چهارشنبه, ۸ بهمن, ۱۳۹۹ / 27 January, 2021
تلفن اینترنتی

۱۳۹۹/۰۹/۳۰
خرید تلفن اینترنتی با جوان تل
ایلنا: تلفن اینترنتی چیست و چرا هر روزه بر تعداد مشتریان تلفن اینترنتی افزوده میشود؟ ما در این مطلب قصد داریم شما را با کارکرد این خطوط و امکانات استفاده از مرکز تماس اینترنتی آشنا کنیم. اگر شرکت و یا مجموعهای بزرگ را اداره میکنید و هر روزه تعداد زیادی از مشتریان با برقراری تماس تلفنی از شما خدمات دریافت میکنند حتما تلفن اینترنتی مناسب شما خواهد بود.

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ / مجموعه تلینا / تلفن اینترنتی / خط اینترنتی
هفت دلیل طلایی برای استفاده از خط تلفن اینترنتی
تلینا به عنوان ارائه دهنده تخصصی سرویس های مخابراتی نسل جدید در سراسر کشور شروع به فعالیت کرد و در همین راستا اقدام به واگذاری سرویس هایی از جمله تلفن اینترنتی، سیپ ترانک، سیپ یوزر و سرویس های ارزش افزوده مخابراتی نمود.

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ / تلفن اینترنتی
تلفن اینترنتی چیست و چه کمکی به کسب و کارهای ایرانی میکند؟
تلفن اینترنتی مزایای زیادی در مقایسه با تلفن سنتی دارد زیرا ارتباطات کاری را هوشمندتر، انعطافپذیرتر، راحتتر و مقرون به صرفهتر میکند. نوشته تلفن اینترنتی چیست و چه کمکی به کسب و کارهای ایرانی میکند؟ اولین بار در تجارتنیوز پدیدار شد.

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ / مجموعه تلینا / تلفن اینترنتی / خطوط هوشمند
"تلینا" ارائه دهنده خطوط هوشمند برای ارتباطات تلفن اینترنتی شما
با توجه به افزایش دانش بشری از گذشته تا کنون دیگر زمان آن فرارسیده که کلیه شرکت ها، استارت آپ ها و کسب و کارهای مشاوره سیستم خدمات پاسخگویی به مشتریان خود را به روز کنند.

۱۳۹۹/۰۶/۳۱
تلفن اینترنتی داشته باشید، تلفن های قدیمی و مجازی را فراموش کنید
بعد از گسترش اینترنت تقریبا همه چیز بهصورت اینترنتی درآمده است. مثلا فکس اینترنتی، سفارش غذای اینترنتی، فروش اینترنتی، خرید اینترنتی و... در میان همه تکنولوژیهای موجود جای تلفنهای اینترنتی بسیار خالی بوده است.

۱۳۹۸/۱۲/۱۷
اختصاص ۳۰۰ میلیون پیامک به وزارت بهداشت برای پیشگیری و مراقبت خانوارها
وزیر بهداشت در نامهای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: با توجه به شروع طرح بسیج ملی مدیریت بیماری کرونا، نسبت به برقراری ارتباط دوسویه رایگان تلفن اینترنتی با سرشماره ۴۰۳۰ برای ۶۰ هزار مراقب سلامت و بهورز در سطح کشور و اختصاص حداقل ۳۰۰ میلیون پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۳۵ وزارت بهداشت برای پیشگیری و مراقبت خانوارها اقدام لازم صورت پذیرد.

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ / وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی / کروناویروس
لزوم دسترسی به تلفن اینترنتی برای مراقبین و بهورزان از طریق سامانه ۴۰۳۰
وزیر بهداشت در نامهای به وزیر ارتباطات و فناوری ضمن تشکر از همکاری شرکت مخابرات در خصوص راه اندازی سامانه ۴۰۳۰، فراهم شدن امکان دسترسی به تلفن اینترنتی برای مراقبین و بهورزان (۶۰ هزار کاربر) از طریق سامانه ۴۰۳۰ را خواستار شد.

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ / محمد جواد آذری جهرمی / مخابرات / وزارت بهداشت
ضرورت دسترسی ۶۰ هزار مراقب و بهورز سامانه ۴۰۳۰ به تلفن اینترنتی
رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بر ارائه خدمات اینترنتی برای همکاران مراقب و بهورز در سامانه ۴۰۳۰ شد.

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ / دفتر شما / تلفن مجازی / تلفن اینترنتی
تلفن اینترنتی یا تلفن مجازی، کدام برای کسبوکارتان مناسب تراست؟
«تلفن اینترنتی» و «تلفن مجازی» عبارتهایی است که در دنیای امروز کسبوکار زیاد میشنویم، اما شاید ذهنیت روشنی نسبت به آنها و تفاوتهایشان نداشته باشیم.

۱۳۹۸/۰۱/۱۸
گفتوگوی همزمان ۵۰ نفر با اسکایپ ممکن شد
کاربران نرمافزار تلفن اینترنتی اسکایپ از امروز میتوانند از قابلیت گفتوگوی ویدئویی همزمان ۵۰ نفر که به این برنامه اضافه شده، استفاده کنند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، نزدیکترین برنامه رقیب اسکایپ، فیستایم شرکت اپل است که تنها از گفتوگوی همزمان حداکثر ۳۲ نفر در آن واحد پشتیبانی میکند. اسکایپ هم قبلا از گپ ویدئویی حداکثر ۲۵ نفر پشتیبانی میکرد. تا پیش از این اطلاعرسانی در مورد گپ ویدئویی با به صدا درآمدن زنگ اسکایپ انجام میشد اما از این به بعد این کار از طریق یک سیستم اطلاعرسانی ویژه با نماد متفاوت صورت میگیرد. همچنین کاربران میتوانند مشخص کنند که چه کاربرانی حق تماس با آنها برای برقراری مکالمه گروهی را داشته باشند. علاقهمندان برای استفاده از این خدمات باید به سایت اسکایپ مراجعه …
• وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی • وزارت بهداشت • دفتر شما • تلفن اینترنتی • مخابرات • خط اینترنتی • خطوط هوشمند • مجموعه تلینا • محمد جواد آذری جهرمی • تلفن مجازی • کروناویروس