دوشنبه, ۱۱ فروردین, ۱۳۹۹ / 30 March, 2020
تبلیغات تلویزیونی
توضیحات شرکت توسکا درباره نحوه همکاری با صدا و سیما
بدنبال انتشار مطالبی درباره شرکت توسعه کسب و کار ایرانی "توسکا" و قرارداد تبلیغات حوزه دیجیتال با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ، ذکر موارد ذیل ضرورت دارد:۱-قرارداد واگذاری پذیرش ، جذب ، و پخش آگهی های بازرگانی و برنامه های مشارکتی در شبکه های رادیویی و تلویزیونی سراسری و ملی استانی در حوزه خدمات دیجیتال به مبلغ بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان به مدت ۳ سال با شرکت ارتباطات سیار ایران منعقد شده که لازم به ذکر است سازمان صدا و سیما تا قبل از انعقاد این قرارداد از محل تبلیغات حوزه دیجیتال صرفا سالیانه حدود ۶۰ میلیارد تومان درآمد داشته است.۲- این قرارداد با نظارت نهادهای ذیربط و پس از برگزاری مزایده ای با شرکت ۳ متقاضی و برنده شدن شرکت ارتباطات سیار ایران به همراه اول واگذار شده است. توسکا نیز به عنوان …
۱۸ ساعت قبل / تبلیغات صداوسیما / شرکت توسکا /
تبلیغ «آدم» به بهانه تامین بودجه صداوسیما!
تبلیغ «آدم» به بهانه تامین بودجه صداوسیما!
تبلیغات ... تبلیغات ... تبلیغات؛ این روزها شبکه‌های تلویزیونی مملو از آگهی‌های بازرگانی شده که مستقیم و غیرمستقیم کالا، خدمات و حتی فرد (!) مورد نظر را تبلیغ می‌کنند و بیننده‌ای که به تماشای تلویزیون به عنوان یک راه گریز از دشواری دوران قرنطینه نگاه می‌کند، چاره‌ای ندارد جز اینکه به خوراکی که به خوردش داده می‌شود چشم بسپارد تا بتواند در لابه‌لای آن، برنامه‌ی مورد علاقه‌اش را هم پیدا کند و به اصطلاح به نوعی وقت بگذراند.
۵ روز قبل /
حرف‌های کارگردان «پایتخت» درباره جابه‌جایی خط قرمزهای تلویزیون
حرف‌های کارگردان «پایتخت» درباره جابه‌جایی خط قرمزهای تلویزیون
کارگردان «پایتخت» درباره‌ حجم بالای تبلیغات در حین پخش این مجموعه تلویزیونی و همچنین مطالب و شوخی‌هایی که در اولین قسمت از این سریال نوروزی عنوان شد، توضیحاتی را مطرح کرد.
۱۳۹۹/۰۱/۰۲ /
پیام‌های بازرگانی با طعم پایتخت شش
پیام‌های بازرگانی با طعم پایتخت شش
تهران- ایرنا- نخستین قسمت از مجموعه «پایتخت» دیشب درحالی مهمان خانه‌های مردم شد که حجم پیام‌های بازرگانی میان این مجموعه صدای سازندگان آن را نیز درآورد.
۱۳۹۹/۰۱/۰۲ / ویروس کرونا / تلویزیون / تبلیغات تلویزیونی / کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها /
تبلیغات فروشگاهی در تلویزیون متعادل می شود
به گزارش فارس، روز گذشته مطلبی در خبرگزاری فارس منتشر شد با این عنوان که «تناقض ادامه‌دار در رسانه ملی/ از ضبط «دورهمی» بدون حضور تماشاگر تا دعوت به خرید از فروشگاه»و در آن اشاره شده بود که علی رغم اینکه شبکه های تلویزیون در بخش های مختلف مدام به مردم اعلام می کنند که در خانه بمانند تا زنجیره ابتلا به بیماری کرونا قطع شود، اما یکی از این میان برنامه ها به تبلیغ یک فروشگاه زنجیره ای می پرداخت که مدام از مردم میخواست تا به فروشگاه مراجعه کرده و از حراجستان آن بهره ببرند. 
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ / تبلیغات تلویزیونی / تبلیغات فروشگاهی تلویزیون /
تام استیر، میلیونر دموکرات از رقابت‌های انتخاباتی امریکا کنار رفت
تام استیر، میلیونر دموکرات از رقابت‌های انتخاباتی امریکا کنار رفت
تام استیر یکی از میلیونرهای داوطلب ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات اعلام کرد به این رقابت‌ها ادامه نمی‌دهد. وی نزدیک به ۲۴ میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی در ایالت کارولینای جنوبی هزینه کرده بود.
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ /
کار جدید بازیگران سرشناس/ از امین حیایی تا آتیلا پسیانی و شقایق دهقان
کار جدید بازیگران سرشناس/ از امین حیایی تا آتیلا پسیانی و شقایق دهقان
روزنامه خراسان نوشت: مدتی پیش به بهانه حضور امیرحسین آرمان و سروش جمشیدی در تبلیغ تلویزیونی دو نشان تجاری، درباره حضور بازیگران و چهره‌ها در تیزرهای تبلیغاتی نوشتیم، اما به تازگی انگار موج تازه‌ای از حضور بازیگران جدید در تبلیغات تلویزیون به راه افتاده است.
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ / تلویزیون / بازیگران سینما و تلویزیون ایران / تبلیغات /
نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا چقدر هزینه تبلیغات می‌کنند؟
نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا چقدر هزینه تبلیغات می‌کنند؟
بیشترین حجم از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به سمت شبکه‌های تلویزیونی و کابلی می‌رود.
۱۳۹۸/۱۱/۲۶ /
جو بایدن بر لبه پرتگاه
ستاد بایدن، تبلیغات تلویزیونی در آیوا و برخی ایالت‌های دیگر را به...
