوری چون ایران است،
چهار عنصر حیاتی
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
چهار عنصر حیاتی
توسعه در خودروسازی دنیا مسیر روشن و مشخصی دارد. برای شناسایی این مسیر کافی است ابزار لازم برای توسعه در این صنعت را بشناسیم. اگر برندینگ را اوج پایداری توسعه بدانیم آن‌وقت باید بپذیریم، شرکت‌های صاحب برند در عرصه خودروسازی عموما بر چهار عنصر دانش فنی، سرمایه، بازار و مدیریت ماندگارند. اصولا دانش فنی و مدیریت یا همان فهم توسعه عناصر ذاتی برندها هستند. برندها با مبادله ارزش‌های ذاتی خود با کشورهای طالب توسعه در قبال کسب مزیت آنها از جمله سرمایه‌های انسانی و بازار، از یکسو سودآوری خود را افزایش می‌دهند و از سوی دیگر با انتقال توسعه به مناطق نوظهور جغرافیایی بر استحکام زنجیره جهانی ارزش خودرو از طریق تعدد حلقه‌ها می‌افزایند. این تعدد حلقه‌ها در زنجیره ارزش منجر به توسعه و گسترش بازارهای آتی خودرو …
فرصت تقویت برندهای ایرانی در دوران کرونا
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ / برند ملی / کسب و کار اینترنتی / تولید
فرصت تقویت برندهای ایرانی در دوران کرونا
سمینار آموزشی مارکتینگ با حضور ٢٢٠ نفر از مدیران و فروشندگان شرکت توزیع و پخش کالای FMCG به صورت آنلاین برگزار شد.
پگاه برند محبوب مردمی در سال 1399 شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ / انجمن صنایع لبنی
پگاه برند محبوب مردمی در سال 1399 شد
در هفتمین جشنواره برند محبوب صنایع لبنی و در رقابت شرکت‌های مختلف لبنی، برند ملی پگاه با انتخاب مردم توانست جایگاه برند محبوب سال 139 را کسب کند.
برند ملی حلال تنها نشان رسمی حلال کشور است
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ / استانی-فرهنگی و هنری / فقه / احمد مبلغی
برند ملی حلال تنها نشان رسمی حلال کشور است
فقیه مجتهد ناظر بر امور حلال کشور با اشاره به اینکه برند ملی حلال تنها نشان رسمی حلال کشور است، گفت: ثبت هر برند دیگر تحت این عنوان، فاقد اعتبار قانونی است و تخلف محسوب می شود.
باید فلافل فروشان محله ۲۲ بهمن بندرعباس به یک برند ملی تبدیل شوند
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ / استانی-اجتماعی / اخبار اجتماعی - هرمزگان / کروناویروس / همه_باهم_علیه_کرونا
باید فلافل فروشان محله ۲۲ بهمن بندرعباس به یک برند ملی تبدیل شوند
فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: با گسترش دکه‌های فلافلی در محدوده محله ۲۲ بهمن بندرعباس امنیت بیشتری در منطقه ایجاد شد و اهالی محله در این صنف مشغول بکار هستند و این محل تبدیل به یک برند شناخته‌شده است.
«میهنِ»ما در میان بزرگان صنعت غذای دنیا
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ / میهن / نمایشگاه گلفود / غرفه « میهن
«میهنِ»ما در میان بزرگان صنعت غذای دنیا
«میهن» به عنوان نماینده‌ای پویا و پرافتخار برای صنعت غذای ایران با طراحی و اجرای غرفه‌ای متفاوت و شایسته موفق شد به خوبی‌ شأن این برند ملی وهمچنین صنعت غذای میهنمان را در نمایشگاه جهانی گلفود دبی نمایندگی کند.
