جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

اظهارات مربیان پس از بازی‌های هفته سی‌وچهارم سری A


اظهارات مربیان پس از بازی‌های هفته سی‌وچهارم سری A
● آسکولی ۲ ـ کالیاری ۲
ماسیمو سیلوا، مربی آسکولی: بسیار بد شد که نتوانستیم از امتیاز داشتن ۲ بازیکن اضافی نسبت به کالیاری بهترین استفاده را ببریم. با این‌حال یک امتیاز ارزشمند به‌دست آوردیم که می‌تواند در منطقه خطر کمک زیادی به ما بکند. یک عملکرد بد نمی‌تواند تمام ارزش‌های ما را زیر سؤال ببرد؛ زیرا ما همواره بسیار سخت کار کرده‌ایم. کالیاری هم بسیار خوب کار کرد و آنان بازیکنی توانا به نام داوید سوازو دارند.
ندو سونتی، مربی کالیاری: این یک نتیجه حیاتی است که با هوشیاری و بلوغ ما به دست آمد. بازیکنان من در یکی از خطیرترین بازی‌ها عقلانیت تاکتیکی خود را به اثبات رساندند. این یک عملکرد استثنائی بود. نمی‌دانم که چطور توانستیم با ۹ نفر بازیکن مقابل تیمی ۱۱ نفره به این خوبی بازی کنیم.
● فیورنتینا ۲ ـ امپولی یک
چزاره پراندلی، مربی فیونتینا: فیورنتینا و رم برای رفتن به لیگ قهرمانان اروپا بسیار تلاش کرده‌اند و شایستگی رسیدن به آن لیگ را دارند. بنابراین باید این ۲ تیم را تشویق کرد. در حال حاضر احتمال هرگونه ارزیابی و برآورد غیرممکن است. فعلاً فقط افکارم را روی بازی مقابل پالرمو متمرکز کرده‌ام.
لوئیجی کانی، مربی امپولی: باخت مقابل تیم بزرگی مانند فیورنتینا اصلاً شرم‌آور نیست؛ اما همین که تا پایان دیدار یک بازی باز ارائه دادیم بسیار رضایت‌بخش است. هدف ما این است که خود را به ۴۰ امتیاز برسانیم. هنوز ۳ بازی دیگر باقی است. مسینا برای آنکه بتواند خطر سقوط ما را بیشتر کند باید همه بازی‌های خود را ببرد.
● اینتر ۴ ـ رجینا صفر
روبرتو مانچینی، مربی اینتر: اگر در طول فصل این همه امتیاز را از دست نداده بودیم، امروز می‌توانستیم برای رسیدن به اسکودتو رقابت کنیم. می‌دانستم که یوونتوس خیلی زود خسته می‌شود. مدت زیادی است که در تمرینات خود از سیستم ۳ـ۳ـ۴ استفاده می‌کنیم که این می‌تواند در آینده تاکتیک جالبی باشد. تیم ما به انقلاب و تحولات گسترده نیاز ندارد، بلکه فقط باید تعدیلاتی در آن ایجاد کرد.
والتر ماتزاری، مربی رجینا: به هر حال باخت ما اجتناب‌ناپذیر بود، بنابراین امیدوار بودیم که باخت ما با گل‌های کمتری همراه باشد. پنالتی که منجر به گل اول اینتر شد، بحث برانگیز و مشکوک بود. شاید اگر این اتفاق نمی‌افتاد باخت ما به این‌صورت انجام نمی‌گرفت.
● یوونتوس یک ـ لاتزیو یک
یوونتوس در سکوت خبری به‌سر می‌برد.
دلیو روسی، مربی لاتزیو، بسیاری اوقات در فوتبال یک مسئله جزئی یا یک اتفاق ساده سرنوشت یک بازی را تعیین می‌کند. می‌توانستیم ۲ بر صفر جلو بیفتیم اما در ادامه یک بازیکن ما کم شد. مانوئل بلری از موقعیت آفساید خارج شد و دخالتی در بازی نداشت. دابو تصور می‌کرد که رویش خطائی صورت گرفته و به همین دلیل اعتراض کرد. البته کار او اشتباه بود.
● لچه یک ـ تره‌ویسو یک
فرانکو پالئاری، مربی لچه: ما با تیمی سقوط کردیم که سرشار از کیفیات فوتبالی است. فصل امسال از برخی جهات رضایت‌بخش بود مانند پیروزی بر میلان؛ اما ترجیح می‌دادم که آن بازی را ببازیم و در سری A بمانیم. قرارداد من در ماه مه به پایان می‌رسد اما خوشحال می‌شوم اگر بمانم.
دیگو بورتولوتزی، مربی تره‌ویسو: در دقایق آغازین بسیار نگران بودم؛ زیرا لچه یک شروع قوی داشت. می‌دانستم که لچه می‌تواند خطرناک باشد. ما در چند هفته اخیر فکر متمرکزی نداشتیم، اما کارت قرمز بازی همه چیر را عوض کرد. در این دیدار اعتمادبه‌نفس خود را پیدا کردیم.