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ /
زمان پخش تبلیغات 16 نامزد انتخابات خبرگان مشخص شد
مراسم قرعه کشی جدول پخش تبلیغات رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری استان تهران با حضور نمایندگان نامزدهای این دوره برگزار شد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ /
ولنگاری اقتصاد نئولیبرال ایران
می‌توان خرید ملک در خارج از ایران را سکه‌ای با دو روی متفاوت فرض کرد؛ یک طرف آن زندگی لاکچری در خانه‌ای شیک است اما آیا تصویری که در طرف دوم نقش بسته است نیز به همین اندازه روشن، رویایی و دل‌انگیز است؟به گزارش اقتصاد ۲۴، این روز‌ها وجه مشترک تلویزیون‌های فارسی زبانِ خارجی یک چیز است؛ «متقاعد کردن ایرانیان به سرمایه‌گذاری در بازار‌های مسکن خارجی». نه خط و ربط‌شان مهم است و نه فرقی دارد که برنامه‌هایشان از کجا پخش می‌شود؟ فصل مشترک تمام این تلویزیون‌ها، تبلیغ انحصاری برای چند شرکت ساختمانی و بنگاه معاملات ملکی است که کارشان ساخت و فروش خانه در آن سوی مرز‌های ایران و به ویژه ترکیه است.‌در روزگاری هستیم که «حقِ داشتن مسکن آبرومند» گذاره‌ای بدیهی تلقی می‌شود؛ آنقدر بدیهی که به نظر می‌رسد نمی‌توان …
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ /
تبلیغ تلویزیون؛ مثل امیرحسین آرمان شیک‌پوش شوید
تبلیغ تلویزیون؛ مثل امیرحسین آرمان شیک‌پوش شوید
این روزها شاهد حضور امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون در تبلیغات یک برند پوشاک در شبکه‌­های مختلف سیما هستیم. تبلیغی که در آن، راز شیک‌­پوشی، جذابیت، افزایش اعتماد به نفس و جلب توجه دیگران در پوشیدن یک نوع برند خاص معرفی می‌­شود. اگر تا چندی پیش این نوع تبلیغات بیشتر در بیلبوردهای تبلیغاتی سطح خیابان­‌ها و اتوبان­‌ها و یا جلد مجلات به چشم می­‌خورد، امروزه تلویزیون نیز در معرفی برخی کالاها از این شیوه استفاده می­‌کند.
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ / تلویزیون / امیرحسین آرمان / تبلیغات تلویزیونی /
تبعات کناره‌گیری برای ایران چیست؟
برای اینکه تبعات احتمالی کناره‌گیری از لیگ قهرمانان را بررسی‌کنیم، باید به قوانین مسابقات رجوع کرد. از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات این دوره لیگ قهرمانان آغازشده‌است و به همین ترتیب جرایم احتمالی را باید در بندهایی بررسی کرد که به کناره‌گیری تیم‌ها پس از شروع مسابقات می‌پردازند. مثلا در ماده 6 آیین‌نامه لیگ قهرمانان آسیا در ‌سال 2020 به صراحت آمده است: در صورت کناره‌گیری باشگاه‌ها، هرگونه خسارتی وارد شده باشد، شامل خسارت به باشگاه‌های دیگر به AFC و کسانی که حقوق تجاری و تلویزیونی از این مسابقات دارند، باید از طرف تیم متخلف پرداخت شود. این مبلغ را هیات‌رئیسه تعیین خواهد کرد. پس احتمال شکایت باشگاه‌های حریف نمایندگان ایران هم …
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ /
دور تازه دعوای ورزش و صداوسیما
[شهروند] با گنجانده شدن حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی در برنامه بودجه‌ سال 1399 تا حد زیادی خیال ورزش‌دوستان برای حل این موضوع راحت شده بود اما حالا اتفاق جدیدی افتاده که مورد اعتراض وزارت ورزش است. در این خصوص دولت در بودجه ‌سال آینده سهم ورزش را از بودجه صداوسیما کسر و به بودجه وزارت ورزش اضافه کرد. در این بخش تبصره‌ای وجود داشت که از محل درآمد پخش مسابقات ورزشی از صداوسیما باید بخشی به ورزش برسد. چند روز بعد اما از سوی مجلس شورای اسلامی اعلام شد که سهم ورزش از درآمد پخش مسابقات ورزشی 30‌درصد و سهم صداوسیما 70‌درصد خواهد بود که همین موضوع سوژه‌ای برای دعوای جدید دو طرف شده است.  ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش، در این خصوص گفته …
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ /
درآمد ورزش و فوتبال از حق پخش چقدر باید باشد؟
درآمد ورزش و فوتبال از حق پخش چقدر باید باشد؟
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:امیدوارم نمایندگان مردم در صحن علنی مجلس احقاق حق کنند و سهم درآمدی ورزش را از محل تبلیغات تلویزیونی به پنجاه درصد برگردانند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ / ژاله فرامرزیان / فوتبال / حق پخش / وزارت ورزش / صدا و سیما / ورزش / معاون وزیر ورزش /
اعتراض وزارت ورزش به تصمیم کمیسیون تلفیق/ سهم ورزش ۲۰۰ میلیارد است
اعتراض وزارت ورزش به تصمیم کمیسیون تلفیق/ سهم ورزش ۲۰۰ میلیارد است
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم نمایندگان مردم در صحن علنی مجلس احقاق حق کنند و سهم درآمدی ورزش را از محل تبلیغات تلویزیونی به پنجاه درصد برگردانند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ / وزارت ورزش و جوانان / ژاله فرامرزیان /
با سیستم 50-50 ورزش حداقل 200 میلیارد درآمد دارد/ اعتراض وزارت ورزش به سهم 70 درصدی تلویزیون
معاون وزیر ورزش گفت: امیدوارم نمایندگان مردم در صحن علنی مجلس احقاق حق کنند و سهم درآمدی ورزش را از محل تبلیغات تلویزیونی به پنجاه درصد برگردانند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ /
فرامرزیان: کاهش سهم ورزش و فوتبال از تبلیغات تلویزیون ناگوار است
فرامرزیان: کاهش سهم ورزش و فوتبال از تبلیغات تلویزیون ناگوار است
معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید کاهش قابل توجه سهم ورزش و فوتبال از محل درآمدهای تبلیغات تلویزیونی در بودجه سال آینده ناگوار است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ / وزارت ورزش و جوانان / ژاله فرامرزیان /
حق 100 میلیاردی فوتبال در آستانه وصول
[شهروند] به نظر می‌رسد بعد از سال‌ها کش‌وقوس بین فدراسیون فوتبال با صداوسیما بر سر ماجرای حق پخش بالاخره مصوبه مجلس به داد فوتبال و البته ورزش ایران رسیده تا حداقل درآمدی از این محل سالیانه به جیب فدراسیون‌ها و باشگاه‌های مختلف برود. بعد از وعده‌ای که وزارت ورزش درباره حل ماجرای حق پخش با مصوبه‌ای در مجلس و واریز مستقیم حق پخش به حساب وزارت ورزش از محل درآمدهای صداوسیما، قرارگرفتن چنین بندی در لایحه بودجه ‌سال 99 نشان داد که یک بار برای همیشه ماجرای حق پخش تلویزیونی در حال حل‌وفصل‌شدن است. حالا معاون وزیر ورزش پیش‌بینی خود از مبلغ درآمد سالیانه ورزش از حق پخش را هم رسانه‌ای کرده است. جمشید تقی‌زاده درباره میزان پولی که از ردیف حق …
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ /
ابراز رضایت صداوسیما از دریافت سهم ۷۰ درصدی حق پخش تبلیغات مسابقات ورزشی