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
فرصت‌سوزی در بازار توریسم درمانی
کشور مالزی، یکی از قطب‌های گردشگری سلامت در جهان، با ایجاد یک برند ملی به‌عنوان اتاق کنترل و توسعه گردشگری سلامت این کشور به ارائه راهکارهای کاربردی و اساسی در جهت توسعه این حوزه گردشگری و دستیابی به بازار جهانی گردشگری پرداخته که می‌تواند به عنوان نسخه‌ای جهت خنثی‌سازی تحریم در ایران مورد توجه قرار گیرد و با ایجاد تنها فرصت کشور در زمان تحریم‌ها به‌عنوان یک جایگزین قدرتمند اقتصاد نفتی مطرح باشد. باتوجه به اینکه ایران در حوزه درمانی از زیرساخت‌های لازم برخوردار است اما با 9 بازدارنده اصلی در حوزه گردشگری سلامت مواجه است که منجر به فرصت‌سوزی در بازار جهانی توریسم درمانی و جذب گردشگران به کشور شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ / برندسازی / برند ملی / کارت بازرگانی
آنچه که در خصوص برند سازی نمی دانید!
تا حالا شده برید داخل یک فروشگاه و بدون اینکه خودتون هم متوجه باشید، دنبال یک محصول خاص و یا کالای خاص باشید؟ این دقیقاً تاثیر برند سازی بر روی ذهن مشتری است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ / استانی-اجتماعی / موسیر / گیاهان دارویی
موسیر برند ملی گیاهان دارویی لرستان
معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: موسیر به‌عنوان برند ملی و استانی در کشور معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
جی پلاس و سام؛ جایگزین ال جی و سامسونگ/ گارانتی‌ها معتبر است
سید مرتضی میری رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفتگو با دیدارنیوز درباره جایگزین دو برند ال جی و سامسونگ در بازار کشورمان گفت: دو کارخانه ال جی و سامسونگ که در شهر‌های تهران، سیرجان، قزوین و کرج بنا نهاده شده بود، به قوت خود باقی است و تنها برند‌ها تغییر پیدا کرده است. کارخانه‌های مورد اشاره که تا پیش از این برند‌های کره‌ای را تولید می‌کردند، اکنون دو برند ملی به نام‌های «جی پلاس» و «سام» را انتخاب کرده‌اند و با تولید این دو برند، کار خود را به مانند سابق ادامه می‌دهند. زمانی که سامسونگ و ال جی تولید می‌کردیم، حق صادرات نداشتیم، اکنون با توجه به اینکه دو برند مذکور، ایرانی است، این توانایی را دارد تا پس از اشباع بازار در داخل، شروع به صادرات محصول خود کنند، در واقع تمام این داستان تحریم …
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ / صندوق مرمت احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی / فرش / ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری / معاونت سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری / معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری / علی ‌اصغر مونسان / میراث فرهنگی / جهانگردی / اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران / استانداری تهران
برند ملی گردشگری و فرش ایرانی که کد اصالت گرفت و رونمایی شد
تهران-ایرنا- میراث فرهنگی با دو حوزه گردشگری و صنایع دستی در حالی هفته جاری را همزمان با دهه مبارک فجر سپری کرد که شاهد افتتاح نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، اختصاص کد هویت و اصالت به فرش ایرانی و رونمایی از برند ملی گردشگری به عنوان مهمترین رویدادهای این حوزه بود.
