سه شنبه, ۱۹ فروردین, ۱۳۹۹ / 7 April, 2020
خدمات پس از فروش
۳۳ ساعت قبل
درس‌های کرونا برای اقتصاد
کیمیا نجفیاین‌روزها کشور در بحران به سر می‌برد و به گفته برخی از صاحب‌نظران سخت شدن ارتباطات و خانه‌نشینی شهروندان، بیش از هر زمان دیگری ناتوانی و ضعف برخی از زیرساخت‌ها را برای تامین خدمات در شرایط حساس آشکار کرده است. ضعفی که اگر برطرف شود می‌تواند ما را به سمت متحول شدن اقتصاد بکشاند و شرایط بحرانی را به درستی مدیریت کند. شرایط دورکاری کارمندان، انجام امور و کارهای روزمره مردم در خانه، برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین، خرید و فروش اینترنتی و تحویل در منزل در هفته‌های اخیر رونق گرفته است. در چنین شرایطی مناسب بودن زیرساخت‌ها می‌تواند قرنطینه خانگی را در روزهای کرونایی راحت‌تر کند. ویروس کرونا یک اتفاق غیرمنتظره بود که تمام کشور را با چالش روبه‌رو کرد. این اتفاق در حالی رخ داده است که ما حتی نمی‌دانیم …
لنوو و موتورولا مهلت استفاده از خدمات پس از فروش محصولات خود را تمدید کردند
۴۶ ساعت قبل
لنوو و موتورولا مهلت استفاده از خدمات پس از فروش محصولات خود را تمدید کردند
شرکت‌های لنوو و موتورولا اعلام کردند که مهلت خدمات پس از فروش محصولاتشان را به‌دلیل شیوع بیماری کرونا افزایش می‌دهند.
۲ روز قبل
سایپا مراجعه حضوری نمی‌پذیرد
معاون فروش و بازاریابی خودروسازی سایپا گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا و نیز حفظ سلامت شهروندان، پرسش‌ها و درخواست‌های مشتریان تا اطلاع ثانوی صرفاً به‌صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود و امکان مراجعه حضوری نیست.حسین کاظمی با بیان اینکه در اسفندماه گذشته و پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان گروه خودروسازی سایپا روی بسترهای اینترنتی گسترش پیدا کرد، افزود: هدف از این اقدام، کاهش مراجعه هموطنان به سازمان فروش و نمایندگی‌های مجاز سایپا بود، اما با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا، پس از پایان تعطیلات نوروزی تمامی پرسش‌ها و درخواست‌های مشتریان سایپا فقط به‌صورت اینترنتی و تلفنی پاسخ داده خواهد شد و پاسخگویی حضوری تا اطلاع ثانوی …
تاکید بر خدمات‌دهی در محل به جای امداد جاده‌ای خودروها
۲ روز قبل / سایپا یدک / خدمات پس از فروش خودرو / کروناویروس
تاکید بر خدمات‌دهی در محل به جای امداد جاده‌ای خودروها
مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا با بیان اینکه اجرت خدمات در محل امدادخودرو سایپا رایگان است گفت: امدادخودرو سایپا در راستای همکاری با کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، ناوگان بین جاده ای خود را کاهش داد تا با استفاده از این پتانسیل، خدمات در محل خود را در سطح شهرهای کشور افزایش دهد.
خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش
۲ روز قبل
خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش
در راستای حفظ سلامت عمومی و مقابله با ویروس کرونا؛ خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش اعلام شد.
۳ روز قبل
تعویق فراخوان‌های تاکاتا در استرالیا
شیوع ویروس کرونا می‌تواند با توقف فعالیت‌ها در نمایندگی‌های خودرویی سراسر استرالیا جایگزینی قطعات کیسه‌های هوای مرگبار تاکاتا را متوقف کند. به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تعداد زیادی از کارکنان خدمات پس از فروش و مکانیک‌ها شغل خود را از دست داده یا مجبور شده‌اند کار خود را تعطیل کنند که این امر کار مشتریان را برای جایگزینی قطعات خطرناک کیسه‌های هوا سخت‌تر کرده است.
درخواست‌ مشتریان سایپا صرفاً تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود/ تا اطلاع ثانوی امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد
۳ روز قبل / خدمات پس از فروش / سایپا / سلامت / ویروس / ساعات کار
درخواست‌ مشتریان سایپا صرفاً تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود/ تا اطلاع ثانوی امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد
معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان محترم، پرسش‌ها و درخواست‌های مشتریان تا اطلاع ثانوی صرفاً به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود و امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد.
صدری: رویکرد مخابرات در سال جدید، ادامه توسعه و نوسازی شبکه‌های ارتباطی است
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ / اخبار مخابرات / شرکت مخابرات ایران
صدری: رویکرد مخابرات در سال جدید، ادامه توسعه و نوسازی شبکه‌های ارتباطی است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این شرکت در سال جدیدنیز در حوزه سرمایه گذاری و توسعه شبکه مخابرات کشور گام بر می‌دارد، افزود: ادامه روند توسعه و نوسازی شبکه‌های ارتباطی کشور و توجه به خدمات پس از فروش در تمام لایه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۹۹ است.
ریلمی و وان پلاس گارانتی محصولات خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید کردند
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
ریلمی و وان پلاس گارانتی محصولات خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید کردند
ریلمی و وان پلاس در نظر دارند به دلیل مشکلات ایجاد شده برای مشتریان در اثر شیوع ویروس کرونا مهلت استفاده از خدمات پس از فروش محصولاتشان را تمدید کنند.
