شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

عاشورای غزه


عاشورای غزه
«حماس، حزب الله و جمهوری اسلامی ایران تروریست هستند. اینها مخالف روند سازش و صلح در خاورمیانه به شمار می روند و در واقع حیات آنها با دموکراسی در تعارض است!»
این تفسیری است که سران کاخ سفید و سردمداران رژیم نامشروع اسرائیل و بنگاههای سخن پراکنی وابسته به آنها هر روز مطرح می کنند و از همین روی بر جنایات روزافزون خود علیه کشورها و ملتهای مسلمان در فلسطین، عراق و افغانستان سرپوش می گذارند.
در این تفاسیر وارونه اما چیزی که هرگز مطرح نمی شود اینست که این تروریست های ادعایی غرب و صهیونیسم چگونه صاحب این عنوان شدند در شرایطی که جراحات زیادی را از ناحیه عملیات های مختلف تروریسم دولتی غرب و حامیانشان متحمل شده اند و در هجوم وحشیانه تفنگداران و تانکهای مسلح و بمب های آتشین در غزه و جنوب لبنان، مناطق شیعه نشین عراق و حتی انفجار هواپیمای مسافران ایران در خلیج فارس زخمهای کهنه ای از جنایات ضدبشری را به یادگار دارند.
آری! در قاموس سران کاخ سفید و حاکمان خونخوار و گرگ صفت اسرائیل، دموکراسی به معنای نادیده انگاشتن حق دفاع در برابر زورگویی و پذیرش خواست های نامشروع و بی پایان آنها است و از این رو هر کشور و ملت آزاده و عدالتخواهی که با امیال شیطانی آنان مخالفت ورزد در زمره تروریست ها و مخالفان دموکراسی قراردارد!
مردم بی دفاع و مظلوم باریکه غزه امروز در حالی از شرف، عزت و کیان خود دفاع می کنند که سران سازش کار برخی دولت های عربی منطقه وجدان های خود را به مرخصی فرستاده اند و چشم های غافل و مستشان را بر فجایع ضدانسانی بسته اند و مراودات پنهانی با عاملان رسوای این جنایات را حفظ کرده اند و این ننگ ابدی است که هیچ گاه از پیشانی آنها پاک نخواهد شد.
مردان مصمم و با اراده و زنان با ایمان و خرد و کلان غزه اینک زیر بمباران های وحشیانه دژخیمان خون آشام با الهام از قیام خونین کربلا که از حیث یاران مبارز همانند سلحشوران حسینی کم شمار ولی غیرتمند و شجاع هستند، در ایام محرم حسینی ندای«هل من ناصر» سر می دهند و با ادای تکلیف الهی در برابر غاصبان سرزمین وحی رسم مردانگی و حریت را پاس می دارند و براستی مولای راد مردان معاصر خامنه ای عزیز چه زیبا فرمود که هر کسی در راه دفاع از مردم غزه کشته شود در حکم شهید است. (انشاءالله)

عقیل امامی
منبع : روزنامه کیهان


همچنین مشاهده کنید