پنجشنبه, ۹ اسفند, ۱۴۰۳ / 27 February, 2025
مجله ویستا

همایش بین‌المللی برند گردشگری



      همایش بین‌المللی برند گردشگری
روابط عمومی

«همایش بین‌المللی برند گردشگری» در روزهای 13 و 14 دی ماه امسال در محل سالن اصلی هتل عباسی و سالن همایش اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود. این همایش با حمایت بخش دولتی (سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) و بخش خصوصی (شرکت رهیافت) و با مشارکت استادان و سخنرانان دانشگاه‌های داخلی و خارجی، با هدف تبیین شاخص‌ها و راهکارهای طراحی نماد برند ملی گردشگری؛ تبیین مبانی نظری برند ملی گردشگری؛ تبیین شاخص‌های ارزیابی و انتخاب برندهای مطرح فعال در حوزه گردشگری کشور؛ تبیین مبانی و استانداردهای برند گردشگری و ارائه تجربیات موفق بین‌الملی در زمینه برندسازی در حوزه گردشگری برگزار خواهد شد.

محورهای این همایش عبارتند از:

برند ملی گردشگری ایران، بایدها و نبایدها، شاخص‌ها و راهکارها

 نقش برندسازی در حوزه گردشگری، در حمایت از اقتصاد و فرهنگ ملی و اسلامی کشور

 راهکارهای خلق، بازاریابی، ارتقاء و پایدارسازی برند گردشگی ایران

 هویت‌سازی برند گردشگری و نقش آن در توسعه و ارتقاء جایگاه گردشگری

 تعیین شاخص‌های سنجش مادی و معنوی برند در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی

 تعیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بررسی علمی و نیاز سنجی زیر ساخت‌های گردشگری ایران

 آینده‌پژوهی برند گردشگری در ایران

در کنار سخنرانی‌های همایش، چندین کارگاه و نیز پنل تخصصی و نیز نمایشگاه‌های جانبی برگزار خواهد شد.

همچنین دبیر علمی این همایش، پروفسور جعفر جعفری (برای آشنایی با این انسان‌شناس و یکی از فعال‌ترین و شناخته‌شده‌ترین چهره‌های دانش گردشگری در دنیا، اینجا را کلیک کنید) است.

 

تاریخ‌های مهم این همایش عبارتند از:

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات : 20 آذرماه 1394

اعلام نتایج داوری چکیده مقالات : 25 آذر ماه 1394

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات : 30 آذرماه 1394

زمان اعلام نتایج داوری مقالات : 6 دی ماه 1394

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و نیز ثبت‌نام در همایش می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

نوشته‌های مرتبط: انسان‌شناسان متخصص گردشگری (1): پروفسور جعفر جعفری