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ / ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری / علی ‌اصغر مونسان / میراث فرهنگی / جهانگردی
برند ملی‌گردشگری رونمایی‌شد
تهران - ایرنا - «برند ملی گردشگری»، طرح شهر گردشگر و الواح ثبت جهانی شهرهای زنجان، شیراز و ملایر و روستای جهانی قاسم‌آباد گیلان با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رونمایی شد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ / علی اصغر مونسان / نمایشگاه گردشگری / صنایع دستی / ولی تیموری
نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران افتتاح شد
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران با رونمایی از «برند ملی گردشگری» افتتاح شد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ / سیمرغ / برند ملی گردشگری / سفیر صلح و دوستی
«Majestic Iran» با سیمرغ در آسمان برند گردشگری پرواز می‌کند
ایلنا: سیمرغ به عنوان برند گردشگری با شعار ایران باشکوه قرار است پیام آور صلح و دوستی ایرانیان به جهانیان باشد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
«سیمرغ» برند گردشگری ایران شد
نماد ایران در برند گردشگری کشور پس از یک دهه تلاش و مطالعه سرانجام انتخاب شد و همین دیروز مدیر پروژه برند ملی گردشگری به ایسنا خبر داد که «سیمرغ» به‌عنوان نماد ایران در برند گردشگری ثبت شد. زاهد شفیعی، مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری و مدیر پروژه برند ملی گردشگری به ایسنا گفت: پروژه برند گردشگری ایران از حدود 15ماه پیش در معاونت گردشگری و در ذیل شورای راهبردی برند ملی گردشگری کشور تشکیل شد. او ادامه داد: این شورا متشکل از نمایندگان دستگاه‌های دولتی، همچون وزارتخانه‌های کشور، وزارت راه و شهرسازی، …
۱۳۹۸/۱۱/۰۵
شرکت پتروشیمی شازند جزو 100 شرکت برتر کشور در سال 98 شناخته شد
اراک ـ کمال‌آبادی: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، سازمان مدیریت صنعتی باهدف تولید اطلاعات در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور و شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار، ارائه تصویری روشن از جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی مختلف، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی کشور و علمی‌تر نمودن فضای تصمیم‌گیری مدیران، "رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران" را  بر اساس شاخص های جهانی برای بیست و دومین سال متوالی انجام داد و  شرکت پتروشیمی شازند (هلدینگ) با کسب رتبه 40، جزو 100 شرکت برتر کشور در سال 98 شناخته شده است. در رتبه بندی سال جاری شرکت های برتر کشور،  هلدینگ پتروشیمی شازند بر اساس شاخص های رتبه بندی نظیر اندازه و رشد شرکت، سود آوری و عملکرد، بهره وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار بر مبنای …
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ / ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری / علی ‌اصغر مونسان / ولی تیموری
از بازگشت لوفت هانزا به آسمان ایران تا رونمایی برند ملی گردشگری
تهران - ایرنا- هفته گذشته حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با خبرهای خوشی همراه بود که از بهتر شدن شرایط گردشگری ایران تا دیگر بخش‌های این حوزه از جمله بازگشت لوفت هانزا به آسمان ایران، موزه شدن کاخ مرمر، رونمایی از برند ملی گردشگری، دعوت از ایران برای حضور در نمایشگاه های گردشگری و ... همگی از افق های درخشان این حوزه حکایت دارند.
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ / گردشگری / علی ‌اصغر مونسان / ولی تیموری
فراخوان طراحی هویت بصری برند ملی گردشگری منتشر شد
تهران - ایرنا- فراخوان عمومی طراحی هویت بصری برند ملی گردشگری از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منتشر شد.
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ / گردشگری / نمایشگاه گردشگری / برند ملی
رونمایی از برند ملی گردشگری در هیاهوی هجمه‌ها علیه ایران
پس از سال‌ها تلاش برای تهیه برند ملی گردشگری قرار است رونمایی از این‌برند، در حاشیه نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی انجام شود تا بتوان با کمک آن، هجمه‌های ضدایرانی را تا حدودی خنثی کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ / برندسازی / برند ملی / مقاله ISI
چهار توصیه آموزشی موثر در بازاریابی برای برندسازی قدرتمند
بازاریابی، ابزارهای قدرتمندی را برای برندسازی محبوب در اختیار قرار می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ / گردشگری / علی ‌اصغر مونسان / میراث فرهنگی / ولی تیموری
پروژه طرح نشان ملی گردشگری و فعالان این صنعت
تهران - ایرنا- مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری، گفت: پروژه برند ملی گردشگری در اتاق فکر معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تشریح و مورد بحث و تبادل نظر فعالان گردشگری قرار گرفت.