توسعه بازار محصولات آپشنال ایران خودرو در سال 99
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ / ایران خودرو / خدمات پس از فروش / خودرو / روابط عمومی / آپکو
توسعه بازار محصولات آپشنال ایران خودرو در سال 99
مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از توسعه فعالیت این شرکت برای ارایه قطعات آپشن در محصولات صادراتی ایران خودرو در سال جهش تولید خبر داد.
ویدئو/ مدیرعامل ایران خودرو: اجازه نمی‌دهیم قطعات بی کیفیت وارد خط تولید شود
۱۳۹۹/۰۱/۰۸
ویدئو/ مدیرعامل ایران خودرو: اجازه نمی‌دهیم قطعات بی کیفیت وارد خط تولید شود
اگر قطعه‌ای وارد کارخانه شود و کیفیت و استاندارد ایران‌خودرو را نداشته باشد، اصلاً داخل خط نمی‌آید. فیلتر‌های مختلفی داریم که اجازه نمی‌دهند که این قطعات درون خط بیایند، علت هم دارد، چون اگر این اتفاق رخ دهد، فردا قطعه معیوب وارد چرخه خدمات پس از فروش می‌شود و باید آنجا هزینه‌اش را سه برابر پرداخت کنیم.
استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری ایران‌خودرو
۱۳۹۹/۰۱/۰۷ / ایران خودرو / خدمات پس از فروش / خدمات رسانی / مشکلات / ویروس
استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری ایران‌خودرو
مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو امروز به منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان در شرایط شیوع ویروس کرونا، از تعمیرگاه شماره یک این شرکت بازدید کردند.
ایران‌ خودرو با تاکید بر دریافت خدمات غیرحضوری، همچنان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است
۱۳۹۹/۰۱/۰۲
ایران‌ خودرو با تاکید بر دریافت خدمات غیرحضوری، همچنان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که با ارائه تمهیدات و تسهیلات ویژه همزمان با شیوع ویروس کرونا هموطنان را به ماندن در خانه تشویق کرده بود، با افزایش این ظرفیت‌ها همچنان در تلاش است که خدمات را با بهترین کیفیت در محل مورد نظر یا منزل مشتریان به ایشان ارائه کند.
تداوم ارائه خدمات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در ایام تعطیل
۱۳۹۹/۰۱/۰۲ / خدمات پس از فروش / سازمان غذا و دارو / قلب / ماسک / وزیر بهداشت
تداوم ارائه خدمات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در ایام تعطیل
ایلنا: مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: مدیران و کارکنان اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به منظور تداوم ارائه خدمات و پیگیری در تامین ماسک،…
اطلاعیه سایپا: تمدید گارانتی خودرو به مدت یک ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر
۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اطلاعیه سایپا: تمدید گارانتی خودرو به مدت یک ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: به منظور کاهش مراجعه مشتریان گروه سایپا به نمایندگی‌ها و با هدف کاهش تردد در سطح شهرها بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گارانتی خودروهایی که در فروردین ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد به مدت یک ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر تمدید می شود.
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
مدیرعامل ایساکو تغییر کرد
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) منصوب شد. در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مهدی مونسان به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره ایساکو جایگزین سیدرضا حسینی شد. مونسان که از مدیران با سابقه خودروسازی است، پیش از این به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو فعالیت می‌کرد. از سوابق وی می‌توان به مدیرعاملی شرکت قطعات اتومبیل ایران، رئیس هیات‌مدیره ساپکو، رئیس هیات‌مدیره مبدل خودروی پاک، رئیس هیات‌مدیره الکتریک خودرو شرق و رئیس هیات‌مدیره اگزوز خودرو خراسان اشاره کرد. وی دانش‌آموخته مهندسی متالورژی صنعتی، کارشناسی ارشد مهندسی متالورژی، DBA مدیریت پیشرفته کسب‌وکار و همچنین دانشجوی دکترای مهندسی مواد است. از سوابق علمی و پژوهشی مونسان می‌توان …
۱۳۹۸/۱۲/۲۶
توزیع اقلام بهداشتی در نمایندگی‌های ایساکو
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا از مشتریان خود خواسته بود تا حد امکان از خدمات غیرحضوری این شرکت بهره‌مند شوند، اعلام کرد: با توزیع ملزومات بهداشتی، پروتکل جدید پیشگیری از ویروس کووید- 19 در نمایندگی‌های این مجموعه در حال اجرا است.
تولید نخستین گیربکس شش سرعته دستی و اتوماتیک ایرانی
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ / گیربکس / گیربکس شش دنده اتوماتیک / ایران‌خودرو / فرشاد مقیمی
تولید نخستین گیربکس شش سرعته دستی و اتوماتیک ایرانی
خط تولید نخستین گیربکس شش سرعته دستی و اتوماتیک AMT با تکیه بر دانش فنی ایرانی و بدون همکاری شرکای خارجی خودرو رونمایی شد. این گیربکس که قابلیت رانندگی، ارتقاء‌کیفیت، کاهش هزینه‌های خدمات پس از فروش و بسیاری توانمدی های دیگر را ایجاد می کند، نسبت به گیربکس‌های پنج دنده، حداقل ۲.۵ درصد مصرف سوخت را کاهش می دهد.
