جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

میرانته، همچنان پرامید


میرانته، همچنان پرامید
آنتونیو متولد كاستلاماره دی استابیا در تاریخ ۸ اوت ۱۹۸۳ در ایتالیا است. او از آن دسته بازیكنان جوان ایتالیا است كه هیچ گاه فرصت نیافته خود رانشان دهد. او وقتی ۲۰ ساله بود با هزار امید و آرزو به یوونتوس پیوست؛ زمانی كه مارچلو لیپی آخرین سال حضور خود را در یووه تجربه می كرد. اما هیچ گاه به آنتونیو بازی نرسید و او یك سال را روی نیمكت حتی سكو پشت سر گذاشت . اما او از این نیمكت نشینی خسته شده بود برای همین به كروتونه پیوست و از ۴۲ بازی سری B در ۴۱ بازی حضور داشت كه شاید برای او موفقیتی بزرگ محسوب می شد اما باز قانع نشد و می خواست بازی در سری A را تجربه كند به همین دلیل با سیه نا قراردادی امضا كرد و در ۲۶ بازی نیز به میدان رفت.
● بازگشت برای جبران
آنتونیو میرانته بعد از ۳ سال دوباره به یوونتوس آمد اما نه برای نیمكت نشینی، بلكه برای شهرت و خود نمایی!در زمان لیپی كه هرگز به او بازی نرسید و در زمان كاپلو نیز كه اصلاً در یوونتوس نبود اما حالا شرایط یوونتوس با گذشته فرق می كند. یوونتوس دیگر آن تیم پر ستاره نیست و بسیاری از ستارگان این تیم به تیم های دیگر كوچ كردند اما رقیب اصلی او برای بازی كردن در تركیب اصلی یكی از با تعصب ترین بازیكنان یوونتوس است یعنی جیان لوئیجی بوفون و انگار طالع آنتونیو این چنین است كه ذخیره باشد، هرچند در چندین بازی دوستانه درون دروازه ایستاده است اما برای او قانع كننده نیست . آنتونیو چشم به آینده دوخته است آینده ای كه هیچ كس خبر ندارد ...
● ماندن یا رفتن
او می داند كه اگر شرایط همین طور پیش برود او باز یك فصل دیگر ذخیره خواهد بود و این چیزی است كه نه تنها آنتونیو بلكه همه بازیكنان از او فراری هستند.
● نیمكت نشینی!
شاید او می خواهد تجربه كسب كند و باز سال بعد در تیم دیگری بازی كند كه نشان دهد دروازه بان لایقی است. هیچ بعید نیست كه در همین تعطیلات نیم فصل از یووه جدا شود و به تیم دیگری برود. خود او درباره شرایط یوونتوس می گوید:«یوونتوس همواره تیم بزرگی بوده است و اولین تیم حرفه ای من نیز هست. عضو تیم یووه بودن افتخار است و بازی كردن افتخاری بس بالاتر.» هیچ بازیكنی از نیمكت نشینی خوشش نمی آید اما من در تیمی هستم كه دروازه بانش بوفون است بهترین دروازه بان جهان؛ همین برای من انگیزه است كه بهتر تمرین كنم و از بوفون اصول دروازه بانی را یاد بگیرم اما قول می دهم كه اگر در دیداری حتی ۵ دقیقه بازی كردم بهترین بازی خود را نشان دهم.
● آنچه باید درباره میرانته بدانید
▪ نام: آنتونیو
▪ نام خانوادگی: میرانته
▪ تاریخ تولد: ۸/۷/۱۹۸۳
▪ قد: ۸۸/۱ سانتیمتر
▪ محل تولد: كاستلاماره دی استابیا
▪ وزن: ۷۶ كیلوگرم
منبع : روزنامه ابرار ورزشی


همچنین مشاهده کنید