پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا
مزایای استفاده از سیستم CRM
۱)کاهش هزینه های خدمت رسانی و عملیاتی در سازمان
۲) یکپارچه سازی اطلاعاتی و عملیاتی بخش های خدمت رسان به مشتری در سازمان و نیز اطلاعات مشتری
۳) ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک در سطح سازمان
۴) افزایش دقت در ارائه خدمات و بهبود کیفیت آنها
۵) یکپارچه سازی فعالیتها و فرایندهای کاری با ابزارهای انتقال اطلاعات
۶) به روز رسانی پرونده مشتریان به صورتOn line
۷) دسترسی سریع به اطلاعات مشتری از طرف بخش های مجاز در سازمان
۸) یکپارچه سازی کانال های ارتباطی سازمان با بیرون جهت تسهیل و افزایش سطح ارتباطات
۹) ارزیابی عملکرد خود و سازمان خود و اتخاذ تصمیمات بهتر
http://zoka.blogfa.com/۸۶۰۵.aspx
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران توماج صالحی پاکستان سریلانکا حجاب دولت کارگران رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی رئیسی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور
کنکور هواشناسی سازمان سنجش سیل تهران زنان شهرداری تهران پلیس اصفهان فراجا قتل سازمان هواشناسی
قیمت خودرو قیمت دلار قیمت طلا خودرو دلار بانک مرکزی بازار خودرو ارز قیمت سکه ایران خودرو تورم سایپا
ترانه علیدوستی تلویزیون فیلم سینمای ایران سحر دولتشاهی مهران مدیری کتاب بازیگر شعر تئاتر سینما صدا و سیما
کنکور ۱۴۰۳
اسرائیل غزه فلسطین رژیم صهیونیستی آمریکا روسیه جنگ غزه چین اوکراین طوفان الاقصی اتحادیه اروپا حماس
فوتبال پرسپولیس استقلال بارسلونا بازی لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس تراکتور فوتسال تیم ملی فوتسال ایران والیبال
هوش مصنوعی همراه اول ناسا فیلترینگ فناوری اپل ایلان ماسک تیک تاک سامسونگ
سلامت روان استرس افسردگی داروخانه پیری هندوانه دوش گرفتن