ابراز رضایت صداوسیما از دریافت سهم ۷۰ درصدی حق پخش تبلیغات مسابقات ورزشی
تهران - ایرنا - مدیرکل امور مجلس صداوسیما از اقدام کمیسیون تلفیق برای افزایش حق پخش صداوسیما از تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی برخلاف لایحه ارائه شده از طرف دولت استقبال کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ / ابراهیم شکوری / صدا و سیما / دولت / کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی / بودجه ۹۹ /
تکلیف حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی روشن شد
تکلیف حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی روشن شد
طی رأی اعضای کمیسیون تلفیق مجلس 70 درصد حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی در اختیار صداوسیما و 30 درصد در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ /
تقسیم درآمد تبلیغات مسابقات ورزشی؛ ۷۰ درصد به صدا و سیما می‌رسد؟
تقسیم درآمد تبلیغات مسابقات ورزشی؛ ۷۰ درصد به صدا و سیما می‌رسد؟
مهر نوشت: طی رای اعضای کمیسیون تلفیق مجلس، ۷۰ درصد حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی در اختیار صدا و سیما و ۳۰ درصد در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ / مجلس شورای اسلامی / لایحه بودجه / سازمان صدا و سیما / تبلیغات / شورای نظارت بر صداوسیما /
تسهیلات فرانچایز افق کوروش 500 میلیون تومان شد
به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در پی استقبال علاقمندان و متقاضیان عزیز از دریافت نمایندگی ، این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت‌ اعطا کننده ی فرانچایز (نمایندگی) در ایران با هدف رونق کسب و کار، شرایط ویژه‌ای را برای فرانچایزگیرندگان در نظر گرفته است.در ششمین سالگرد تاسیس شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، سقف دریافت تسهیلات فرانچایز برای واجدین شرایط از 300 میلیون تومان به 500 میلیون تومان افزایش یافت.این تسهیلات پنج ساله و بدون بهره است و متقاضیان دریافت نمایندگی از افق کوروش پس از تایید ملک کارشناسی شده، تکمیل مدارک و ارائه وثیقه می توانند نسبت به دریافت این تسهیلات به منظور خرید تجهیزات و راه اندازی شعبه اقدام نمایند.فرانچایزگیرندگان و پرسنل آنها پیش از راه اندازی …
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ /
همه ثروتم را برای کم کردن شر ترامپ هزینه می‌کنم
مایکل بلومبرگ نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که آماده است بخش زیادی از ثروت کلانش را در راه رقابت انتخاباتی با دونالد ترامپ و اخراج او از کاخ سفید هزینه کند.به گزارش خبرگزاری رویترز از تگزاس، ‌ بلومبرگ در عین حال انتقاد رقبایش مبنی بر تلاش برای خرید انتخابات آمریکا را رد کرد.وی که از طرف نشریه فوربس به عنوان هشتمین فرد ثروتمند آمریکا نام گرفته، بهترین گزینه برای شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ محسوب می شود و از زمان نامزدی برای انتخابات، ‌در مقایسه با رقبای اصلی دموکرات خود، مبالغ بیشتری برای تبلیغات انتخاباتی خرج کرده است.وی به رویترز گفت: اولویت شماره یک، خلاصی از شر دونالد ترامپ است. او گفته است که همه ثروتش را برای کم کردن شرّ ترامپ هزینه می‏کند. سناتور الیزابت وارن که یکی …
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ /
آمارهای تازه از صنعت تبلیغات آنلاین ایران
آمارهای تازه از صنعت تبلیغات آنلاین ایران
صنعت تبلیغات نیز از آن دست صنایعی است که با وقوع انقلاب دیجیتالی شاهد تحولات قابل توجهی شد، چرا که با افزایش نفوذ اینترنت و تلفن همراه، بازی در این میدان از دست رسانه‌های سنتی و کسب‎وکارهای بزرگ درآمد. به عبارت دیگر، به لطف توسعه دنیای دیجیتال کسب‎وکارهای کوچک و نوپا نیز توانستند در این عرصه دیده شوند. بخش تبلیغات تلویزیونی از دیرباز نیروی غالب در صنعت بوده‌، با این حال، تغییر رویکرد مخاطبان از رسانه‌های چاپی و الکترونیکی به رسانه‌های دیجیتال، تکامل فناوری‌های ارتباطی و زمان صرف‌شده در فضای مجازی منجر به رشد قابل‌توجه بازار تبلیغات آنلاین شده و انتظار می‌رود بازار تبلیغات آنلاین تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۲۸۰ میلیارد دلار برسد. در واقع، آمارها حاکی از آن است که بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ هزینه تبلیغات …
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ /
تماشا کنید: وقتی آیت الله مصباح از ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در صدا و سیما مستثنی می شود
تماشا کنید: وقتی آیت الله مصباح از ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در صدا و سیما مستثنی می شود
۸ دی ۹۸ یک برنامه تلویزیونی چهره یک نماینده مجلس را به طرز عجیبی پوشاند و صدایش را تغییر داد. دلیل صداوسیما برای این کار، جلوگیری از تبلیغات انتخاباتی بود. اما گویا این قانون برای امثال آیت الله مصباح یزدی از کاندیدا‌های خبرگان مصداق ندارد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ /
کنسرت‌هایی با پشتوانه تبلیغات اولیه تلویزیونی
کنسرت‌هایی با پشتوانه تبلیغات اولیه تلویزیونی
برادران کردستانی که در اولین فصل از برنامه تلویزیونی «عصر جدید» موردتوجه مخاطبان قرار گرفتند، ۲۶ دی‌ماه کنسرتی را در شهر هشتگرد برگزار می‌کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، کارزان و باسط قاسمی دو برادر خواننده‌ای که در اولین فصل از برنامه تلویزیونی «عصر جدید» موردتوجه مخاطبان این برنامه قرار گرفتند، ۲۶ دی‌ماه کنسرتی را در شهر هشتگرد برگزار می‌کنند.
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ /
اثر منفی حضور بچه‌های چشم آبی در تبلیغات/ کودکان را سرخورده نکنیم
اثر منفی حضور بچه‌های چشم آبی در تبلیغات/ کودکان را سرخورده نکنیم
حجت‌الاسلام سعیدی کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به تأثیر منفی استفاده از کودکان چشم آبی، با ظاهر اروپایی در تبلیغات تلویزیونی تأکید کرد نباید کودکان را در این زمینه سرخورده کنیم.
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ / حجت الاسلام محمد حسن سعیدی / کودکان / تبلیغات /
پخش زنده تلویزیونی حلقه مفقوده لیگ وزنه‌برداری
پخش زنده تلویزیونی حلقه مفقوده لیگ وزنه‌برداری
تهران- ایرنا- پخش زنده تلویزیونی و استقبال کم تماشاگران از لیگ وزنه‌برداری موجب شده بود تا کمتر شاهد تبلیغات و حامیان مالی در جریان این رقابت‌ها باشیم.
