جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

مدیریت تبلیغات شهری


مدیریت تبلیغات شهری

مدیریت تبلیغات شهری یکی از مدیریت های زیر مجموعه سازمان است که به موازات تبلیغات فرهنگی در سطح شهر ، به عنوان تنها مدیریت درآمدزای سازمان ، ضمن همسویی و هم جهت بودن با نظام …

مدیریت تبلیغات شهری یکی از مدیریت های زیر مجموعه سازمان است که به موازات تبلیغات فرهنگی در سطح شهر ، به عنوان تنها مدیریت درآمدزای سازمان ، ضمن همسویی و هم جهت بودن با نظام بهره وری و مهندسی سیستم ، نسبت به ساماندهی ، ممیزی و نظارت بر تابلوهای صنفی و تبلیغات سطح شهر اقدام می نماید .

عمده فعالیتهای مدیریت تبلیغات و آرایه های شهری عبارتنداز :

۱) ساماندهی و زیباسازی وضع موجود تبلیغات سطح شهر

۲) نظارت بر انجام تبلیغات سطح شهر

۳) باز مهندسی و نظارت بر سیستم تبلیغات شهری در حوزه تابلوهای صنفی ، تجاری

۴) شناسایی ، اخذ عوارض و صدور مجوز تابلوهای صنفی

۵) تنظیم قرارداد تابلوهای تبلیغاتی ، اخذ مبلغ و نظارت بر عملکرد آنان

۶) جمع آوری و طبقه بندی کلیه قواعد فنی ، مواضع حقوقی ، اصول فرهنگی ، اطلاعات مربوط به شناخت بازار و اصول روانی تبلیغات شهری

برخی از وظایف مدیریت تبلیغات و آرایه های شهری

تدوین خط مشی ها و چشم انداز های تبلیغاتی و زیباسازی شهر .

تدوین پیش نویس آیین نامه ها و دستورالعملهای مالی مربوط به تبلیغات شهری و اعمال آن در فعالیت های سازمان .

تنظیم قرارداد و اخذ مبلغ تابلوهای تبلیغاتی با افراد حقیقی و حقوقی و نظارت بر حسن عملکرد آنان .

اجرای طرحهای فرهنگی به مناسبت های ملی و مذهبی

تهیه و تنظیم طرح جامع تبلیغات شهری و زیباسازی ، متناسب با مناطق مختلف شهری و ارائه آن به مراجع ذیربط .

شناسایی و تأسیس بانک اطلاعات شامل :

آمار مربوط به سازمانها ، ارگانها ، واحدها و بنگاههای تبلیغی دولتی و خصوصی .

تهیه و تدوین پیش نویس دستورالعملها و آیین نامه های زیباسازی و تبلیغات شهری به منظور پیشبرد اهداف سازمان و نظارت بر حسن اجرای آن.

گسترش ارتباط و تبادل افکار و نظرات با متخصصین امور تبلیغی و بهره مندی از نظرات آنان در بهبود و توسعه کمی و کیفی برنامه ها .

شناسایی ، برداشت محلی اطلاعات و اخذ عوارض تابلوهای واحدهای صنفی ( اعم از سردرب و ارتفاع ) بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر .



همچنین مشاهده کنید