جمعه, ۷ بهمن, ۱۴۰۱ / 27 January, 2023
مجله ویستا

چگونه شکمی صاف داشته باشید


چگونه شکمی صاف داشته باشید

یک شکم کوچک و صاف می‌خواهید؟ ما ورزش‌های ساده و غذاهایی هوشمندانه به شما معرفی می‌کنیم که اجازه می‌دهد شکمی صاف داشته باشید.

چای سبز بنوشید

کسانی که ورزش کرده و دو فنجان چای سبز می‌نوشند شش مرتبه بیشتر از کسانی که چای سبز نمی‌نوشند در کاهش وزن خود موفق‌اند.

پیاده‌روی کنید

کمی ورزش و پیاده‌روی کلید موفقیت در کاهش وزن و سوزاندن چربی است.

ماست زیاد بخورید

ماست زیاد مصرف کنید. لبنیات به بدن شما کمک می‌کند تا ماهیچه‌ها را حفظ کرده و چربی کمتری ذخیره کند. مصرف روزانه‌ی ماست بدون چربی همراه باهر وعده‌ی غذایی کمک می‌کند حداقل ۸۱ درصد بیشتر از افراد دیگر چربی بسوزانید.

استراحت کنید

قبل از غذا چند دقیقه نشسته و اجازه دهید استرس روزانه از شما دور شود. کمی نرمش کششی انجام دهید. چرا؟خوردن سبب آزاد شدن انسولین در بدن می‌شود. استرس کورتیزول درست می‌کند. زمانی که این دو هورمون زیاد شوند باهم سبب نگه‌داشتن کالری‌ها به شکل چربی خواهند شد.

غذای سرشار از مواد مغذی بخورید

از کربوهیدرات‌های سالم لذت ببرید. غذاهایی مانند برنج با سالمون، اسفناج و ترکیب سبزیجات به کوچک ماندن شکم شما کمک می‌کند.

بخوابید

مدتی هرشب حداقل ۵ ساعت بخوابید.در مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۲ انجام شد دانشمندان نشان دادند که خواب کامل و کیفیت آن سوزاندن چربی در یک برنامه‌ی کاهش وزن را سرعت می‌دهد.

صبحانه جو بخورید

برای صبحانه‌ی خود جو مصرف کنید. فیبر محلول در جو و سیب برای سوزاندن چربی‌های ناحیه‌ی شکم و پهلوها عالی است.



همچنین مشاهده کنید





سایت ورزش سهسایت دیپلماسی ایرانیسایت دیجیاتوسایت آفتاب نیوزسایت مثلث آنلاینسایت تاپ نازخبرگزاری مهرسایت اقتصاد 24روزنامه شهروندروزنامه همشهری