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ / لیگ وزنه برداری / رسانه ملی / صدا وسیما / توکیو / کیانوش رستمی / بهداد سلیمی / وزنه برداری /
وزارت ورزش و جوانان هم از حق پخش تلویزیونی صاحب درآمد شد
وزارت ورزش و جوانان هم از حق پخش تلویزیونی صاحب درآمد شد
برای نخستین بار، وزارت ورزش و جوانان هم از حق پخش تبلیغات تلویزیونی در لایحه بودجه سال آتی معادل نصف وجوه واریزی برای صداوسیما، صاحب درآمد شد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ / حق پخش تلویزیونی / وزارت ورزش و جوانان / سازمان صداوسیما /
انتقاد زاکربرگ از سانسور سیاست‌مداران در شبکه‌های اجتماعی
مارک زاکربرگ مدیرعامل و بنیان‌گذار فیس‌بوک رسما اعلام کرد هیچ تمایلی برای حذف تبلیغات و مطالب سیاست‌مداران در این شبکه اجتماعی پرطرفدار ندارد؛ حتی اگر این افراد مطالبی خلاف واقع را منتشر کنند. زاکربرگ که به همراه همسرش پریسیلا چان در یک برنامه تلویزیونی آمریکایی حضور یافت، با اعلام موضع خود در مقابل تبلیغات سیاست‌مداران در فیس‌بوک، عنوان کرد: معتقدم که در یک دموکراسی و جامعه مردم‌سالار، بسیار مهم است که مردم از دیدگاه‌های سیاست‌مداران مطلع شوند. آنها از این طریق می‌توانند قضاوت کنند و تصمیم شخصی خود را بگیرند. شرکت‌های خصوصی نباید سیاست‌مداران و اخبار مرتبط با آنان را سانسور کنند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ /
تخفیف ویژه صدور گواهینامه ایزو شرکت‌ها، سازمان‌ها و اصناف
تخفیف ویژه صدور گواهینامه ایزو شرکت‌ها، سازمان‌ها و اصناف
در تبلیغات تلویزیونی و روی بسته‌بندی محصولات یا بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت‌های تولیدی یا خدماتی، جمله‌ی دارنده گواهینامه ایزو ذکر شده است که دلیل آن را ایزو سیستم توضیح می‌دهد.
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ /
مایکل بلومبرگ میلیاردر مشهور آمریکایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا شد
رقیبی از جنس ترامپمحمدرضا ستاریمایکل بلومبرگ شهردار پیشین نیویورک و از جمله بزرگ‌ترین سرمایه‌داران جهان آمادگی خود را جهت ورود به رقابت‌های انتخاباتی از طرف حزب دموکرات اعلام کرد.بلومبرگ که از سال 2002 تا 2013 شهردار نیویورک بوده از جمله ثروتمندترین افراد جهان است که سابقه عضویت در حزب جمهوری‌خواه آمریکا را در کارنامه دارد، اما در سال 2018 و در چرخشی عجیب به اردوی دموکرات‌ها پیوسته است. پیش از این نیز برخی از رسانه‌های آمریکایی از احتمال حضور بلومبرگ در رقابت‌های انتخاباتی خبر داده بودند و حتی در این میان اعلام شده بود که وی ساختمانی را نیز در نیویورک به منظور فعالیت‌های انتخاباتی آماده کرده است. در همین راستا او روز یکشنبه به صورت رسمی ورود به عرصه رقابت‌های درون حزبی برای شرکت در انتخابات ریاست …
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ /
بلومبرگ برای
بلومبرگ برای "شکست ترامپ" وارد شد
ایسنا نوشت: "مایکل بلومبرگ" برای نامزدی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ثبت نام کرده و قصد دارد تا ۳۷ میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی در سراسر این کشور هزینه کند.
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ / ایالات متحده آمریکا / انتخابات ریاست جمهوری امریکا /
ویدیو / فرید زکریا: آیا مارک زاکربرگ می‌تواند دموکراسی را حفظ کند؟ +زیرنویس‌ فارسی
ویدیو / فرید زکریا: آیا مارک زاکربرگ می‌تواند دموکراسی را حفظ کند؟ +زیرنویس‌ فارسی
این روزها این نظریه که دموکراسی در آمریکا باید توسط زاکربرگ نجات یابد شدت گرفته است. نامزدهای ریاست جمهوری خواهان پایان تبلیغات جعلی در فیسبوک شده اند. اگر به جای "زاکربرگ" فردی مانند "مرداخ" تعیین می‌کرد چه تبلیغاتی واقعی و چه تبلیغاتی جعلی است، آیا راضی بودید؟ شبکه های تلویزیونی عمومی نمی‌توانند تبلیغات سیاسی را سانسور کنند، زیرا این کار به معنی خدشه به آزادی بیان است. آمریکا به شدت دو قطبی شده است و هر طرف بدترین دروغ ها را در مورد طرف دیگر باور می‌کند. مردم به شدت تحت تاثیر غول های فناوری هستند. دموکراسی امریکا باید فیسبوک را قانونمند کند نه برعکس
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ /
نقش‌آفرینی برای فروش پالتو  و باقلا قاتق!
نقش‌آفرینی برای فروش پالتو و باقلا قاتق!
تقریبا همه بازیگران، در تبلیغات برندهای مختلف حضور داشته‌اند. بعضی از ستاره‌ها به واسطه تیپ و ظاهرشان، فقط در تبلیغات پوشاک حاضر می‌شوند، بعضی از آنان هم آژانس مسافرتی، اپلیکیشن‌ و طلا و جواهر تبلیغ می‌کنند. این تبلیغات به شکل‌های مختلف در فضای مجازی، در بیلبوردهای شهری و گاهی هم در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون، دیده می‌شود. تبلیغات تلویزیونی به دلیل فراگیری بیشتر، طبیعتاً مهم‌تر است.
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ /
سازمان استاندارد بر کالاهای تبلیغی در صداوسیما نظارت داشته باشد
سازمان استاندارد بر کالاهای تبلیغی در صداوسیما نظارت داشته باشد
تهران- ایرنا- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: وقتی کالایی از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی صداوسیما تبلیغ می‌شود، مردم اعتماد می‌کنند و بررسی‌های دیگر را انجام نمی‌دهند، بر همین اساس لازم است با رصد تبلیغات کالاها از صداوسیما، نظارت های لازم بر آن ها انجام شود.
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ / سازمان بازرسی کل کشور / سازمان ملی استاندارد ایران /
آکادمی درباره تبلیغات تلویزیونی چه می‌گوید؟
آکادمی درباره تبلیغات تلویزیونی چه می‌گوید؟
نگاهی به عناوین و محتوای پایان‌نامه دفاع‌شده در دانشگاه صداوسیما طی سال‌های اخیر نشان می‌دهد موضوع پخش آگهی‌های بازرگانی صدای نخبگان این حوزه را درآورده است.