● لیورنو ۳ ـ پالرمو یک
کارلو ماتزونه، مربی لیورنو: هنگامی‌که فیلم بازی‌های قبلی را نگاه می‌کردم تعداد اشتباهات زیادی که داشتیم حیرت‌زده‌ام کرد. در این بازی بدشانس بودیم. اکنون در دالان ناامیدی قرار گرفته‌ایم و صادقانه می‌گویم از اتفاقاتی که برای این تیم افتاده شرمنده‌ام. به اعتقاد من لیورنو با وجود ۷ شکست پیاپی فصل مثبتی را سپری کرده است.
جوزپه پاپادوپولو، مربی پالرمو، امروز به لیورنو کمک زیادی کردیم. تیم ما باید امروز با رویکرد کاملاً متفاوتی به بازی می‌آمد و ما مسئولیت اشتباهات خود را می‌پذیریم. واقعاً نمی‌دانم چرا این‌طور شد.
● مسینا یک ـ میلان ۳
جامپیه‌رو ونتورا، مربی مسینا: مقابل یک تیم بزرگ با طراز جهانی بازی کردیم، بنابراین شکست ما قابل فهم می‌شود. در نیم ساعت اول بازی و آغاز نیمه دوم خوب کار کردیم، اما آنها فضای مطلوب خود را یافتند اگر گل سوم را نخورده بودیم امکان زدن گل تساوی در دقایق پایانی را داشتیم.
کارلو آنجلوتی، مربی میلان: بازی عجیبی بود که قبل از آن اظهارات جنجال برانگیز زیادی گفته شده بود. زانوی کاکا به شدت کبود شده است. در مورد اسکودتو هم باید بگویم که تنها کاری که از عهده ما برمی‌آید این است که ۳ بازی پایانی را با پیروزی به پایان ببریم.
● پارما یک ـ سیه‌نا یک
ماریو بره‌تا، مربی پارما: در نیمه اول خوب کار نکردیم؛ زیرا سیه‌نا همه فضاها را بسته بود. سرعت بازی ما کم بود گلی که خوردیم ناشی از اشتباه خودمان بود. در نیمه دوم اوضاع بهتر شد و ثابت کردیم حتی اگر بقایمان در سری A تضمین شده باشد، باز هم برای کسب نتایج خوب تلاش می‌کنیم.
لوئیجی ده‌کانیو، مربی سیه‌نا: ما به‌طور جدی در معرض خطر سقوط به دسته پائین‌تر قرار نگرفته‌ایم. با کمک این نتیجه و یک بازی مطلوب می‌توانیم مقابل مسینا به برتری برسیم. پارما یکی از آماده‌ترین تیم‌ها است؛ اما ما هم ثابت کردیم که در فرم خوبی قرار داریم.
پارما صفر ـ سامپدوریا صفر
لوچیانو اسپالتی، مربی پارما: باید به تلاش‌های خود ادامه دهیم و برای کم کردن فاصله ۳ امتیازی خود با فیورنتینا تلاش کنیم. سامپدوریا امروز خوب کار کرد؛ اما گرما توان زیادی از بازیکنان هر ۲ تیم گرفت. تا سوت پایان دیدار جنگیدیم و زیر فشار دوام آوردیم اما راهی برای نفوذ پیدا نمی‌کردیم.
والتر نوولینو، مربی سامپدوریا: امروز بار دیگر ثابت کردیم که اگر همه مهاجمان خود را در اختیار داشته باشیم می‌توانیم بازی‌های زیبائی به نمایش بگذاریم. در حال حاضر مانع روانی را از پیش روی خود برداشته‌ایم. ظاهراً در دفاع به تعادل رسیده‌ایم.
● اودینزه یک ـ کیه‌وو یک
جیووانی گالئانو، مربی اودینزه: می‌دانستم که تیم خوبی در اختیار دارم؛ زیرا امکان ندارد که این بازیکنان یک شبه این همه پیشرفت کرده باشند. باید دید که باشگاه درباره آینده‌ام چه می‌گویم. می‌خواهم هنگامی‌که قراردادم تمدید می‌شود از همه چیز مطمئن باشم.
بپه پیلون، مربی کیه‌وو: این یک نتیجه خوب برای راهیابی به جام یوفا است. امروز پائین‌تر از سطح خود بازی کردیم اما دست کم توانستیم یک امتیاز به خانه ببریم. اکنون مقابل رم، لچه و فیورنتینا با مشکلاتی مواجه هستیم؛ اما وظیفه ما این است که به شانس‌های خودباور داشته باشیم. امکان راهیابی ما به جام یوفا زیاد است.
منبع : روزنامه ابرار ورزشی


همچنین مشاهده کنید