شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

آنچه به زندگی ما معنا می‌بخشد...


آنچه به زندگی ما معنا می‌بخشد...
معتقدم که زندگی همواره میزان پایبندی ما را می‌سنجد و بهترین پاداش‌ها در زندگی از آن کسانی است که پایبندی بی‌پایان خود به عمل کردن تا دستیابی به نتیجه را نشان می‌دهند. این ثبات رای می‌تواند کوه‌ها را تکان دهد، ولی باید مستمر و مستحکم باشد. هرچند ساده به‌نظر می‌رسد، ولی وجه تمایز کسانی که در زندگی به رویاهای خود می‌رسند و آن‌هایی که با پشیمانی زندگی می‌کنند همین است.
به این باور رسیده‌ام که همه شکست‌ها و ناکامی‌های گذشته‌ام پایه‌ای برای ادراکاتی بوده‌اند که توانسته‌اند سطح جدیدی از زندگیم را، که اکنون از آن لذت می‌برم، بیافرینند.
مهم نیست که چه به دست می‌آوریم، بلکه چه کسی می‌شویم و چه چیزی می‌دهیم است که به زندگی ما معنی می‌بخشد.
اغلب مردم خبر ندارند که اگر ما همه منابع خود را برای کسب تبحر در یک زمینه خاص زندگی متمرکز کنیم، فورا به چه قدرت عظیمی‌ دست پیدا می‌کنیم.
وقتی ارزش زمان را دریابید خواهید دید که اغلب مردم توانایی خود برای انجام امور ظرف یک سال را دست بالا و توانایی خود را برای انجام امور ظرف یک دهه را دست کم می‌گیرند.
آنچه که اکنون برای شما اتفاق می‌افتد یا قبلا اتفاق افتاده است نشان‌دهنده آنچه خواهید شد نیست. بلکه تصمیمتان درمورد اینکه برچه چیز تمرکز کنید و آنچه که انجام خواهید داد سرنوشت نهاییتان را رقم می‌زند.
خود را در چنان شرایط فکر قرار دهید که به خود بگویید "در اینجا موقعیتی قرار دارد که بیش از گذشته شادی کنم و توان و قابلیت هرچه را که لازم است دارم."
منبع : خبرگزاری ایسنا


همچنین مشاهده کنید