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ / سازمان صداوسیما / دانشگاه های ایران / تبلیغات / پایان نامه /
توقف تبلیغات در شبکه کودک
توقف تبلیغات در شبکه کودک
محمد سرشار البته خود نیز یکی از منتقدان ماجرا بود: «به‌طور کلی نه انتخاب و نه پخش هیچ‌یک از آگهی‌های بازرگانی در حوزه اختیار شبکه‌های تلویزیونی نیست؛ ازجمله همین تبلیغ تبلت یا حتی آگهی‌هایی چون تبلیغ قابلمه، ماسک صورت، کرم دورچشم و… که این روزها متاسفانه از شبکه کودک شاهد هستیم. این آگهی‌ها از طرف اداره کل بازرگانی سازمان انتخاب شده و به پخش می‌رسند. لذا ما حتی درخصوص یک فریم از این آگهی‌ها هم نمی‌توانیم اعمال‌نظر داشته باشیم.» سیدصادق طباطبایی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هم نماینده‌ای بود که بارها نسبت به پخش آگهی از برنامه‌های کودک انتقاد کرده بود: «رسانه ملی حتی در سخت‌ترین شرایط مالی هم نباید از برنامه‌های کودک و نوجوان خرج کند.» همه اینها در شرایطی است که در برخی از شبکه‌های تلویزیونی دنیا …
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ /
کودکان منهای تبلیغات
فاطمه امین‌الرعایاتلویزیون، شاید برای ما بزرگ‌ترها دیگر جعبه جادویی نباشد اما هنوز هم برای بچه‌ها اتفاقی سحرانگیز است. دیدن کارتون و برنامه‌های کودک حتی برای ما بزرگ‌ترها هم گاهی لذت‌بخش است، چه برسد به کودکان. برای همین هم در بسیاری از کشورها شبکه‌هایی مختص به کودکان وجود دارد که یا برای کودکان برنامه می‌سازند یا با محوریت کودکان. تا اینجای کار همه چیز در جای مناسب قرار دارد اما در این میان یک نقطه خاکستری دیده می‌شود و آن تبلیغات بازرگانی‌ای است که لزوما ربطی به کودکان ندارند. به هر حال یکی از منابع مالی برای تلویزیون‌ها جذب آگهی است، اما آیا این امکان وجود دارد که پخش هر تبلیغی آن هم در شبکه‌ای که فقط برای کودکان است، تبعات سوئی برایشان به همراه داشته باشد؟واکنش اطرافیان مهم‌تر از خود آگهی …
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ /
صداوسیما دلایل عدم پخش تبلیغات «کلوپ همسران» را تشریح کرد
صداوسیما دلایل عدم پخش تبلیغات «کلوپ همسران» را تشریح کرد
مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما صحبت‌های مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «کلوپ همسران» درباره دلایل محرومیت این فیلم از تبلیغات تلویزیونی را تکذیب کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ / وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی / فیلم کلوپ همسران / مهدی صباغ زاده / سازمان صداوسیما /
واگذاری حق پخش ایران-کامبوج به دو شرکت‌ کویتی
واگذاری حق پخش ایران-کامبوج به دو شرکت‌ کویتی
رئیس سازمان اقتصادی فوتبال درباره نحوه درآمدزایی از تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی در بازی ایران-کامبوج اینطور توضیح می‌دهد.
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ /
تراژدی در حال تکمیل است!
این روزها بحث حضور یک چهره اینستاگرامی و همچنین یکی از برندگان «عصر جدید» بر صحنه تئاتر، زنگ خطر جدیدی را برای تئاتر ایران به صدا درآورده؛ خطری که پیش‌تر نیز نشانه‌هایش مشهود بود.به گزارش مهر، چندی است که در برخی تبلیغ‌های تئاتری شاهد ذکر چنین جمله‌ای هستیم که «با حضور چهره شناخته شده اینستاگرام».در جدیدترین تبلیغ تئاتر نیز که طی روزهای اخیر در فضای رسانه‌ای دیده شده و درباره یک اثر نمایشی است که در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت نیز چنین آمده: «مهیار حسن از چهره‌های مشهور اینستاگرام که در فضای مجازی فعالیت‌ چشم‌گیری دارد در نمایش «...» به کارگردانی «...» در نقش یک شهید بازی خواهد کرد.»از سوی دیگر چهره محمد زارع از برندگان مسابقه تلویزیونی «عصر جدید» هم در تبلیغات فضای مجازی یک اثر نمایشی …
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ /
سریال مانکن، یکه‌تاز شبکه خانگی نمایش
سریال مانکن، یکه‌تاز شبکه خانگی نمایش
در این مقاله ما قصد داریم وبسایت معتبری را به علاقه مندان سینما ارائه دهیم. تایم سیتی نام وبسایتی است که شما می‌توانید با مراجعه به آن از آخرین و به روزترین اخبار سینما مطلع شوید.
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ / تبلیغات تلویزیونی / فیلم سینمایی / سریال ایرانی /
(تصویر) شوخی مهناز افشار با عکس خودش و جان اسنو
این روزها تیزرهای تلویزیونی و تبلیغات شهری فیلم سینمایی «شاه‌کش» به کارگردانی وحید امیرخانی، بدون تصاویر مهناز افشار به نمایش درآمده‌اند و بازیگر اصلی فیلم از آن‌ها حذف شده است.
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ / مهناز افشار / جان اسنو / شاه کش /
پخش رایگان تبلیغات تولیدات داخلی در رسانه ملی
پخش رایگان تبلیغات تولیدات داخلی در رسانه ملی
تهران-ایرنا- مدیر قراردادهای بازرگانی سازمان صدا و سیما به برخی سیاست‌های حمایتی سازمان صدا و سیما از تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ طرح پخش رایگان تبلیغات تلویزیونی و رادیویی کالاهای ساخت داخل کلید خورده است و بر اساس این طرح، تولیدات هر واحد تولیدی که حداقل ۱۰ پرسنل و نیروی کار داشته باشد، تیزرهای آن به صورت رایگان پخش خواهد شد.
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ / مجلس شورای اسلامی / سازمان غذا و دارو / استانداری تهران / ایالات متحده آمریکا / اتاق تهران / قوه قضاییه /
کارگردان «شاه‌کش»: اجازه استفاده از تصاویر مهناز افشار را برای تبلیغات شهری و تیزرهای تلویزیونی به ما ندادند
کارگردان «شاه‌کش»: اجازه استفاده از تصاویر مهناز افشار را برای تبلیغات شهری و تیزرهای تلویزیونی به ما ندادند
کارگردان فیلم سینمایی «شاه کش» از حذف تصویر مهناز افشار از مواد تبلیغاتی این فیلم انتقاد و تاکید کرد که در حال حاضر سازندگان به محبوبیت این بازیگر نیاز دارند. وحید امیرخانی گفت: مطمئنم که بزودی همه مسایل راجع به ایشان حل می‌شود و ایشان باز می‌گردند و باز هم فیلم‌ و سریال و تئاتر بازی خواهند کرد. همانطور که قطعا حمید صفت نیز روزی مجوز خواهد گرفت و صدایش روی تیتراژها شنیده می‌شود. اما در این میان فقط فیلم‌ ماست که امروز اکران می‌شود و از عدم تبلیغات مناسب ضربه می‌خورد.
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ /
آغاز لیگ برتر نوزدهم فوتبال با هرج و مرج در بلیت‌فروشی ‌الکترونیکی، خرابی گیت ‌ورودی، هشدار‌های پلیس و فدراسیون، بدون حق‌ پخش‌ تلویزیونی و پر ابهام در تبلیغات ‌محیطی!