تجارت الکترونیک و مصرف‌کنندگان امروز
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
تجارت الکترونیک و مصرف‌کنندگان امروز
این روزها خرید اینترنتی همه جا بیشتر شده و مصرف‌کنندگانی که آنلاین خرید می‌کنند، سفارش خود را دقیق و سریع می‌خواهند؛ چه یک جفت گوشواره باشد، چه لوازم برقی و چه غذای آماده. آنها همچنین انتظار دارند اجناس خود را با قیمت خوبی بخرند و در صورت بروز هرگونه مشکل، خدمات پس از فروش دریافت کنند. در ضمن، شرکت‌های تجارت الکترونیک به شدت با هم در رقابت هستند تا متمایز باشند و انتظارات رو به رشد مصرف‌کننده را برطرف کنند و فروش آنلاین را وارد مرحله بعد کنند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۲
تاکید پلیس فتا مبنی بر ضرورت خرید از سایت‌های فروشگاهی مجاز
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: با توجه به شیوع کروناویروس در کشور و نظر به توصیه های مکرر مسئولان بهداشتی مبنی بر عدم ترددهای غیرضروری در سطح معابر عمومی و رعایت قرنطینه خانگی به منظور پیشگیری از شیوع و انتشار کرونا ویروس و نزدیک شدن به ایام نوروز، تمایل هموطنان برای ثبت سفارش و خرید اقلام مورد نیاز روزمره از سایت‌های فروشگاهی افزایش یافته است.سرهنگ رامین پاشایی گفت: با استناد به پرونده‌های قضایی و گزارش‌های واصله به پلیس فتا افراد سودجو و کلاهبردار با سوءاستفاده از موقعیت پیش آمده و با ایجاد سایت‌های فروشگاهی جعلی و انجام تبلیغات فریبنده در شبکه‌های اجتماعی با تبلیغ فروش کالاها و خدمات موردنیاز مردم در اوضاع کنونی با قیمت‌های پایین تر از عرف بازار و با جلب اعتماد مشتریان پس از ثبت سفارش کالا …
تمدید مجوز ثالث خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی به مدت سه ماه
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ / کرونا
تمدید مجوز ثالث خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی به مدت سه ماه
ایلنا: مجوز ثالث خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی به مدت سه ماه تمدید شد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۱
میز خبر
اعضای شورای شهر تهران تصویب کردند پرداخت عوارض، پایان اردیبهشت [شهروند] در جلسه روز گذشته شورای شهر تهران، دو فوریت لایحه‌ای توسط اعضا رأی آورد که براساس آن برای حمایت از مؤدیان و شهروندان تهرانی در پی شیوع ویروس کرونا مهلت پرداخت عوارض و تسهیلات تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شد. این لایحه دو فوریتی با عنوان «مساعدت و حمایت از مودیان و شهروندان به دلیل شیوع ویروس کرونا» عاملی شد تا پرداخت بهای خدمات پسماند، عوارض کسب و پیشه، استمهال اسناد دریافتی اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین تسهیلات تشویقی نکول‌شده تا پایان اردیبهشت‌ماه زمان خواهد داشت. علاوه بر آن علی اعطا، رئیس کمیته معماری و طرح‌های شهری شورا با بیان اینکه درباره عوارض شهرسازی در این لایحه پیشنهادی ارایه …
توسعه خدمات الکترونیک خودرو
۱۳۹۸/۱۲/۲۱
توسعه خدمات الکترونیک خودرو
شیوع ویروس کرونا در ایران با همه تبعات منفی و اتفاقات ناخوشایندی که ایجاد کرده، یک توفیق اجباری نیز به دنبال داشت، چه آنکه سبب شد امور مربوط به فروش، خدمات پس از فروش و شماره‌گذاری خودروها غیرحضوری (آنلاین) شود.
۱۳۹۸/۱۲/۱۹
امضای تفاهم‌نامه همکاری «ایران ارقام» و «سامان‌تل»
شرکت ایران‌ارقام و سامان‌تل تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه ارائه خدمات مخابراتی و راهکارهای ارتباط امن از طریق تلفن‌های همراه امضا کردند. موضوع این تفاهم‌نامه همکاری مشترک در حوزه‌های فروش، توسعه و خدمات پس از فروش مشترکان است و براساس آن شرکت ایران‌ارقام با بهره‌گیری از توان تخصصی خود در زمینه ارائه راهکارهای سازمانی و غیرسازمانی و با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در شرکت سامان‌تل، فعالیت‌های خود را در حوزه راهکارهای مخابراتی و ارائه سیم‌کارت‌های تلفن همراه توسعه می‌دهد.
خدمات رایگان سایپا برای پزشکان و پرستاران خط مقدم مقابله با کرونا (+جزئیات)
۱۳۹۸/۱۲/۱۸
خدمات رایگان سایپا برای پزشکان و پرستاران خط مقدم مقابله با کرونا (+جزئیات)
این گروه خودروسازی قصد دارد تسهیلاتی در زمینه خدمات پس از فروش محصولات خود به پزشکان و پرستاران فعال در بخش های مقابله با کرونا ارائه دهد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
برنامه‌های خودروسازان برای مقابله با کرونا
به گفته مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به منظور حفظ سلامتی هموطنان و کاهش ترددهای غیر ضروری، خدمات پس از فروش به مشتریان ایران‌خودرو در منازل ارائه می شود.
