جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

چند ترفند


چند ترفند
● چند ترفند برای آموزش فروشندگان تكنولوژی شما
وقتی شما مدیر ارشد اطلاعات بازار متوسطی هستید، غالبا احساس می‌كنید كه توجه كامل فروشندگان خود را بدست نیاورده‌اید. شركت‌های بزرگ پول بیشتری دارند تا خرج نمایند و كارمند بیشتری دراختیار دارند تا روابط با فروشنده را اداره كنند.
آیا دوست دارید تا چند ترفند جدید یاد بگیرید. در اینجا چند ترفند موجود است كه در كنفرانس راهنمایی اخیر CIO مبادله شده است.
۱) طرح كاری را تقسیم نمایید: Sandy Rasel قائم مقام مدیر عامل، مدیریت برنامه‌ها و پروسه جهانی شركت Mac Cormick & Company گفت، بسیار علاقمند هستم و این همكاری در طرح های كاری آینده شما كه اغلب به فروشنده كمك می‌كنند تا بفهمد كه چه چیزی در صدر جدول می باشد، مفید است. شما قادرید تا گفتگوی غنی‌تری داشته باشید كه مسیری آتی شما را پشتیبانی نماید و تعهد كند تا فروشنده با شما همكاری می‌كند.
۲) در زمان معامله، اول جستجوی وب مدیر ارشد اطلاعات بازار متوسطی كه اخیرا در موقعه خرید دیوایس شتاب WAN و بعضی نرم‌افزار تحلیل حرفه‌ای از این تاكتیك استفاده كرد می‌گوید، شما سرگرم صورت حساب‌ها و فاكتورها می‌باشید كه وقتی شماره بخش سخت‌افزار ویژه یا پكیج نرم‌افزاری را جستجو می‌نمایید، می‌توانید آنها را آن‌لاین پیدا كنید.
۳) رقابت را نشان دهید Kevin Lupowitz مدیر ارشد اطلاعات Liquidnet Holdings می‌گوید، یكی از بهترین راه‌هایی كه ما انجام داده‌ایم، رویداد روزانه تقدیر فروشنده می‌باشد.
بطور نمونه یك شام مفصل همراه با بازی گلف، موجب یك شراكت بزرگ و صداقت فردی می‌شود و نیز به فروشندگان شما اجازه می‌دهد تا متوجه شوند كه ما با چه كسی دیگری كار می‌كنیم، كه به حفظ حس فوریت كمك می‌كند تا به رقابت خود ادامه دهند.
۴) یكی از نمایندگان فروش فروشنده را اجاره نمایید. چه كسی بهتر از كسیكه زوایا و بازیكنان را می‌شناسد از عهده اداره روابط شما با آن فروشنده بر می‌آید.
۵) با كارت گوگل بازی كنید. Ben Allegrett مدیر ارشد اطلاعات سابق Marine Corps Systems Command سابق ایالات متحده می‌گوید، بگذارید تا فروشندگان بدانند كه شما علاقمند به برنامه‌های گوگل هستید.
حتی بهتر است كه اتحاد میان خود با مدیران ارشد اطلاعات دیگر را رسیدگی كنید و گوگل را با مقررات مربوط به برنامه‌های گوگل معرفی كنید. اگر گوگل با ارائه قابلیت‌های اضافه شده پاسخ داد تا با مقررات و نیازهای ما مواجه شود چه كنیم؟ در آن صورت شاید دینامیك كامل روابط خود را با بعضی از تهیه كنندگان نرم‌افزار خود تغییر دهیم.
نویسنده: Laurianne Mc Laughlin
مترجم: آزاده ارشدی
فرامینگهام
منبع : علم الکترونیک و کامپیوتر


همچنین مشاهده کنید