جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مدیریت تبلیغات شهری
مدیریت تبلیغات شهری یکی از مدیریت های زیر مجموعه سازمان است که به موازات تبلیغات فرهنگی در سطح شهر ، به عنوان تنها مدیریت درآمدزای سازمان ، ضمن همسویی و هم جهت بودن با نظام بهره وری و مهندسی سیستم ، نسبت به ساماندهی ، ممیزی و نظارت بر تابلوهای صنفی و تبلیغات سطح شهر اقدام می نماید .
عمده فعالیتهای مدیریت تبلیغات و آرایه های شهری عبارتنداز :
۱) ساماندهی و زیباسازی وضع موجود تبلیغات سطح شهر
۲) نظارت بر انجام تبلیغات سطح شهر
۳) باز مهندسی و نظارت بر سیستم تبلیغات شهری در حوزه تابلوهای صنفی ، تجاری
۴) شناسایی ، اخذ عوارض و صدور مجوز تابلوهای صنفی
۵) تنظیم قرارداد تابلوهای تبلیغاتی ، اخذ مبلغ و نظارت بر عملکرد آنان
۶) جمع آوری و طبقه بندی کلیه قواعد فنی ، مواضع حقوقی ، اصول فرهنگی ، اطلاعات مربوط به شناخت بازار و اصول روانی تبلیغات شهری
برخی از وظایف مدیریت تبلیغات و آرایه های شهری
تدوین خط مشی ها و چشم انداز های تبلیغاتی و زیباسازی شهر .
تدوین پیش نویس آیین نامه ها و دستورالعملهای مالی مربوط به تبلیغات شهری و اعمال آن در فعالیت های سازمان .
تنظیم قرارداد و اخذ مبلغ تابلوهای تبلیغاتی با افراد حقیقی و حقوقی و نظارت بر حسن عملکرد آنان .
اجرای طرحهای فرهنگی به مناسبت های ملی و مذهبی
تهیه و تنظیم طرح جامع تبلیغات شهری و زیباسازی ، متناسب با مناطق مختلف شهری و ارائه آن به مراجع ذیربط .
شناسایی و تأسیس بانک اطلاعات شامل :
آمار مربوط به سازمانها ، ارگانها ، واحدها و بنگاههای تبلیغی دولتی و خصوصی .