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ / استانی-شهرستانها / زعفران / صادرات زعفران / تربت حیدریه / خبرهای شهرستان تربت‌حیدریه
طرح ساماندهی صادرات زعفران با یک برند ملی اجرا می‌شود
یک تولیدکننده زعفران گفت: طرح اوسک با هدف ساماندهی صادرات زعفران با یک برند ملی و فروش آن در خارج از کشور طراحی و راه‌اندازی می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ / لوازم خانگی / افزایش قیمت / برند / صنعت / وزارت صنعت،معدن و تجارت
۲ برند جدید به بازار لوازم خانگی وارد شد
مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: طرف های ایرانی در ادامه تولیدات خود توانستند با تامین قطعات مورد نیاز و با جایگزین کردن محصولات ایرانی به جای محصولات کره ای برند ملی را تولید و آن را تقویت کنند.
۱۳۹۸/۰۹/۲۷
دور باطل برند ملی
پرستو فخاریان
۱۳۹۸/۰۸/۱۳
فرمول خرید زعفران از کشاورزان
رئیس شورای ملی زعفران ایران گفت: تمام فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خرید توافقی باید به‌منظور منافع کشاورزان و حفظ جایگاه زعفران ایران در بازارسازی و توسعه بازار جهانی زعفران به‌منظور برندسازی برای برند ملی زعفران ایران باشد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
خرید توافقی زعفران باید مازاد بر توان خرید بخش خصوصی و صادرات باشد نه در خدمت دلالان و رانت‌‌جویان
رئیس شورای ملی زعفران ایران گفت: تمام فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خرید توافقی باید در راستای منافع کشاورزان و حفظ جایگاه زعفران ایران در بازارسازی و توسعه بازار جهانی زعفران به منظور برندسازی برای برند ملی زعفران ایران باشد.
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ / استانی-اقتصادی / طراحی لباس / پوشاک
هنوز برند ملی لباس در کشور نداریم
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی ایران سپهر گفت: متاسفانه در کشور و اصفهان برند ملی برای لباس نداریم به همین منظور به دنبال استخراج مد مفهومی با الهام از ذخایر ملی و اسلامی هستیم.
۱۳۹۸/۰۷/۲۳
ثبت جشنواره ایل سنگسری در تقویم کشور
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان گفت: «ثبت جشنواره ایل سنگسری در تقویم کشور از برنامه‌های مهم این جشنواره است.» به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان، مهدی جمال افزود: «جشنواره ایل سنگسری یکی از هفت رویداد برند ملی است و استان سمنان برای توسعه گردشگری نیاز به برگزاری رویدادهای ملی دارد.»
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ / استانی-اجتماعی / استاندار گیلان / جهاد دانشگاهی / پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی
پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی یک برند ملی است
استاندار گیلان پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی را یک برند ملی عنوان کرد و گفت: تحقیقات و پژوهش های پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی می تواند راهگشای تالاب انزلی و پسماند گیلان باشد.
۱۳۹۸/۰۷/۱۶
سند برند ملی گردشگری تا دهه فجر آماده می‌شود/ خبرهای خوشی از بازگشت اشیای تاریخی در راه است
ایلنا: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به بازگشت موفقیت‌آمیز ۱۷۸۳ قطعه از الواح هخامنشی به کشور گفت: این یک اقدام بزرگ و ارزشمند به‌حساب می‌آید و ان‌شاء‌الله خبرهای خوش دیگری هم در راه است که در زمان خودش اعلام می‌شود.
۱۳۹۸/۰۷/۰۵
جزئیات 4 گام بنیادی وزارت صنعت برای اصلاح نظام توزیع/ راه‌اندازی سامانه عرضه پوشاک حجاب با برند ملی
قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح 4 گام این وزارتخانه برای اصلاح بخشی از نظام توزیع کالا و خدمات در کشور گفت: این سامانه‌ها که با همکاری اتحادیه‌های صنفی عملیاتی خواهند شد، تلاش دارند تا کالاها و خدمات را با قیمت رقابتی به دست مصرف‌کنندگان برسانند.
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ / منصور سعید زاده / لوازم خانگی اسنوا / اسنوا
اسنوا، همراهی با مردم را اولویت خود می‌داند
دست اندرکاران برند ملی اسنوا برخلاف بحران اقتصادی موجود با تمام توان از تولید تا بازار، خود را در کنار مردم احساس می کنند و امیدوارند با کاهش قیمت های مصرف کننده و ارائه طرح ویژه تخفیف در کنار فروش اعتباری، شرایط مناسبی را برای خرید لوازم خانگی توسط هموطنان فراهم کرده باشند.
