سه شنبه, ۱۱ بهمن, ۱۴۰۱ / 31 January, 2023
مجله ویستا

لاغری با این ۸ میان وعده ی خوشمزه


لاغری با این ۸ میان وعده ی خوشمزه

اگر چاق هستید، یا به فکر لاغر‌شدن افتاده‌اید یا همین‌ حالا در حال رژیم گرفتن‌ هستید! حتی اگر هم اندام متناسبی دارید، قاعدتا باید مراقب خورد و خوراک‌تان باشید تا همین‌طور خوش‌اندام …

اگر چاق هستید، یا به فکر لاغر‌شدن افتاده‌اید یا همین‌ حالا در حال رژیم گرفتن‌ هستید! حتی اگر هم اندام متناسبی دارید، قاعدتا باید مراقب خورد و خوراک‌تان باشید تا همین‌طور خوش‌اندام بمانید. در این مطلب قصد داریم ۸‌ خوراکی خوشمزه به شما معرفی کنیم که کمتر از ۸۰ کالری انرژی دارند و علاوه‌بر این‌که جلوی ضعف بین روزتان را می‌گیرند، انرژی بسیار کمی به بدن‌تان می‌رساند و شما می‌توانید با خیال راحت، هر‌کدام از آن‌ها را به راحتی تهیه کرده و نوش‌جان کنید.

پاپ‌کورن با پنیر پارمزان

مواد لازم:

پاپ کورن: یک فنجان

پودر سیر: یک‌چهارم قاشق سوپ‌خوری

پنیر پارمزان: یک قاشق سوپ‌خوری، رنده شده

روش تهیه:

یک فنجان پاپ‌کورن را با یک‌چهارم قاشق سوپ‌خوری پودر سیر، مخلوط کنید. سپس یک قاشق سوپ‌خوری پنیر پارمزان رنده شده رویش بپاشید و برای یک‌دقیقه روی حرارت بگذارید؛ نوش‌جان!

ساندویچ انجیر

مواد لازم:

انجیر: یک عدد، ۲ نیم شده

عسل: یک‌دوم قاشق سوپ‌خوری

پنیر تبریزی: ۲ قاشق سوپ‌خوری، خرد شده

روش تهیه:

یک عدد انجیر را ۲ نیم کنید و روی هر نیمه، یک قاشق سوپ‌خوری پنیر ریخته و سپس یک‌چهارم عسل روی هرکدام بریزید.

زیتون چوبی

مواد لازم:

پنیر سوئیسی:‌ یک برش ۳ سانتی‌متری

زیتون سیاه: یک عدد

برگ اسفناج تازه: یک عدد، کوچک

روش تهیه:

یک برش پنیر سوئیسی را با یک عدد زیتون سیاه و یک برگ کوچک و تازه اسفناج به یک سیخ چوبی کوچک بزنید و میل کنید.

چیپس پنیری

مواد لازم:

پنیر چدار: ۴۰ گرم، رنده شده

چیپس کم‌چرب: ۹ برش

روش تهیه:

کافی است پنیرهای رنده شده را روی برش‌های چیپس کم‌چرب بریزید و میل کنید!

تست فلفلی

مواد لازم:

پنیر پارمزان: حدود ۱۵ گرم

نان باگت: یک برش نازک

فلفل قرمز: یک عدد، کوچک

روش تهیه: ‌

پنیر را روی برش نازک نان آب کرده و رویش فلفل قرمز را قرار دهید.

۲ لقمه سالمون خامه‌ای

مواد لازم:

سالمون دودی: ۳۰ گرم

پنیر خامه‌ای: ۳ قاشق سوپ‌خوری

شاهی: ۲ شاخه کوچک

روش تهیه:

برای هر لقمه، یک برش ۱۵‌ گرمی سالمون دودی را دور ۵/۱ قاشق پنیر خامه‌ای و یک عدد شاهی بپیچید.

بشقاب پنیر

مواد لازم:

بیسکویت کراکر: ۳ عدد

پنیر گودا: ۳۰ گرم

انگور قرمز: ۶ عدد

روش تهیه: ‌

روی بیسکویت‌های کراکر را با پنیر گودا پوشانده و روی هرکدام ۲ عدد انگور بگذارید. البته هر چینش دیگری که برای این مواد در نظر دارید، می‌توانید پیاده کنید تا از خوردنش حسابی لذت ببرید.

ساندویچ مارچوبه و آووکادو

مواد لازم:

مارچوبه: ۱۰ عدد

آووکادو: یک‌چهارم از یک آووکادو، خرد شده

آبلیمو: یک قاشق سوپ‌خوری

نان لواش: یک‌برش ۱۰ در ۱۰‌ سانتیمتری

روش تهیه:

مارچوبه‌ها را برای ۶ تا ۸ دقیقه بخارپز کنید. آبلیمو و آووکادو را حسابی با هم مخلوط کرده و کنار مارچوبه‌ها بگذارید. حالا تمام مخلوط را در نان لواش بپیچید و میل کنید.



همچنین مشاهده کنید





وبگردیسایت نامه نیوزخبرگزاری باشگاه خبرنگارانسایت برترینهاسایت نورنیوزروزنامه توسعه ایرانیسایت مجله شبکهروزنامه شهروندخبرگزاری تسنیمخبرگزاری صدا و سیما