آغاز لیگ برتر نوزدهم فوتبال با هرج و مرج در بلیت‌فروشی ‌الکترونیکی، خرابی گیت ‌ورودی، هشدار‌های پلیس و فدراسیون، بدون حق‌ پخش‌ تلویزیونی و پر ابهام در تبلیغات ‌محیطی!
بیش از نیمی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر تا دیروز، مکان برگزاری بازی هفته نخست خود را نمی‌دانستند و این بلاتکلیفی، به مراتب از افتضاح فینال جام حذفی فصل گذشته ـ که موجب همه این اقدامات شده بود ـ بدتر و زشت‌تر است. متأسفانه این زنجیره طولانی ضعف‌های بنیادی فوتبال ایران در سخت افزار، به فقدان توان مالی باشگاه‌ها برمی‌گردد که بدون دخل، باید خرج کنند و تازه ورزشگاه‌هایی را که عمدتا در مالکیت دولت قرار دارد، تجهیز کنند!
۱۳۹۸/۰۵/۳۱ /
ماجرای عجیب تبلیغ رفع سفیدی مو  و یادآوری یک قانون فراموش‌شده
ماجرای عجیب تبلیغ رفع سفیدی مو و یادآوری یک قانون فراموش‌شده
مدتی است که تبلیغ محصولی که مدعی درمان قطعی سفیدی موهاست، به صورت…
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ / تبلیغات تلویزیونی / تبلیغ سفیدی مو در تلویزیون / علی ضیاء /
آیا صداوسیما در «پدیده» شریک جرم بود؟!
آیا صداوسیما در «پدیده» شریک جرم بود؟!
تهران- ایرنا- پخش آگهی‌های شرکت‌های پدیده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی صداوسیما بارها مورد انتقاد قرار گرفته بود اما هنوز هم مسئولان صداوسیما به صورت شفاف توضیحات قانع کننده ای در این خصوص به مردم و قربانیان پرونده پدیده ارائه نکرده اند.
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ / سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران / پرسش از خبر / تبلیغات تلویزیونی / قوه قضاییه /
چند درخواست‌ برای نجات موسیقی هرمزگان
چند درخواست‌ برای نجات موسیقی هرمزگان
«صداوسیما به‌ عنوان رسانه ملی پس از ۱۳ محرم اقدام به پخش تبلیغات تلویزیونی و رادیویی با آهنگ‌های ریتمیک می‌کند؛ این در حالی است که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه اجرای موسیقی به مدت دو ماه کامل داده نمی‌شود و باید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خود قضاوت کند شخصی که دو ماه هیچ‌گونه درآمدی نداشته باشد چگونه به امرار و معاش بپردازد و زندگی خود و خانواده‌اش را بگذراند.»
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ / رییس انجمن موسیقی استان هرمزگان /
نگاهی به تلویزیون‌های تعاملی در ایران
تلویزیون‌های اینترنتی امروز جایگاه خوبی دارند و تنها به تبلیغات نیاز دارند تا گامی جدید در کشور در راستای تلویزیون‌های جدید و جذب مخاطب برداشته شود.در حال حاضر بسیاری از کشورهای دنیا به جای استفاده از شبکه‌های تلویزیونی دولتی به سمت استفاده از شبکه‌های اینترنتی رفته‌اند و از این امکانات برای سرگرمی استفاده می‌کنند؛ چرا که تلویزیون‌های اینترنتی این امکان را می‌دهد که در هر زمان و هر مکانی که خواستند بتوانند از آن بهره گرفته و علاوه بر این امکان تعامل نیز وجود دارد.به گزارش هنرآنلاین، در ایران نیز پنج شرکت عهده‌دار این امر هستند و به تازگی تلویزیون‌های اینترنتی جای خود را میان مخاطبان ایرانی باز کرده‌اند. بسترهایی که این امکان را فراهم کرده تا برخی از آثاری که در رسانه ملی قابلیت پخش ندارند و یا …
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ /
نقش روغن سویای سرخ‌کردنی در ابتلا به بیماری‌ قلبی و سرطان/ انتقاد از تبلیغ روغن‌های بدون پالم
نقش روغن سویای سرخ‌کردنی در ابتلا به بیماری‌ قلبی و سرطان/ انتقاد از تبلیغ روغن‌های بدون پالم
عضو انستیتو تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی گفت:نسبت روغن سویا در روغن‌های سرخ‌کردنی به نسبت روغن پالم بالاتر بوده و این برخلاف فرمولاسیونی است که انجمن‌ها در این رابطه مشخص کرده‌اند. این روغن احتمال بیماری‌های قلبی و سرطانی را افزایش می‌دهد و بر همین اساس برای سرخ‌کردن مناسب نیست.
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ / انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی / روغن / روغن پالم / روغن سویا / سرطان / تبلیغات تلویزیونی /
روغن‌ها هنوز «پالم» دارند/ گول تبلیغات تلویزیونی روغن…
روغن‌ها هنوز «پالم» دارند/ گول تبلیغات تلویزیونی روغن…
تسنیم نوشت: عضو انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای با اغواگرانه دانستن تبلیغات روغن در تلویزیون گفت: مشکلی که در روغن‌های سرخ‌کردنی موجود در بازار کشورمان وجود دارد، مقدار بیشتر روغن سویا نسبت به روغن پالم در فرمولاسیون روغن‌های سرخ کردنی است.
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ / وزارت بهداشت / سلامت /
اعتراض به ممیزی سلیقه‌ای تبلیغات «نیوکاسل» در شبکه‌های مختلف سیما
اعتراض به ممیزی سلیقه‌ای تبلیغات «نیوکاسل» در شبکه‌های مختلف سیما
محسن قصابیان، کارگردان فیلم سینمایی «نیوکاسل» از اعمال اصلاحات سلیقه‌ای مسئولان شبکه‌های مختلف تلویزیونی در نمایش تیزرهای تبلیغاتی این فیلم ابراز گلایه کرد.
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ / نیوکاسل / محسن قصابیان / شبکه یک سیما / فیلم نیوکاسل / سحر قریشی /
نامزدهای سریال‌های تلویزیونی و تبلیغات جشنواره فیلم شهر اعلام شد
نامزدهای سریال‌های تلویزیونی و تبلیغات جشنواره فیلم شهر اعلام شد
تهران-ایرنا-دبیرخانه هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، در آستانه آغاز جشنواره، نامزدهای بخش های «سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی» و «اقلام تبلیغات سینمای ایران» را اعلام کرد.
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ / شهرداری تهران / جشنواره /
فوتبال باشگاهی ایران در خم کوچه نخست
فوتبال باشگاهی ایران در خم کوچه نخست
تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال برای آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر ایران، در حالی شرایط سفت و سخت را در نظر گرفته است که نبود حامی مالی قوی، بی بهره بودن از حق پخش تلویزیونی و دریافتی حداقلی از تبلیغات محیطی، دلیل گیر کردن این نهادها و باشگاه‌ها در خم کوچه نخست است.