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
جشنواره فیلم کوتاه موج کیش به یک برند ملی تبدیل شده است
سازمان منطقه آزاد کیش با توجه ویژه به استعدادهای مطرح فیلم سازی و معرفی آثار برگزیده، زمینه حضور هنرمندان داخلی را در رویدادهای فرهنگی هنری ملی و بین المللی فراهم کرده است.
۱۳۹۸/۰۶/۰۲
یک قهرمان ملی و یک برند ملی؛ مهدی جلوه در برند مای
قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در مسابقات جهانی، یک شور و هیجان بزرگ برای همه‌ی ایرانیان بود. بازیکنانی که جنگیدند و پیروز شدند و همه‌ی ما را شاد کردند. حالا یکی از قهرمانان ملی، مهدی جلوه‌ دوست‌داشتنی و عزیز پس از آن قهرمانی دلچسب در شرکت بزرگ آریان کیمیاتک حضور پیدا کرده است. دیداری که با حضور مدیران هولدینگ آریان کیمیاتک انجام شد و کارکنان و مسئولین و مدیران این مجموعه بزرگ استقبالی گرم از این والیبالیست کشورمان داشتند. داستان چه بود؟مهدی جلوه والیبالیست تیم ملی جوانان که بعد از مسابقات جهانی روزهای خوبی را پیش رو دارد، در برند مای و مجموعه‌ی بزرگ آریان کیمیاتک حضور یافته است و یا به قول خودش در برند محبوب ملی‌اش حضور دارد. برند مای به تازگی یک لاین جدید و مختص محصولات آقایان راه‌اندازی …
۱۳۹۸/۰۶/۰۲
شامپوهایی جدید مخصوص آقایان از مای برند ملی
در این مقاله به معرفی برخی محصولات بهداشتی مای، مخصوص آقایان خواهیم پرداخت.محصولات بهداشتی مای در لاین مردان:برند مای دارای طیف وسیع و گسترده‌ای در زمینه تولیدات گوناگون است که می توان به محصولات ویژه‌ی آقایان از جمله شامپو ضد شوره کلین فرش مای (مخصوص آقایان) اشاره کرد. این محصول توانسته بسیاری از مشکلات مردان را در رابطه با شوره موی سر و ناراحتی‌های حاصل از آن را برطرف نماید. بعد از معرفی شامپو ضد شوره کلین فرش مای (مخصوص آقایان) انتخاب را بر عهده ی آقایان می‌گذاریم تا از لطافت و تمیزی موهای خود لذت ببرند. چرا که برند مای همواره محصولاتی برای تمامی افراد از جمله زنان و مردان ارائه کرده است و پس از گذر سالیان سال از عمر این برند همواره محبوبیت خود را در بین زنان و حتی مردان حفظ کرده است. شامپو …
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ / تشکیل وزارت بازرگانی
تشکیل وزارت بازرگانی در شرایط فعلی ضروری است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تفکیک بازرگانی از وزارت صمت و تشکیل وزارتخانه مجزا برای آن نه تنها بخش صنعت یا کشاورزی را تقویت می‌کند، بلکه پشتیبانی کاملی برای توسعه همه‌جانبه از طریق بسترسازی برای شناسایی بازارهای صادراتی و توسعه برند ملی جهت رونق تولید داخلی است.
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ / اشتغال‌زایی / برند ملی / کالای ایرانی
جایزه یک میلیاردی اسنوا چگونه در مسیر اشتغالزایی قرار گرفت
برنده جایزه یک میلیارد تومانی جشنواره فروش اسنوا، تصمیم دارد با حمایت «اسنوا» این جایزه را در مسیر کارآفرینی و اشتغال در روستای خود به کار گیرد.
