سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا
لازمه موفقیت انعطافپذیری در استراتژیهای کسب و کار الکترونیکی
امروزه شرکتها برای حفظ بقای خود با فشارهای بیشتری مواجه هستند. مشکل پیچیدهای که سازمانهای کسب و کار الکترونیکی را متأثر ساخته ساخته این است که در این محیط ناپایدار آنها با تبعیت از استراتژیهای جامع و فراگیر کسب و کار نتیجه مطلوبی بهدست نمیآورند چرا که این استراتژیها خیلی زود منسوخ میشوند. انعطافپذیری کسب و کار الکترونیکی را میتوان چنین تعریف کرد: ”آنچه موجب میشود کسب و کار الکترونیکی بتواند در مقابل شرایط عدم اطمینان در یک محیط با تغییرات سریع مصون بماند.“
شرکتها برای غلبه بر چالشها باید در سه بعد اصلی انعطافپذیر باشند. این ابعاد عبارتند از:
۱) انعطافپذیری در روشهای ارائه محصول،
۲) انعطافپذیری در تکنولوژی،
۳) انعطافپذیری در همکاری
بابک نیکنیا
منبع : جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رافائل گروسی اسماعیل هنیه رهبر انقلاب حج نیچروان بارزانی مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان دولت حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم رسانه
حجاب شهرداری تهران تهران هواشناسی قوه قضاییه آموزش و پرورش قتل فضای مجازی سلامت سازمان هواشناسی شهرداری پلیس
خودرو مالیات مسکن ایران خودرو قیمت دلار بانک مرکزی قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان قیمت
تئاتر مسعود اسکویی محمدعلی علومی تلویزیون نمایشگاه کتاب دفاع مقدس سینمای ایران صدا و سیما سریال
دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان گوشی هوشمند
اسرائیل حماس رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه رفح اوکراین طوفان الاقصی نوار غزه
استقلال فوتبال پرسپولیس لیگ برتر ذوب آهن نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی سپاهان رئال مادرید جواد نکونام
هوش مصنوعی اپل سامسونگ باتری آیفون گوگل مایکروسافت تلفن همراه ماهواره
رژیم غذایی بیمه بیماران خاص زیبایی چای کاهش وزن دندانپزشکی فشار خون سبزیجات