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ / فدراسیون فوتبال / ایران /
"عصرجدید" مشابه یک برنامه در تلویزیون افغانستان است؟/ هدف،سرگرمی یا در آوردن پول؟
یکی از برنامه‌هایی که در پس هیاهوهای فرمی و صوری آن کاستی‌های درخور تأملی دارد، «عصر جدید» است. «عصر جدید» با دیگر برنامه‌های تلویزیونی متفاوت است. این برنامه با تدارکات و تبلیغات گسترده به روی صفحه تلویزیون آمد و هزینه‌های قابل‌توجهی، در مقایسه با دیگر برنامه‌های تلویزیونی، صرف تولید آن شده است.
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ /
تبلیغات جدید کارپینو چه پیامی برای مخاطب دارد؟
اطمینان و امنیت بیشتر همان شعار و نگاه نو در شرکت کارپینو است. از این رو، تیم جوان و جدید این شرکت تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا ضمن معرفی مجدد خود، ویژگی و نقاط قوت خود را به مخاطب ارائه کند. این شرکت، برای این منظور از ماه گذشته، تبلیغات گسترده تلویزیونی آغاز کرده و در این تبلیغات نگاه نو و تغییرات خدماتش را به مخاطب منتقل کرده است.
۱۳۹۸/۰۴/۰۹ /
مدیران پیشین پدیده: سازمان لیگ بابت حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی به تیم بدهکار است
مدیران پیشین پدیده: سازمان لیگ بابت حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی به تیم بدهکار است
مدیران پیشین پدیده می‌گویند سازمان لیگ نتوانسته بود به تعهداتش مبنی بر پرداخت حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی پایبند باشد و باشگاه پدیده بابت این موضوع از این سازمان طلبکار است.
۱۳۹۸/۰۴/۰۸ / تبلیغات محیطی فوتبال / تیم فوتبال پدیده مشهد /
درمان قهوه‌ای
گروه جامعه - نیما غلامرضایی: بیماری و بیمار شدن یکی از دغدغه‌های همیشگی اجتماعی است. از یک سو نگرانی از بیمار شدن، ایجاد خلل در روند فعالیت طبیعی، احساس ناراحتی تا زمان بهبود و نیز چالش هزینه‌های درمان از جمله دلایلی است که باعث می‌شود سلامت برای افراد اهمیت داشته باشد و از سوی دیگر، در هنگام بیماری، این شرایط نامطلوب و گاه سخت و دشوار، به طور عینی و عملی باعث احساس بدی در افراد می‌شود. در این میان، برخی با انتخاب روش‌های گوناگون برای جلوگیری از بیمار شدن و یا درمان بیماری‌ها، سعی می‌کنند این فرآیند را آسان‌تر و کم هزینه‌تر کنند. یکی از این روش‌ها استفاده از طب سنتی، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی است.هر چند در سال‌های اخیر و پس از دوره‌ای از فترت، رویکرد مردم به استفاده از طب سنتی و گیاهان دارویی …
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ /
چرا تلویزیون تبلیغات این فیلم را پخش نمی‌کند؟
چرا تلویزیون تبلیغات این فیلم را پخش نمی‌کند؟
پخش‌کننده فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» درباره وضعیت تبلیغات تلویزیونی این اثر گفت: با وجود آن‌که این فیلم در شورای بازرگانی سیما مورد بازبینی قرار گرفته اما هنوز مجوز پخش تبلیغات آن صادر نشده است.
۱۳۹۸/۰۳/۲۱ / تیزرهای تلویزیونی / غلامرضا فرجی / فیلم ما همه با هم هستیم / کمال تبریزی /
حضور نماینده‌ای از بهداشت مجلس در شورای سلامت صداوسیما/ پزشکان نامعتبر مهمان تلویزیونی نشوند!
حضور نماینده‌ای از بهداشت مجلس در شورای سلامت صداوسیما/ پزشکان نامعتبر مهمان تلویزیونی نشوند!
یکی از درخواست‌های مهم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از صداوسیما فارغ از حضور نماینده‌ای در شورای سلامت رسانه‌ملی، حمایت از محصولات کشاورزی داخلی در تبلیغات و جلوگیری از حضور پزشکان و کارشناسان نامعتبر در برنامه‌های تلویزیونی است.
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ /
طرز تهیه تخم‌مرغ آب‌پز با سولجرهای آنچووی
طرز تهیه تخم‌مرغ آب‌پز با سولجرهای آنچووی
سولجر، نانی است که به نازکی برش خورده و تست شده است. این نام در اثر یک سری تبلیغات تلویزیونی در دهه 1950 میلادی باب شد. سولجرها معمولا همراه با تخم‌مرغ‌های آب‌پز عسلی خورده می‌شوند و یکی از غذاهای کلاسیک صبحانه هستند. اما در این ویدیو یک نسخه خوشمزه‌تر و متفاوت از سولجر با تخم‌مرغ‌های آب‌پز عسلی را فرا خواهید گرفت که در آن سولجرها به کره آنچووی آغشته می‌شوند. مواد لازم : ماهی‌های آنچووی (یک قوطی کنسرو) 30 گرم کره 2 قاشق غذاخوری روغن ماهی آنچووی چهار تکه نان خمیر ترش 3 عدد تخم‌مرغ محلی 2 قاشق غذاخوری جعفری کمی فلفل
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ /
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در «بدون توقف»/ بررسی چالش‌های روز جوانان
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در «بدون توقف»/ بررسی چالش‌های روز جوانان
قسمت صد و چهارم از برنامه تلویزیونی «بدون توقف» امشب با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ /
پخش سریال وسط پیوند اعضا و تبلیغ پوشک!
پخش تبلیغات متعدد تلویزیونی حین پخش سریال برادر جان شبکه سوم سیما، انتقادهای زیادی را به همراه داشته است.
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ / افزایش تبلیغات تلویزیونی / تبلیغات تلویزیونی / سریال برادر جان /
«برادر جان» چقدر به جیب صداوسیما می‌ریزد؟
«برادر جان» چقدر به جیب صداوسیما می‌ریزد؟
صداوسیما این روزها انحصار تبلیغات را در فضای رسانه‌ای کشور به دست گرفته و بر حجم تبلیغاتِ عمدتاً تکراری خود افزوده است. یک حساب سرانگشتی نشان می‌دهد که در حالی که بسیاری از رسانه‌های کاغذی کشور، نظیر مجلات و روزنامه‌ها، به دلیل گرانی کاغذ و کاهش تعداد آگهی‌های خود تحت فشار شدید هستند، صداوسیما از محل تبلیغات، پول کلانی به جیب می‌زند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ / تبلیغات تلویزیونی / سریال برادر جان /
پاسخ صداوسیما در جواب انتقاد از پخش تبلیغاتی که با جان مردم بازی می‌کند: پول نداریم پس حق داریم
پاسخ صداوسیما در جواب انتقاد از پخش تبلیغاتی که با جان مردم بازی می‌کند: پول نداریم پس حق داریم
حسام‌الدین آشنا، نماینده دولت در شورای نظارت بر صدا و سیما، به توییت یک تهیه‌کننده سینما در انتقاد از پخش تبلیغات تلویزیونی که با جان مردم بازی می‌کند، پاسخ داد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ / تبلیغات / حسام‌ الدین آشنا / سازمان صدا و سیما /
سرشار: تبلیغات تلویزیونی برای خردسالان خطرناک است/ سریال برای کودکان فعلاً اولویت سیمافیلم نیست + فیلم
سرشار: تبلیغات تلویزیونی برای خردسالان خطرناک است/ سریال برای کودکان فعلاً اولویت سیمافیلم نیست + فیلم
در برخی از کشورهای دنیا پخش آگهی‌های بازرگانی برای خردسالان را ممنوع اعلام می‌کنند چون ممکن است فریب بخورد و تصمیمی بگیرد که معضلی به همراه داشته باشد.
