پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

مزایای استفاده از سیستم CRM


مزایای استفاده از سیستم CRM

۱)کاهش هزینه های خدمت رسانی و عملیاتی در سازمان
۲) یکپارچه سازی اطلاعاتی و عملیاتی بخش های خدمت رسان به مشتری در سازمان و نیز اطلاعات مشتری
۳) ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک در سطح …

۱)کاهش هزینه های خدمت رسانی و عملیاتی در سازمان

۲) یکپارچه سازی اطلاعاتی و عملیاتی بخش های خدمت رسان به مشتری در سازمان و نیز اطلاعات مشتری

۳) ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک در سطح سازمان

۴) افزایش دقت در ارائه خدمات و بهبود کیفیت آنها

۵) یکپارچه سازی فعالیتها و فرایندهای کاری با ابزارهای انتقال اطلاعات

۶) به روز رسانی پرونده مشتریان به صورتOn line

۷) دسترسی سریع به اطلاعات مشتری از طرف بخش های مجاز در سازمان

۸) یکپارچه سازی کانال های ارتباطی سازمان با بیرون جهت تسهیل و افزایش سطح ارتباطات

۹) ارزیابی عملکرد خود و سازمان خود و اتخاذ تصمیمات بهتر

http://zoka.blogfa.com/۸۶۰۵.aspx



همچنین مشاهده کنید