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ / توسعه روستایی / معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی / کارآمدی دولت
جام خوشه چین برند ملی دولت تدبیر و امید
تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان از برپایی نخستین دوره جام خوشه چین با هدف ایجاد شور، نشاط و تامین سلامت جسمانی و روانی روستاییان و عشایر خبر داد و گفت: اجرا و توسعه این طرح به عنوان یک برند ملی در دولت تدبیر و امید، آثار ماندگاری در شادابی و انگیزه مردم در دراز مدت به همراه خواهد داشت.
۱۳۹۸-۰۵-۱۷
تولید لوازم خانگی با برند ملی آغاز می‌شود
عضو انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی از تولید نسل جدید تلویزیون‌های یک شرکت داخلی با همکاری چینی‌ها خبر داد و معتقد است، در شرایط فعلی که تحریم‌ها هر روز شرایط را سخت‌تر می‌کند؛ اگر محدودیت‌های بیشتری اعمال شود، با توجه به راه‌اندازی خطوط تولید در داخل کشور، می‌توانیم نیاز بازار را تأمین کنیم.
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ / سن ایچ / ویدئو / رب گوجه فرنگی
پاسخ سن ایچ به ویدئوی جنجالی
پس از بارگذاری این ویدئو توسط خبرنگار صدا و سیمای شهرستان دماوند، سرعت انتشار آن در سایت‏ ها و شبکه‏ های مختلف نشان می‏ دهد این حرکت مغرضانه بوده و به صورت کاملاً برنامه‏ ریزی شده از طریق یک شرکت تبلیغاتی در حال گسترش می ‏باشد. یقیناً انگیزه این عمل ناجوانمردانه تخریب برند ملی و محبوب سن‏ ایچ با چهل سال سابقه درخشان در امر تولید و عرضه محصولات سالم و با کیفیت (به گواه مراجع قانونی ذیربط) می ‏باشد.
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ / مبل منبت ملایر
تکاپوی شهر ملی منبت برای جذب گردشگران داخلی و خارجی
انگار همین دیروز بود که برند ملی مبل منبت ایران زمین به نام ملایر ثبت شد تا چندین دهه خستگی هنرمندانش را از یادها ببرد و نام و آوازه این هنر- صنعت اصیل ایرانی را به نام دستان زحمتکش فعالان این عرصه بر تارک کهن شهر پرافتخار ملایر ثبت کند.
۱۳۹۸/۰۴/۲۵
کارگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه ای تجهیز می شوند
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای از طرح تجهیز کارگاه‌های این دانشگاه با استفاده از برند ملی خبر داد.
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ / منطقه لرستان / علاء الدین بروجردی / نساجی بروجرد
نساجی بروجرد یک برند ملی است
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: پارچه نساجی بروجرد یک برند ملی است.
۱۳۹۸/۰۴/۱۹
اعطای تندیس برند ملی و اقتدار ملی به شرکت نقش اول کیفیت
در کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی که با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد ، از شرکت نقش اول کیفیت به پاس اقدامات موثر درحوزه  مسئولیت های اجتماعی همچون اختصاص هزینه...
۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دام انحصار این بار برای صنعت لوازم خانگی؟
وزارت صنعت، معدن و تجارت، افق ۱۴۰۴ خود را در بخش صنایع لوازم خانگی، در راستای تولید و گسترش سه یا چهار برند ملی در کلاس جهانی ترسیم کرده است. در عین حال با توجه به محدودیت درآمدهای ارزی به نظر می‌رسد تکیه بر توان و تولید داخل، برای رفع نیازهای روزمره مردم ضروری به نظر می‌رسد.
۱۳۹۸/۰۳/۲۹
وزارت صنعت: لوازم خانگی ایرانی جایگزین کره‌ای‌ها می‌شود
باید تا سال ۱۴۰۴، حداکثر تا چهار برند ملی قوی در کلاس جهانی در لوازم خانگی داشته باشیم که در حال حاضر به موازات تولید محصولات کره‌ای ال‌جی و سامسونگ، تولیدکنندگان به دنبال منابع جایگزین برای تولید محصولات با کیفیت و دامنه تنوع مناسب هستند.