۱۳۹۸/۰۲/۱۳ /
قائم مقام سیما: می‌دانیم تبلیغات مخاطبان را عصبی می‌کند
قائم مقام سیما: می‌دانیم تبلیغات مخاطبان را عصبی می‌کند
رضا پورحسین قائم مقام معاون سیمای سازمان صداوسیما ضمن تأکید مجدد بر تکلیف قانونی تلویزیون برای درآمدزایی،‌ از محدودیت برای استفاده از کدهای دستوری در برنامه‌های تلویزیونی خبر داد.
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ /
از کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی تا خداحافظی برندهای موبایل از ایران
شفقنا اقتصادی_ فروشندگان علاءالدین می‌گویند نشان‌های تجاری بزرگ در حال بستن نمایندگی‌هایشان در ایران هستند. به گزارش شفقنا اقتصادی و به نقل از روزنامه شهروند،«برندهای جهانی موبایل در حال ترک ایران هستند. فروشندگان علاءالدین می‌‏گویند که اگر دقت کنید دیگر اثری از تبلیغات گوشی روی بیلبوردهای شهر و شبکه‌های تلویزیونی و ‏آگهی‌های روزنامه‌ای نمی‌بینید. آنها […]
۱۳۹۸/۰۱/۲۲ /
از استندآپ تبلیغات تلویزیونی تا شعرخوانی برای پیاز و سیل/ ابر آمد به زیر خود نگریست!
از استندآپ تبلیغات تلویزیونی تا شعرخوانی برای پیاز و سیل/ ابر آمد به زیر خود نگریست!
پانزدهمین شب شعر طنز انقلاب اسلامی با عنوان «نطنز» سه شنبه 20 فروردین ماه با حضور علاقه مندان به عرصه طنز و کمدی در حسینیه هنر تهران برگزار شد.
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ /
ناکامی تلویزیون در ساخت برنامه‌‌های تحویل سال نو
ناکامی تلویزیون در ساخت برنامه‌‌های تحویل سال نو
دست تلویزیون برای برنامه‌سازی تلویزیونی خصوصاً در ویژه‌برنامه‌های نوروز خالی‌تر از همیشه بود تا جائیکه برای تبلیغات و ستاره‌مربع‌هایش هم مشمئزکننده رفتار کرد.
۱۳۹۸/۰۱/۰۳ /
تبلیغ تلویزیونی «تخته‌گاز» در ازای رایت رایگان/ سینما فصل مرده ندارد
تبلیغ تلویزیونی «تخته‌گاز» در ازای رایت رایگان/ سینما فصل مرده ندارد
سیدمحسن جاهد تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تخته گاز» ضمن ارائه توضیحاتی درباره نحوه اکران این فیلم از دریافت تبلیغات تلویزیونی بیشتر در ازای واگذاری رایگان رایت فیلم خبر داد.
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ /
آیا اپلیکیشن ها  تبلیغات شبکه های تلویزیونی دیجیتال را هدایت می کنند؟
آیا اپلیکیشن ها  تبلیغات شبکه های تلویزیونی دیجیتال را هدایت می کنند؟
برخی از گزارش ها حکایت از آن دارند که به زودی شاهد حضور تبلیغات گسترده وابسته به اپلیکیشن های مختلف در تلویزیون های دیجیتال هستیم. درواقع بر اساس این گزارش، جریان های مستقیم تلویزیونی عهده دار پخش انحصاری تبلیغاتی خواهند بود که پیش از این در شبکه های اجتماعی دیده می شدند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ /
کمیسیون بررسی تبلیغات استان مسئول نظارت بر تبلیغات انتخاباتی تلویزیونی شد
کمیسیون بررسی تبلیغات استان مسئول نظارت بر تبلیغات انتخاباتی تلویزیونی شد
نمایندگان مجلس، کمیسیون بررسی تبلیغات استان را مسئول نظارت بر تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در صداوسیما کردند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ /
توضیحات «توسکا» درباره همکاری با سیما/ «همراه اول» ریالی بابت تبلیغات نمی‌گیرد
توضیحات «توسکا» درباره همکاری با سیما/ «همراه اول» ریالی بابت تبلیغات نمی‌گیرد
شرکت توسکا نحوه همکاری با صداوسیما و کسب درآمد از اپلیکیشن‌های برنامه‌های تلویزیونی را تشریح و تأکید کرد «همراه اول» و سهامداران این شرکت در تعریف مدل‌های کسب و کار توسکا دخالتی ندارند.
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ /
اولین آگهی تلویزیونی عروسک باربی
اولین آگهی تلویزیونی عروسک باربی
عروسک باربی در سال ۱۹۵۹ توسط شرکت متل و با طراحی خانم روث هاندلر به بازار آمد. کمی بعد در همان سال اولین آگهی تلویزیونی این عروسک تازه نفس از تلویزیون‌ها پخش شد و این شروع سفر پرماجرای باربی بود. حال در این ویدئو این آگهی را می‌توانید مشاهده کنید.
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ / باربی / آگهی / تبلیغات تلویزیونی /
ماراتن تلویزیون برای ترویج مصرف‌گرایی!
ماراتن تلویزیون برای ترویج مصرف‌گرایی!
در سال‌های اخیر بسیاری از تبلیغات تلویزیونی با انتقادهایی از سوی کارشناسان و مخاطبان همراه بوده‌اند؛ به ویژه آن دست از تبلیغاتی که با ندیده گرفتن شأن و منزلت مخاطب و برخلاف فرهنگ ایرانی و اسلامی، مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی را ترویج می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ /
نان «ستاره-مربع‌»ها بر روغن گرانی
نان «ستاره-مربع‌»ها بر روغن گرانی
این روزها کافی است فقط یک‌بار تلویزیون خود را روشن کنید تا با انواع و اقسام کدهای دستوری USSD آشنا شوید. تفاوتی هم ندارد که در چه ساعتی از روز بیننده کدام شبکه باشید، این برنامه‌های تلویزیونی هستند که شما را زیر بمباران تبلیغات «ستاره- مربع»ها قرار می‌دهند.
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ /
 •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •