پنجشنبه, ۱۳ بهمن, ۱۴۰۱ / 2 February, 2023
مجله ویستا

بدون رژیم ،۲۲۵۰ گرم وزن خود را طی یک ماه کم کنید


بدون رژیم ،۲۲۵۰ گرم وزن خود را طی یک ماه کم کنید

۲۲۵۰گرم تقریبا معادل ۱۷۵۰۰کالری است .این مقدار کالری را باید از مقدار وعده غذای روزانه خود بزنید یا فعالیت خود را طوری بالا ببرید که این مقدار کالری را بسوزانید .این مقدار …

۲۲۵۰گرم تقریبا معادل ۱۷۵۰۰کالری است .این مقدار کالری را باید از مقدار وعده غذای روزانه خود بزنید یا فعالیت خود را طوری بالا ببرید که این مقدار کالری را بسوزانید .این مقدار کالری شاید به نظر زیاد برسد اما شما می توانید این مقدار کالری را در طول یک ماه با استفاده از یک سری وعده‌های ساده و ملایم و ورزش سبک آن را از دست بدهید .

حالا چطور این کار را انجام دهید:

۱) روزانه به جای شیر ۳% چربی شیر بدون چربی استفاده کنید .با این کار شما ۲۴۰۰ کالری را حذف می‌کنید.

۲) روزانه یک ساندویچ اوپن بخورید منظور از اوپن یعنی نان طرف دیگر ساندویچ را بردارید برای ساندویچ‌هایی که با نان ساندویچی درست میشود.البته به مقدار مواد چیزی اضافه نکنید ،‌ همان مواد سابق را برای ساندویچ استفاده کنید با این کار شما ۳۰۰۰ کالری را حذف می کنید .

۳) پانزده دقیقه پیاده روی را به هر بهانه ای به برنامه روزانه اضافه کنید مخصوصا میان روز .با این کار شما ۲۲۰۰کالری را حذف می کنید .

۴) مقدار مصرف شکلات خود را کاهش دهید نصف فنجان شکلات داغ را بنوشید و همراه با آن شیر بدون چربی استفاده کنید .به جای ۲ تا ساندویچ صبحانه شکلاتی و یک لیوان پر شیر از یک سانویچ ویک لیوان شیر بی چربی استفاده کنید با این کار شما ۳۳۰۰کالری را حذف خواهید کرد.

۵) به کسی پول ندهید برف‌های شما را پارو کند . این کار شاید نیم ساعت از وقت شما را بگیرد و یا داوطلب برای به گردش بردن سالمندان شوید آن هم یک بار در هفته و با این کار اول به خود کمک کنید و ۹۰۰ کالری را حذف کنید .

۶) به جای سیب زمینی سرخ کرده ۳ روز در هفته همراه با ناهار شما میتوانید از سیب زمینی پخته شده با اندکی نمک و فلفل استفاده کنید البته مقدار آن را افزایش ندهید.و با این کار ۱۹۰۰ کالری را حذف کنید.

۷) از پله استفاده کنید و منتظر آسانسور نباشید .بدانید که ۵ دقیقه اضافی که شما برای بالا رفتن صرف می کنید، ۱۱۰۰کالری شما را حذف می‌کند.

۸) ورزش‌های سبکی را که از تلوزیون پخش می‌شود سه بار در هفته انجام دهید این حرکات سبک حکم ۳۰ دقیقه ورزش را دارد و در طی این کار شما ۲۷۰۰ کالری حذف می‌کنید .

مجموع این کالری‌های از دست رفته ۱۷۵۰۰ کالری می‌شود . البته همه این مقادیر تقریبی است . قبل از انجام این روند و تمرین‌های ورزشی آن با پزشک خود مشورت کنید .



همچنین مشاهده کنید





سایت تابناکسایت سلام نوسایت دیپلماسی ایرانیروزنامه دنیای اقتصادسایت همشهری‌آنلاینروزنامه همشهریسایت جمارانسایت فرادیدسایت رکناخبرگزاری باشگاه خبرنگاران