شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

یک وب‌سایت حرفه‌ای بخش مهمی‌ از توسعه یک کسب و کار سودمند در اینترنت است


یک وب‌سایت حرفه‌ای بخش مهمی‌ از توسعه یک کسب و کار سودمند در اینترنت است
یک وب سایت حرفه‌ای بخش مهمی‌ از توسعه یک کسب و کار سودمند در اینترنت است. هرچند که نوع نگارش نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، اما به هر حال هر کدام نقش مهمی‌را در موفقیت شما خواهند داشت.
کلید نگارش موثر به یادگیری چگونگی نوشتن کلمه‌های ترغیب‌آمیز برای مشتریان بالقوه باز می‌گردد. شما باید نیازهای آن‌ها را درک کنید و مطلب خود را با هیجان، تحریک آمیز و مفید به حال مشتریان بنویسید. با نوشته‌هایی که هیجان آمیز باشند و بر فواید محصولات شما تاکید داشته باشد. به مشتریان خود دقیقاً بگویید چه نفعی در خرید کالای شما برای آن‌ها وجود دارد.
مهمترین بخش در نوشتن مطالب سایت سرصفحه است. اگر سرصفحه‌های شما در یک لحظه توجه مشتریان بالقوه را جلب نمی‌کنند و آنها را تهییج نمی‌کند اتکا و استفاده آنها بی‌فایده خواهد بود. به عبارت دیگر برای نوشتن تیتر‌های موثر باید یاد بگیرید که چگونه از کلمه‌های خاصی برای رسیدن به پاسخ مناسب استفاده کنید. قبل از نوشتن تیترها باید در ابتدا کمی‌درباره عوامل انگیزشی انسان آگاهی داشته باشید. طبق نظریه روانشناس معروف مازلو رفتارهای انسان همیشه نتیجه یک یا چند مورد از نیازهای اساسی اوست. او این نیاز‌ها را به ترتیب در قالب سلسله مراتب نیازهای بشر طبقه بندی کرده است.
او بر این اعتقاد بود که تا وقتی انسان با نیاز‌های کم اهمیت مواجه باشد تمایلی برای داشتن نیازهای پر اهمیت نخواهد داشت.
وقتی شما از نیازهای اساسی انسان آگاه باشید، می‌توانید این نیاز‌ها را در نوشته‌های خود وارد کنید. یک تیتر عالی برای شور و هیجانی که در مشتری بالقوه وجود دارد جذاب خواهد بود. شما باید نیازها و خواست‌های آنها را درک کنید و تیترهای خود را هیجان آمیز و بر طبق احساس آن‌ها بنویسید.
عنوان صفحه به دلایل متعددی هم از دیدگاه طراحی وب سایت و هم از دیدگاه موتورهای جستجوگر، مهم است. کاربران به هنگام خواندن صفحه‌های سایت، آن را در مرورگر خود می‌بینند و در رتبه بندی صفحه‌ها به عنوان متن اصلی سایت نقش دارند.
منبع : خبرگزاری ایسنا


همچنین مشاهده کنید