۱۳۹۸/۰۳/۲۷
علی بابا: فراهم شدن امکان سفر رایگان به سراسر ایران
هدف سیمرغ این است که اولین مرکز خیریه در حوزه حمل و نقل در ایران باشد که در این مسیر از کمک علی بابا، برند ملی سفر استفاده کرده است.
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ / محسن هاشمی / جهانگیری / مترو
جهانگیری: نباید مدیران کشور را در جبهه‌های داخلی هم درگیر کنیم
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز در سخنانی با تشکر از دکتر جهانگیری که در زمان تصدی خود در وزارت صنایع و معادن در دولت اصلاحات مجوز اولیه ساخت کارخانه واگن سازی تهران را صادر کرد اظهار داشت: اگر دولت از چنین مجموعه هایی حمایت کند ظرفیت برای افزایش تولید و تبدیل کارخانه هایی مثل واگن سازی تهران به یک برند ملی وجود دارد.
۱۳۹۸/۰۳/۱۸
سهم کارت‌های بازرگانی جدید از صادرات غیرنفتی
سرپرست سازمان توسعه تجارت در پنجمین جلسه شورای راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی از سهم 17 درصدی کارت‌های بازرگانی جدیدالورود در عرصه صادرات در فروردین سال 98 خبر داد و گفت: تداوم سیاست‌های ارزی کنونی ممکن است سبب افزایش هزینه های صادرات، شدت یافتن رقابت منفی در بین صادرکنندگان با حضور جدیدالورودها در بازارهای هدف و در نهایت تخریب نام‌و‌نشان محصولات و برند ملی ایران در کشورهای مقصد صادراتی شود.
۱۳۹۸/۰۳/۰۱
سازمان میادین میوه و تره بار را از برند شهری به برند ملی تبدیل می‌کنیم
همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به مناسبت هفته روابط عمومی با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در تعامل سازمان‌ها با شهروندان و نهادهای دیگر گفت: سازمان مدیریت میادین را باید از یک برند شهری به یک برند ملی تبدیل کنیم و برای تحقق این مهم، روابط عمومی سازمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
۱۳۹۸/۰۳/۰۱
جزئیات پروژه برند ملی گردشگری
معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در نشست با تیم اجرایی و مشاوران «پروژه ملی گردشگری» که در حال تعریف و تبیین برند صنعت گردشگری کشور هستند، گفت: «دستیابی به برند ملی کشور در قالب مگاپروژه برند گردشگری ایران شامل 8 زیرپروژه از جمله «تشکیل شورای‌عالی برند گردشگری»، «تعیین استراتژی برند و هویت بصری آن»، «جریان‌سازی موضوع برند گردشگری میان فعالان حوزه صنعت گردشگری»، «استانداردسازی شرایط احراز و دریافت برند»، «آماده‌سازی اقلام بازاریابی و آغاز به‌کار برند گردشگری» است که تاکنون دو فاز آن به اتمام رسیده و دستاوردهای حاصل به صورت همزمان در تصمیم‌گیری‌های اجرایی و عملیاتی به کار گرفته شده است.»
۱۳۹۸/۰۲/۳۱
پیشرفت همزمان پروژه برند ملی گردشگری در دو بخش علمی و عملیاتی
ایلنا: معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تاکید کرد: نتایج پیشرفت در بخش علمی و پژوهشی هر یک از فازهای "پروژه برند ملی گردشگری ایران"، به صورت همزمان در تصمیم‌های اجرایی و عملیاتی حوزه گردشگری به کار گرفته می‌شود.
۱۳۹۷/۱۲/۰۱
صنایع دستی با برند ملی نمادی از خلاقیت هنرمندان خراسان رضوی
مشهد- ایرنا- برندسازی صنایع دستی خراسان رضوی در عرصه ملی یکی از سیاست ها و برنامه های اصلی برای حفاظت، صیانت و احیای هنرهای سنتی است که علاوه بر کمک به تجاری سازی آنها نمادی از هنر و خلاقیت هنرمندان این استان است.
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
"پهپادهای ایرانی" با برند ملی اوج می‌گیرند
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی گفت: ستاد در تلاش است تا برای پهپادهای تولید شده در کشور یک برند ملی طراحی و تعریف کند.
 •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •