شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

باقری: به قطبی حسودی می کنند!


باقری: به قطبی حسودی می کنند!
کریم باقری به شدت نگران وضعیت پرسپولیس در فصل آینده است و در تماس با کاشانی هم خواهان مشخص شدن هر چه زودتر سرمربی شد.
برخلاف صحبتهایی که مطرح می شود، کاپیتان، هرگونه اختلاف با حمید استیلی را تکذیب می کند و می گوید: اینکه استیلی سرمربی باشد یا افشین قطبی هیچ تفاوتی برایش ندارد.
▪ اوضاع خوب پیش می رود؟
ـ فعلاً که در تعطیلات هستیم و بد نیست تا ببینیم در فصل جدید چه اتفاقی می افتد.
▪ چرا هنوز قراردادتان را تمدید نکردید؟
ـ هیچ مشکلی با تمدید قرارداد ندارم. حالا اجازه بدهید تمرینات شروع شود بعد من هم قراردادم را تمدید می کنم.
▪ ولی آقای کاشانی اصرار دارند زودتر این اتفاق رخ بدهد.
ـ آقای کاشانی به بنده لطف دارند ولی من ترجیح می دهم در تعطیلی تمرینات فعلاً به فکر خانواده باشم تا جبران یک سال اخیر را کرده باشم. بعد هم که تمرینات جدید شروع شد، برای ثبت قرارداد اقدام خواهم کرد که این موضوع را با مدیر عامل هم در میان گذاشتم و ایشان قبول کردند.
▪ گفته می شود به خاطر نامشخص بودن وضعیت سرمربی تمدید نمی کنید؟
ـ من بازیکنی هستم که همیشه کار خودم را انجام می دهم و کاری به اطرافم ندارم. در این سالها که مدام سرمربی پرسپولیس تغییر کرده، کسی ندیده اعتراض کنم و فقط فوتبالم را بازی کردم. امسال هم مثل تمام آن سالها سپری خواهد شد. به کاشانی قول دادم و به موقعش هم تمدید می کنم.
▪ یعنی دوست ندارید افشین قطبی بماند؟
ـ افشین قطبی بعد از شش سال پرسپولیس را به مقام قهرمانی رساند که من فکر می کنم خیلی ارزشمند بود و باید حفظ شود. علاوه بر این، او تازه با محیط فوتبال ایران آشنا شده و به راحتی می تواند سال آینده تیم ما را در آسیا به رتبه خوبی برساند.
▪ اما بعضی ها می گویند قطبی توانایی فنی چندانی نداشته؟
ـ این حرف واقعاً خنده دار و مسخره است. تیم ما در زمان هدایت افشین قطبی منطقی فوتبال بازی می کرد و او حتی توانایی این را داشت تا تیم را از سراشیبی خارج کند. پس این صحبتها اصلاً درست نیست. تمریناتی که او می داد، فوق العاده بود و من از مربی دیگری در ایران ندیده بودم.
البته منکر این نمی شوم که پرسپولیس ضعفهایی هم داشت ولی در مجموع اوضاع آنقدرها خراب نبود که عده ای تواناییهای فنی قطبی را زیر سؤال می برند.
به نظر من آنهایی که به محبوبیت افشین قطبی حسادت می کنند، چنین حرفهایی را می زنند چون کسی توقع نداشت او در اولین سال حضورش در پرسپولیس آنقدر محبوب شود به طوری که وقتی تیمش می بازد همه ورزشگاه یک صدا او را تشویق می کنند.
▪ چه کسانی به قطبی حسادت می کنند؟
ـ من نمی دانم باید از چه افرادی نام ببرم ولی همه آنهایی که توانایی قطبی را به نوعی زیر سؤال می برند، در واقع به او حسادت می کنند در حالی که شایستگیهای قطبی با کارنامه درخشانی که دارد، بالاتر از این است که کسی از او ایراد بگیرد.
▪ و نظرتان راجع به اینکه بعضی از بازیکنان از جمله نیکبخت گفتند قطبی باشد تمدید نمی کنیم، چیست؟
ـ به هر حال هر کسی نظری دارد و من نمی توانم در مورد آنها صحبت کنم. امیدوارم همه موفق باشند و هر کجا که راحتند به کارشان ادامه دهند.
▪ اینکه می گویند با حمید استیلی کار نمی کنید، صحت دارد؟
ـ به حال من چه فرقی می کند که سرمربی تیم حمید استیلی باشد یا افشین قطبی؟ هیچ وقت مشکلی با کسی نداشتم.
البته سال گذشته هم عده ای قصد داشتند ما را به جان هم بیندازند ولی موفق نشدند. امسال هم همین اتفاق دارد می افتد.
منبع : روزنامه قدس


همچنین مشاهده کنید