سه شنبه, ۶ آبان, ۱۳۹۹ / 27 October, 2020
اداره بازرگانی ایسنا
بهترین رسانه برای انتشار رپرتاژ آگهی
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ / اداره بازرگانی ایسنا / رپرتاژ آگهی / تعرفه رپرتاژ آگهی
بهترین رسانه برای انتشار رپرتاژ آگهی
انتشار رپرتاژ آگهی این روزها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه صاحبان کسب و کارها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ / تمدید ثبت نام فراخوان / اداره بازرگانی ایسنا
تمدید فراخوان واگذاری فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات اداره بازرگانی ایسنا
خبرگزاری دانشجویان ایران در نظر دارد نسبت به واگذاری فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات خود از ابتدای سال 99 اقدام کند.
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ / اداره بازرگانی ایسنا / رپرتاژ آگهی / سئو سایت
چرا رپورتاژ آگهی باید بر اساس ترندهای روز دنیا نوشته شود؟
اگر یک رپورتاژ آگهی خوب و با کیفیت کارش را درست انجام دهد، بی‌تردید شما را از هر نوع استرس و نگرانی خلاص می‌کند.
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ / اداره بازرگانی ایسنا / رپورتاژ آگهی / مشاوره سئو
چگونه داستان برند خود را در رپورتاژ آگهی روایت کنیم؟
امروزه نیاز انتشار رپورتاژ آگهی بر هیچ کس پوشیده نیست و تاثیر آن را می‌توانیم به وضوح در کسب و کارهای موفق اطراف خود ببینیم. اینکه یک شرکت یا برند چقدر خاص و انحصاری باشد، اهمیتی ندارد و آنچه مهم است پیشبرد ایده‌هایی است که برای موفقیت در نظر گرفته‌اید. در واقع، ارزش های اصلی هر برند موفقی در کمپین‌ها و تبلیغاتش است.
 •  •  •  •  •  •  •