گسترش خدمات غیرحضوری مخابرات اصفهان در پی شیوع کرونا
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ / استانی-اقتصادی / مخابرات / کروناویروس
گسترش خدمات غیرحضوری مخابرات اصفهان در پی شیوع کرونا
رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت شرکت مخابرات منطقه اصفهان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا مشتریان این شرکت با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت مخابرات ایران به آدرس (www.tci.ir) علاوه بر دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت می توانند از سایر خدمات آن مانند ثبت نام تلفن، ثبت نام اینترنت و ... استفاده کنند.
ایران خودرو خدمات پس از فروش را به خانه مشتریان برد
۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ایران خودرو خدمات پس از فروش را به خانه مشتریان برد
حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در مقابله با ویروس کرونا، با پیشنهاد استفاده از خدمات در محل مورد نظر مشتریان را به حضور حداقلی در اماکن عمومی دعوت کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۲
توصیه‌های ضدکرونایی برای مشتریان بانک‌ها و جایگاه‌های سوخت
[شهروند] با شیوع بیماری کرونا در ایران بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌های اقتصادی در اطلاعیه‌هایی به مردم اعلام کردند که از مراجعه حضوری به ادارات بپرهیزند و به صورت غیرحضوری کارهایشان را پیگیری کنند. شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی هم به مردم اعلام کرد که برای سوختگیری از خودروی خود پیاده نشوند و کارکنان جایگاه‌های سوخت موظف هستند سوختگیری خودروها را انجام دهند. همچنین این شرکت به مشتریان سوخت توصیه کرد که برای حساب‌کردن پول کارت بانکی یا اسکناس را با دستکش به جایگاه‌داران تحویل دهند و پس از تسویه‌حساب دستکش‌ها را   در سطل دردار بیندازند. در همین زمینه شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات نظام بانکی هم برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، توصیه‌های …
۱۳۹۸/۱۲/۱۲
خدمات غیر حضوری گروه بهمن برای پیشگیری از بیماری کرونا
گروه بهمن در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و با هدف کاهش ضرورت مراجعه مردم به نمایندگی های خدمات پس از فروش، تمهیداتی را برای دریافت این خدمات به صورت غیر حضوری فراهم آورده است.هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و توصیه مراجع بهداشتی در خصوص کاهش تردد در سطح شهر و مراجعه به مکان های عمومی، مشتریان گروه بهمن می توانند با استفاده از خدمات موبایل سرویس و عدم مراجعه به نمایندگی های این شرکت، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهند.موبایل سرویس خدمت ویژهای است که توسط سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن با هدف تسهیل در خدمترسانی و عدم مراجعه حضوری به مشتریان در محل مورد نظر آنها اجرایی شده است. در این طرح بسیاری از خدماتی که پیش از این مشتریان محصولات بهمن موتور از طریق مراجعه به شبکه نمایندگیهای مجاز …
۱۳۹۸/۱۲/۱۲
افزایش تراکنش‌های کارتی و اینترنتی با شیوع کرونا
آمار شرکت‌های پرداخت نشان از افزایش قابل توجه تراکنش‌های کارتی و اینترنتی در پی شیوع ویروس کرونا در کشور دارد البته بیشترین رشد تراکنش‌ها مربوط به داروخانه‌ها و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی است. با توجه به اعلام شیوع ویروس کرونا در ایران و افزایش نگرانی‌ها در خصوص ابتلا به این ویروس و ضرورت رعایت نکات بهداشتی به خصوص در نقاط پُر رفت و آمد مانند بانک‌ها، گزارشات دریافتی از شبکه بانکی نشان می‌دهد که ترافیک ورودی مشتریان در شعب بانکی و استفاده از دستگاه‌های خودپرداز به منظور جلوگیری از احتمال ابتلابه ویروس کرونا کاهش یافته و بسیاری از مشتریان خدمات مختلف بانکی از جمله عملیات‌ انتقال وجه را به صورت غیر حضوری از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک انجام می‌دهند که نکته بسیار ارزشمندی به منظور تسهیل …
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
هوای بهمن با حداکثر رضایت مشتریان بهاری شد
طرح استقبال از بهار گروه بهمن پس از 20 روز کاری در هشتم اسفند ماه 98 با مراجعه بیش از 4000 مشتری خاتمه یافت. گروه بهمن با مشارکت 68 نمایندگی منتخب در سطح کشور و همچنین نمایندگی مرکزی جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تاسیس این شرکت، این طرح را اجرا کرد.چندی پیش سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن به ارائه خدماتی در طرح بیست روزه طرح استقبال از بهار به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تاسیس و به پاس قدردانی از همیاری مشتریان این شرکت در این سال‏ها، از 15 بهمن لغایت 8 اسفند ماه 98 به مشتریان دارای دارندگان خودروهای H2،B30 ،B50 ، مزدا 3، کاپرا، کارا، وانت مزدا اقدام کرد.در طرح استقبال از بهار برای دارندگان خودروهای مذکور 20 درصد در ارائه قطعات مصرفی شامل فیلتر هوا، فیلترکابین، …
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام می شود
ارائه خدمات غیرحضوری آبفا آذربایجان شرقی به مشترکان و شهروندانتبریز - فلاح: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بمنظور اقدامات پیشگیرانه لازم و برای جلوگیری از ابتلا شهروندان به ویروس کرونا خدمات خود را بصورت غیرحضوری ارائه می دهد.مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با اشاره به شیوع کروناویروس در کشور گفت: مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان می توانند بدون خارج شدن از منزل بصورت غیرحضوری از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بهره مند شوند.علیرضا ایمانلو مدیر اظهار کرد: با توجه به ماموریت شرکت آب و فاضلاب استان مبنی بر تامین آب شرب بهداشتی برای شهروندان و همچنین مسئولیت اجتماعی شرکت آب و فاضلاب جهت مقابله با ویروس کرونا، خدمات شرکت آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی و غیرحضوری به مشترکان ارائه می شود.وی …
پیک استیل پیشتاز در زمینه تولید و طراحی انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ / ایران / خدمات پس از فروش / خدمات رسانی / فست فود / مصرف کنندگان
پیک استیل پیشتاز در زمینه تولید و طراحی انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی
پیک استیل پیشتاز در زمینه تولید و طراحی انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی بر اساس استانداردهای لازم بر پایه دانش فنی می باشد که همواره رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است.
۱۳۹۸/۱۲/۰۹
بیمه آسیا و بزرگ‏ترین پتروشیمی خاورمیانه تفاهم‏نامه همکاری امضا کردند
تفاهم‏نامه همکاری بین بیمه آسیا و بزرگ‏ترین پتروشیمی خاورمیانه با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و مدیر عامل پتروشیمی بندر امام خمینی‏(ره) به امضا رسید.تفاهم‏نامه گسترش همکاری بیمه آسیا و پتروشیمی بندر امام خمینی‏(ره) برای سه سال در زمینه ارائه انواع پوشش‏های بیمه‏ای امضا شد.  در این جلسه، مسعود بادین، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن اشاره به سابقه درخشان  60 ساله بیمه گری این شرکت‏، کسب سطح یک توانگری مالی با شاخص 145 درصد، برخورداری از شبکه فروش توانمند و حرفه‏ای بیمه آسیا به عنوان شرکت بیمه‏ای خوشنام در صنعت بیمه کشور را از جمله خصوصیات انحصاری  بیمه آسیا برشمرد. مدیرعامل بیمه آسیا در این جلسه به نقش مهم و موثر بیمه ها در حوزه پتروشیمی و صیانت از سرمایه های ملی کشور اشاره کرد و افزود: …
ارائه غیرحضوری خدمات فروش ایران خودرو به مشتریان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ / ایران خودرو
ارائه غیرحضوری خدمات فروش ایران خودرو به مشتریان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا
از این پس مشتریانی که قصد مراجعه حضوری به سازمان فروش ایران خودرو را دارند، با پرهیز از مراجعه حضوری می توانند خدمات خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.
خرید خودرو، ضررهای پنهان خرید خودرو در ایران
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ / سایت کاراف / بودجه خرید خودرو / هزینه نگه داری خودرو
خرید خودرو، ضررهای پنهان خرید خودرو در ایران
شما در هنگام خرید خودرو به چه معیارهایی توجه می‌کنید؟ بودجه شما مهم‌ترین آیتم برای خرید خودرو است و بعد ز آن مواردی مانند کاربرد خودرو (استفاده داخل یا خارج شهر و ...)، نوع آپشن های رفاهی و ایمنی خودرو، کشور سازنده و پوشش ارائه خدمات پس از فروش در ایران و در آخر راحتی خودرو در زمان فروش آن مهم و تعیین‌کننده است.
مشتریان به کجا شکایت ببرند؟
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
مشتریان به کجا شکایت ببرند؟
سمیرا مصطفی نژاد_روزنامه نگار خدمات پس از فروش در بازارهای رقابتی و پویای سراسر جهان ابزاری است برای جذب مشتری‌های جدید و حفظ مشتریان وفادار. در ایران نیز سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت و سازمان حمایت از مشتریان و تولیدکنندگان، 2 متولی اصلی اجرا و نظارت بر اجرای این خدمات به شمار می‌روند. به‌عنوان یک مصرف‌کننده یا مشتری در بازارهای ایران، شاید این تصور برای بسیاری از شهروندان وجود داشته باشد که خدمات ارائه شده از سوی فروشندگان یا وارد‌کنندگان چندان رضایت‌بخش نیست یا چنگی به دل نمی‌زند؛ وضعیتی که به‌ویژه …
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
چرا جنس فروخته‌شده پس گرفته می‌شود؟
سمیرا رحیمی - روزنامه‌نگار در بیشتر نقاط جهان، خدمات پس از فروش، کلیدی‌ترین ابزار برای حفظ مشتری و افزایش وفاداری مشتری به برند یا شرکتی خاص است. در دانش روز بازاریابی و جذب مشتری، پژوهش‌های فراوانی در حوزه خدمات‌رسانی به مشتریان پس از فروش کالا یا خدمات انجام شده‌ و سیاست بازپس‌گیری کالای فروخته شده، به محل رقابت بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، به‌ویژه در آمریکا تبدیل شده ‌است. گفته می‌شود امکان پس‌دادن کالا، تأثیری مثبت بر جذب مشتری و افزایش احتمال خرید مشتریان از فروشگاه‌ها دارد. پژوهش‌های …
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
مقیمی: کیفیت را فدای افزایش تیراژ تولید نخواهیم کرد
تولید و عرضه محصولات جدید ایران خودرو با همکاری قطعه‌سازان سطح یک(Tier1) با بالاترین سطح کیفی در جهت جلب رضایت مشتریان و کسب سهمی مناسب از بازارهای داخلی و بین‌المللی صورت خواهد گرفت. ایکوپرس- فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو در جلسه با مدیران و مسوولان کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: این در حالی است که ارتقای سطح کیفی محصولات فعلی هم با جدیت دنبال می‌شود. او افزود: همه مشتریان حق دارند که محصولات و کالاهایی که خریداری می‌کنند با کیفیت باشد و به همین منظور علاوه بر ارتقای کیفیت، نوآوری محصولات جدید نیز در ایران خودرو در دستور کار ما قرار گرفته است. مقیمی با اشاره به اهمیت کیفیت در تامین قطعات محصولات ایران‌خودرو گفت: هرگز در زمینه کوتاه نخواهیم آمد، با اجرای مکانیسم‌های …
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
لوازم خانگی بدون شناسه نخرید تا به دردسر نیفتید!
رئیس هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه بعد از اجرای طرح شناسه‌دار کردن کالاها این اتحادیه از فروشگاه‌داران تعهد می‌گیرد که خدمات پس از فروش کالایی که می‌فروشند را به عهده بگیرند، از مردم خواست لوازم خانگی بدون شناسه نخرند تا به دردسر نیفتند.به گزارش ایسنا، سید مرتضی­میری اظهار کرد: درپی شناسه‌دار کردن کالاها مقرر شده فروشگاه‌ها تعداد کالاهای خود را که در حال حاضر در مغازه دارند، به اتحادیه اعلام کنند.وی افزود: اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از فروشگاه داران تعهد می‌گیرد که خدمات پس از فروش کالایی که می‌فروشد را به عهده بگیرند. بنابراین درصورتی که مشتریان کالای شناسه‌دار خریده باشند جای نگرانی نیست، چراکه اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی متعهد شده در چنین شرایطی تامین خدمات پس …
در زمان خرید لوازم خانگی باید به این نکات دقت کنید
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ / لوازم خانگی / تحریم اقتصادی / ال جی / سامسونگ / قاچاق / قاچاق کالا
در زمان خرید لوازم خانگی باید به این نکات دقت کنید
ایسنا نوشت:رئیس هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه بعد از اجرای طرح شناسه‌دار کردن کالاها این اتحادیه از فروشگاه‌داران تعهد می‌گیرد که خدمات پس از فروش کالایی که می‌فروشند را به عهده بگیرند، از مردم خواست لوازم خانگی بدون شناسه نخرند تا به دردسر نیافتند.
امکان تعمیر مودم‌های خارج از گارانتی، توسط ایرانسل فراهم شد
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ / پیامک / خدمات پس از فروش / ایرانسل
امکان تعمیر مودم‌های خارج از گارانتی، توسط ایرانسل فراهم شد
ایرانسل امکان تعمیر مودم‌هایی که دورۀ ضمانت آنها به پایان رسیده را برای مشترکان خود فراهم کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اگر گوشی‌ سامسونگ و ال‌جی دارید نگران نباشید
[ایسنا]  در پی انتشار اخبار مربوط به تغییر تابلوی شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی در ایران، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت که این مسأله مربوط به لوازم خانگی است و در ارایه خدمات و گارانتی گوشی‌های موبایل تغییری ایجاد نخواهد شد. امیر اسحاقی در این‌باره گفت: «سازمان حمایت ضابطه مشخصی درباره ارایه خدمات پس از فروش دارد که طبق آن شرکت‌های واردکننده به دولت تعهد محضری می‌دهند که کلیه موارد مرتبط با خدمات کالایی که می‌خواهند وارد کنند، مربوط به شرکت است. شرکت‌های واردکننده طبق تعهدشان موظف به ارایه خدمات هستند و ارایه خدمات و سرویس به شرکت‌ها مربوط می‌شود اما با توجه به نظارت شدید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان …
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
مـــــــرور
 کانون سراسری مرغداران گوشتی: اسفند 70‌هزار تن بیش از نیاز کشور مرغ تولید می‌شود  دبیر انجمن قندوشکر: 5/2برابر نیاز بازار شکر درحال عرضه است  سازمان راهداری: 400 لیتر بنزین سهمیه‌ای در اسفند و فروردین به تاکسی‌های بین‌شهری تخصیص داده می‌شود  سامسونگ به ارایه خدمات پس از فروش در ایران ادامه می‌دهد  سازمان خصوصی‌سازی: میزان پرداختی سود سهام عدالت ٢٠٥‌هزار تومان است  سازمان هواپیمایی: جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی هنوز در ایران است  وزارت صنعت: هفت نمایشگاه بهاره در پایتخت برپا می‌شود  آزادراه تهران- شمال ۱۰ اسفندماه به‌طور رسمی افتتاح می‌شود  مرکز آمار: اجاره‌بها در تهران 31‌درصد …
فهرست کالاهای قابل عرضه در فروش‌های فوق‌العاده پایان سال اعلام شد
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ / جاده / خدمات پس از فروش / خشکبار / میادین میوه و تره / وزیر صنعت معدن و تجارت
فهرست کالاهای قابل عرضه در فروش‌های فوق‌العاده پایان سال اعلام شد
ایلنا: فهرست کالاها و خدماتی که در نمایشگاه‌های فروش بهاره و فروش‌های فوق‌العاده عرضه می‌شوند اعلام شد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
لغو امتیاز فروشگاه‌های متخلف ایساکو
شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هدف جلوگیری از فروش قطعات و لوازم یدکی غیراصل و غیراستاندارد، با پایش دقیق هزار و 200 فروشگاه‌ خود، لغو امتیاز فروشگاه‌های مجاز ناکارآمد و بعضا متخلف را پیگیری می‌کند. عبدالرضا خواجه‌ای معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با اعلام این مطلب افزود: این نظارت‌ها با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و افزایش مراجعات مشتریان به نمایندگی‌ها برای انجام سرویس‌های خودرو و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات، تشدید شده است. معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ادامه داد: در همین راستا برای اعطای امتیاز فروشگاه مجاز به متقاضیان نیز رویکردهای نظارتی جدیدی ایجاد شده و صلاحیت و شایستگی متقاضیان بیش از گذشته …
سامسونگ به ارایه خدمات پس از فروش در ایران ادامه می‌دهد
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
سامسونگ به ارایه خدمات پس از فروش در ایران ادامه می‌دهد
شرکت سامسونگ اعلام کرد: به تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش، پشتیبانی و تامین قطعات محصولات خود در بازار ایران ادامه خواهد داد.
تکلیف خدمات پس از فروش سامسونگ و ال‌جی چه می‌شود؟
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
تکلیف خدمات پس از فروش سامسونگ و ال‌جی چه می‌شود؟
رئیس هیأت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران از جایگزینی برندهای سام و جی‌پلاس با سامسونگ و ال‌جی خبر داد و تاکید کرد که خریداران قبلی در دریافت خدمات پس از فروش دچار مشکل نخواهند شد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۵
سامانه فروش آنلاین «الکترو بیمه نوین» رونمایی شد
سامانه فروش آنلاین «الکترو بیمه نوین» با حضور رئیس کل و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل و مدیران شرکت بیمه نوین ٢١ بهمن‌ماه رونمایی شد.سامانه «الکترو بیمه نوین» که برای فروش آنلاین محصولات و خدمات این شرکت و با هدف تامین منافع سه جانبه مشتری، نماینده و شرکت بیمه نوین طراحی شده است، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران طی مراسمی رونمایی شد. سامانه «الکتروبیمه نوین» به آدرس  www.e-bime.com به طور انحصاری جهت ارائه خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه نوین طراحی شده است. از مزیت‌های منحصر به‌فرد سامانه «الکترو بیمه نوین»، می‌توان به ارائه خدمات در گستره جغرافیایی سراسر کشور با قابلیت نرخ‌دهی به تفکیک استان‌ها و در حوزه فعالیت نمایندگان …
۱۳۹۸/۱۱/۲۴
پرونده جدید افشای اطلاعات کاربران ایرانی
روز گذشته به‌صورت رسمی یکی از پلتفرم‌های‌ آنلاین خدمات گردشگری در کشور هک‌شدن تعدادی از سرورهای خود و افشای برخی اطلاعات کاربرانش را اعلام کرد که باعث ایجاد موجی جدید درباره مسئله امنیت اطلاعات کاربران ایرانی شد. هک این سایت خدمات گردشگری و فروش آنلاین بلیت هواپیما یکی دیگر از پرونده‌های مهم افشای اطلاعات کاربران ایرانی ازجمله پس از ماجرای افشای اطلاعات حدود ۶۰هزار راننده تپسی، افشای اطلاعات کارت‌های بانکی و همچنین ماجرای سهل‌انگاری در افشای اطلاعات حدود ۷۰۰پذیرنده اینترنتی یک شرکت پرداخت الکترونیک …
بهترین آژانس مسافرتی ایران کدام است
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ / ایران / پول / چک / خدمات پس از فروش / هواپیما
بهترین آژانس مسافرتی ایران کدام است
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ / ایران / خدمات پس از فروش / قاچاق / کارشناسی / نرخ ارز
قاچاق لوازم خانگی و بانه‌ای به حداقل می‌رسد
با اجرای طرح شناسه کالا دیگر کالای قاچاق و اصطلاحا کالاهای بانه‌ای در بازار طرفدار نخواهد داشت
خودروهای جدید هیوندای با ضمانت ۳ سال سرویس رایگان عرضه می‌شوند
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خودروهای جدید هیوندای با ضمانت ۳ سال سرویس رایگان عرضه می‌شوند
ضمانت و خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای دو عامل مهم در فروش محصولاتش است. حال این خودروساز با اضافه‌کردن سه سال سرویس رایگان سطح جدیدی از خدمات را تعریف کرده است.
جرایم مالیاتی صاحبان مشاغل چگونه محاسبه می شود؟
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ / مالیات / سازمان امور مالیاتی / مالیات بر درآمد مشاغل
جرایم مالیاتی صاحبان مشاغل چگونه محاسبه می شود؟
شخص یا اشخاص حقیقی که از طریق اشتغال به مشاغل (غیر از موارد مذکور در سایر فصل‌های این قانون نظیر درآمد اجاره املاک، درآمد حقوق و ...) در ایران درآمد کسب کنند، کل فروش کالا و خدمات به اضافه سایر درآمدهای آنان که مشمول مالیات فصول دیگر شناخته نشده، پس از کسر هزینه‌ها و استهلاک مربوطه طبق مقررات فصل هزینه‌های قابل قبول و استهلاکات، مشمول مالیات بر درآمد مشاغل می‌شوند و در صورتی که فعالان اقتصادی پس از موعد مقرر مالیات‌شان را نپردازند، معادل ۲.۵ درصد مالیات به ازای هر ماه دیرکرد جریمه می‌شوند.
