دوشنبه, ۲ خرداد, ۱۴۰۱ / 23 May, 2022
مجله ویستا

۱۰ دقیقه زمان در روز برای حفظ اندام رویایی تان + تصویر


حدود ۱۰ دقیقه تمرین در روز به شما امکان می‌دهد که نتیجۀ به دست آمده را حفظ کنید. ارزشش را دارد، نه؟
اگر بتوانید هر روز تمرین کنید، بسیار عالی است. ولی اگر تمرینات برایتان خسته‌ …

حدود ۱۰ دقیقه تمرین در روز به شما امکان می‌دهد که نتیجۀ به دست آمده را حفظ کنید. ارزشش را دارد، نه؟

اگر بتوانید هر روز تمرین کنید، بسیار عالی است. ولی اگر تمرینات برایتان خسته‌ کننده‌ هستند، حداقل ۳ تا ۴ بار در هفته انجام شان دهید.

برنامۀ مراقبتی:

تمرین شماره ۱

پاهایتان را جمع کنید و روی کمر دراز بکشید. بالاتنه تان را بالا بیاورید و دو دست را روی زانوی چپ قرار دهید. در حالی که عضلات شکم را منقبض کرده اید، به آهستگی پای راست را بدون تماس با زمین، پایین بیاورید. و دوباره بالا بروید.

برای هر طرف ۱۰ بار این تمرین را انجام دهید.

برنامۀ مراقبتی:

تمرین شماره ۲

بایستید، پاها را به عرض باسن باز و به میزان کمی خم کنید. بازوها را به طرفین باز کنید و در حالی که سرتان را صاف نگه داشته اید، با دست‌هایتان دایره‌های کوچکی در هوا از جلو به عقب و سپس از عقب به جلو بکشید. این تمرین را ۲۰ بار انجام دهید.

برنامۀ مراقبتی:

تمرین شماره ۳

در حالت چهار دست و پا قرار بگیرید. بازوی چپ و پای مخالفش را بالا بیاورید و هم زمان دایره‌های کوچکی در هوا بکشید. در حین انجام این تمرین مدام حواستان به داخل دادن شکم باشد، این کار باعث به کار افتادن عضلات شکمی می‌شود. سپس همین تمرین را برای بازو و پای دیگر انجام دهید. هر چرخش را ۱۵ بار تکرار کنید.

فوت و فن پیشنهادی ما برای شما !

یک روش بسیار خوب برای آگاهی پیدا کردن از پیشرفت‌ها و دست یافتن به اهداف در کوتاه مدت و درازمدت، نوشتن هر روزۀ تمرینات انجام شده در یک دفترچه یادداشت است. این کار باعث تقویت انگیزه هم می‌شود!



همچنین مشاهده کنید





روزنامه توسعه ایرانیخبرگزاری مهرسایت اکوایرانخبرگزاری اسپوتنیکسایت همشهری‌آنلاینسایت انصاف نیوزسایت اعتماد آنلاینسایت مثلث آنلاینخبرگزاری باشگاه خبرنگارانسایت خبرآنلاین