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
طرح خدماتی استقبال از بهار، هدیه گروه بهمن در 67 سالگی تاسیس
گروه بهمن همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تاسیس این شرکت خدمات ویژه‌ای را از 15 بهمن لغایت 8 اسفند ماه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خود، هدیه ویژه‌ای را به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تاسیس و به پاس قدردانی از همیاری مشتریان این شرکت در این سال‌ها، با عنوان طرح «استقبال از بهار» از 15 بهمن ماه به مدت 20 روز کاری ارائه خواهد کرد. دارندگان خودروهای H2،B30 ،B50 ، مزدا 3، کاپرا، کارا، وانت مزدا شامل این طرح می‌شوند و می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های منتخب از خدمات ویژه گروه بهمن استفاده کنند.در طرح استقبال از بهار برای دارندگان خودروهای مذکور 20 درصد در ارائه قطعات مصرفی شامل فیلتر هوا، …
پرداخت الکترونیک قبوض تلفن ثابت از طریق سه درگاه
۱۳۹۸/۱۱/۱۳ / استانی-اقتصادی / تلفن ثابت / قبض تلفن ثابت / حذف قبض کاغذی
پرداخت الکترونیک قبوض تلفن ثابت از طریق سه درگاه
رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت مخابرات اصفهان گفت: مخابرات منطقه اصفهان در راستای تسهیل پرداخت قبض تلفن ثابت برای مشترکین نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از طریق سه درگاه مشخص اقدامات لازم را انجام داده است.
نمایندگی ایران رادیاتور و پکیج شوفاژ
۱۳۹۸/۱۱/۱۳ / بازار
نمایندگی ایران رادیاتور و پکیج شوفاژ
پکیج های گازی، دیواری و زمینی ایران رادیاتور که تولید در انواع دیواری و زمینی را از سال 1383 آغاز کرده، به کمک تبلیغات گسترده، قیمت های مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش پاسخگوی خود، توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف پکیج های گرمایشی در کشور را تصاحب کند.
وادرات گوشی ۳۰ درصد بیش از نیاز بازار است/ قیمت اکثر اجناس با دبی برابر شد/ تنها راه رقابت با برندهای خارجی افزایش تعرفه است
۱۳۹۸/۱۱/۱۳ / بانک مرکزی / خدمات پس از فروش / دبی / رقابت / موبایل
وادرات گوشی ۳۰ درصد بیش از نیاز بازار است/ قیمت اکثر اجناس با دبی برابر شد/ تنها راه رقابت با برندهای خارجی افزایش تعرفه است
ایلنا: نایب رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت گفت: در رقابت با برندهایی مانند شیائومی که بازار دنیا را گرفته از نظر قیمت و کیفیت نمی تواند با آن رقابت کند چون…
طرح هوای پاک 98 ویژه محصولات جک تمدید شد
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ / خدمات پس از فروش / خدمات رسانی / خودرو / سلامت / مدیر عامل شرکت
طرح هوای پاک 98 ویژه محصولات جک تمدید شد
به دلیل استقبال گسترده مشتریان محصولات جک از طرح هوای پاک و تغییرات جوی در برخی از نقاط کشور در پی انتشار اطلاعیه‌ای از تمدید طرح هوای پاک به مدت سه روز دیگر خبر داد.
کاراف، ارائه دهنده‌ی مشاوره‌های تخصصی در خرید و فروش خودرو
۱۳۹۸/۱۱/۰۵ / استارت آپ کاراف / هزینه تعمیر خودرو / هزینه نگه داری خودرو / خرید و فروش خودرو / قیمت خودرو
کاراف، ارائه دهنده‌ی مشاوره‌های تخصصی در خرید و فروش خودرو
استارت آپ کاراف با حضور نخبگان صنعت خودرو به خدمات فروش و پس از فروش خودرو می‌پردازد.
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ / اقتصاد / ایران / خدمات پس از فروش / فناوری اطلاعات و ارتباطات / مشکلات
تلاش برای همگرایی تولیدکنندگان و وارد‌کنندگان
کارگروه سخت افزار کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران نخستین جلسه خود را برگزار کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بورس تعمیرلوازم منزل
   اگر شما هم از جمله افرادی هستید که با افزایش قیمت لوازم خانگی و کاهش قدرت خریدتان، تعمیر و نگهداری این اقلام به جای خرید محصولات نو را در دستور کار قرار داده‌اید، بهتر است سری به بورس تعمیرات انواع لوازم خانگی برقی و فلزی در راسته بازار ساختمان آلومینیوم بزنید.     بورس تعمیرات لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم واقع درخیابان جمهوری- نرسیده به پل حافظ از جمله مراکزی است که در آن تعداد زیادی فروشگاه با تعمیرکارانی ماهر به انجام تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش اینگونه اقلام مشغول بوده و کمتر مشتری‌ای …
طرح هوای پاک شرکت کرمان موتور در زمستان 98
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ / آلودگی هوا / تجارت / خدمات پس از فروش / زمستان / سلامت
طرح هوای پاک شرکت کرمان موتور در زمستان 98
به طور حتم آلاینده‌های زیست‌محیطی، سلامت انسان عصر حاضر را مورد هدف قرار داده است. با افزایش حجم آلودگی هوا در تهران و دیگر کلان‌شهرها که عمدتاً در فصول سرد سال به اوج خود می‌رسد ، اجرای اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی به ویژه در صنعت خودرو می‌تواند به بهبود شاخص کیفیت هوا (AQI) یاری رساند. شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان نماینده خدمات پس از فروش محصولات کرمان موتور نیز در همین راستا قصد دارد تا با اجرای "طرح هوای پاک" در این رسالت اجتماعی سهیم باشد.
 •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •