پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

موفقیت نیمه دوم فروردین ماه!


موفقیت نیمه دوم فروردین ماه!
● فروردین
الا یا ایها الساقی ادر کاساوناولها
که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها
با خلوص نیت عمل کن تا به آرزویت برسی. وقتت را بیهوده تلف نکنو با برنامه کار کن. از گذشته خودت و دیگران درس بگیر و سعی کن با فکر و اندیشه بیشتری عمل کنی. دست از شک و تردید بردار و مطمئن باش آینده ای درخشان در پیش رو داری. با کسی قهر کرده ای. در موردی ضرر کرده ای، زیاد فکرش را نکن خوب تجربه ای کسب کرده ای. با چشم بازتری به مسایل نگاه کن. خرید را توصیه می کنم ولی برای فروش دست نگه دار. در زندگی به موفقیت های بزرگی دست می یابی. به شرطی که اراده و پشتکار داشته باشی. مدتی است که در کارهایت منع ایجاد می شود و از چیزی رنج می بری، به زودی این همه فکر و خیال پایان می یابد. مرتب جملات تاکیدی را تکرار کن. خداوند را بخوان، هم با زبان وهمبا قلبت سر رشته کارهایت در دست اوست، عمیق تر باش.
● اردیبهشت
به بوی نافه کاخر صبازان طره بگشاید
زتاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها
از اینکه نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی می کنی و دیگران هم تو ر سرزنش می کنند، ناراحت نشو، خداوند در همه حال یار و یاور توست. غصه خوردن فایده ای ندارد جز این که کارها را بدتر کند. باید یک تغییر اساسی در خودت به وجود آوری. این قدر در مورد دیگران منفی فکر نکن. فقط به خودت حق رانده دیگران همشاید حقی داشته باشند. این قدر عجول تصمیم گیری نکن به ضرت تمام می شود. شک و تردید و وسواس عامل بازدارنده در زندگی توست. و تحولات اساسی در زندگی ات به وجود می آید. با نیروی اراده ات ناممکن ها را ممکن ساز، چون تو می توانی مسافرت برایت خوب است. در سال جدید برنامه ریزی مثبت را فراموش نکن همواره بخند.
● خرداد
به می سجاده رنگین کن گرت پیر مغان گوید
که سالک بیخبر نبود ز راه و رسم منزل ها
غصه خوردن دردی را دوا نمی کند، باید هدف و برنامه زندگی ات را درست کنی. تلاش و کوشش همراه با توکل به خدای مهربان برطرف کننده این ناراحتی است. خوش قلب، مهربان، با وفا و دوست داشتنی هستی ولی عصبانیت و خودخواهی شایسته تو نیست. سعی کن بر اعصاب خودت مسلط باشی. سفر و خرید و فروش برایت خوب است. به زودی موفقیت و رضایت خاطر نصیب تو می شود. پولی که در انتظارش بودی به دستت می رسد. مواظب صحبت های خودت باش و وضع را بدتر از این که هست نکن. منتظر شنیدن خبر خوبی باش. به تغذیه خودت توجه نداری، ورزش عاملی موثر در بهبود وضع روحی تو است. برایت اتفاق جالبی رخ می دهد و آرزوهایت با فاصله ای نزدیک به هم به وقوع می پیوندد.
● تیر
مرا در منزل جانان چه امن عیش چون هر دم
جرس فریاد می دارد که بربندید محمل ها
مدت هاست که به چیزی علاقه مند شده ای و می خواهی آن را به دست آوری باید بیشتر تلاش کنی. موفقیت در چند قدمی توست. فردی راستگو، خوش بخت، شوخ، رک و بااستعداد هستی اما ارزش واقعی خود را نمی دانی. مثبت اندیش باش برای رسیدن به زندگی شاد و موفق و خوشبختی باید مثبت اندیش باشی. تغییر شغل و مکان فعالا جایز نیست. به زودی هدیه ای دریافت می کنی. پیامی دریافت می کنی که در توهیجان فراوانی به وجود می آورد. کمی استراحت کن و بیشتر به فکر سلامتی خود باش. از نظر مالی شرایط بهتر می شود. در کارهای مهم حتما با بزرگ ترها مشورت کن آن ها با تجربیاتشان به تو کمک خواهند کرد. ریسک کن و آماده مقابله باش. به زودی سندی راامضا می کنی. تلفن مهمی که مربوط به کار است باعث خوشحالی تومی شود. هر روز را با لبخند به آخر برسان.
● مرداد
شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل
کجا دانند حال ما سبکباران ساحل ها
اگر طالب کسی یا چیزی هستی باید صبر و تحمل از خودت نشان دهی. یادت باشد که از روی ظاهر در مورد افراد قضاوت نکنی. فکرهایی که در سر داری خوب هستند اما عجله نکن و با بزرگ ترها مشورت کن. خیلی به مسایل مادی توجه می کنی، در دنیا مسایل دیگری هم وجود دارد. برای حل مشکلات از دوستان عاقل خود کمک بگیر.اوضاع و احوال شما آن قدر خوب خواهد شد که همه حسرتش را می خورند. تغذیه ات نامناسب است یک بار دیگر به کتاب های تغذیه مراجعه و میوه و سبزیجات را به لیست غذایی خوداضافه کن. آرامش را هیچ کسی نمی تواند به تو هدیه دهد خودت باید آن را در وجود خودت بیابی.
● شهریور
همه کارم ز خود کامی به بدنامی کشید، آخر
نهان کی ماند آن رازی کزو سازند محفل ها
کمی در دوستان خود تجدید نظر کن، زیرا همنشین خوب انسان را در هر کاری موفق می کند و باعث خوشبختی و سعادت انسان می شود. خودت را بی جهت وارد مسایلی که به تو مربوط نیست، نکن تلاش خود را بیشتر کن. در کار و تحصیل موفقیت با توست. دوست نداری از توانتقاد شود، اما شاید آن هم حق داشته باشند در مورد بعضی از کارهایت تجدید نظر کن. یادت باشد که خواستن، توانستن است. تو لایق بهترین ها هستی. اگر خود را لایق بهترین ها ندانی، نمی گذاری اتفاقات خوب در زندگی ات رخ دهند. از امروز این جمله مثبت تاکیدی را به خودت بگو: من در زندگی لایق بهترین ها هستم. خرید خانه و ماشین برایت میسر می شود. مسایل و مشکلاتت با پادرمیانی شخصی حل می شود. وامی می گیری که باعث پیشرفتت می شود. اراده الهی را بپذیر تا پذیرفته شوی.
● مهر
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را
به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
حیف است که لحظات عمرت را به تلخی بگذرانی. نگران نباش بیشتر مواظب حرف هایت باش. خواسته ای که در دل داری با کمی درد سر همراه است، ولی بالاخره عملی می شود به شرطی که با عشق و علاقه بیشتری دنبالش باشی. بیشتر کتاب بخوان و مهارت های خودت را بالا ببر. از استادان با تجربه و آگاه استفاده کن. چه چیزی تورا نگران می کند؟ از چه چیز واهمه داری؟ سال نو را با جسارت آغاز کن. جسارت و بی باکی نیروهای شگرفی را همچون خلاقیت، قدرت، انرژی، استقامت، تحمل، انعطاف پذیری و تعهد به ارمغان می آورد. هدیه ای دریافت می کنی. قهر به آشتی تبدیل می شود. از حالا تا ابد لبخند بزن، زندگی همین است.
● آبان
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت
کنار آب رکناباد و گلکشت مصلا را
نیتی که در دل داری موجب سرگردانی و دل مشغولی ات شده. بافردی مشورت کن. اما بهتر است از آن چشم پوشی کنی. سعی کن بیشتر با عقل خود زندگی کنی تا با احساست. به اطراف خود نگاه کن. فردی به کمک تو نیازمند است، کمکش کن. چیی را ماه پیش گم کرده ای، پیدا می کنی. به زودی ملاقاتی سودمند و مهم پیش می اید پیشنهادهای خوبی می شنوی. رنگ سبز به تو ارامش می دهد. سعی کن در منزل یا در لباس های خود از رنگ سبز استفاده کنی. یک سفر کاری در پیش داری. امیدواری جوانه هایش را بر شاخه های درختان زندگی ات زده است. خوشبختی منتظر توست. معامله ای پرسود می کنی. خنده بهترین دارو است. امکان ندارد که هم زمان با خنده ای واقعی، اضطراب و نگرانی را تجربه کنی.
● آذر
فغان کاین لولیان شوخ شیرین کار شهر آشوب
چنان بردند صبر از دل که ترکان خوان یغما را
در کار خود مصمم و با اراده هستی. فقط بدان که برای هر کاری مقدماتی لازم است. به خدا توکل کن. تا به نتیجه دلخواه برسی. اگر نگاهت را تغییر دهی. در همه چیز حقیقت محض هستی را خواهی دید. از غرورت کم کن و راز دل خود را هر کسی نگو. عزیزی را رنجانیده ای هر چه زودتر دلش را به دست بیاور. منزلی را که آرزویش راداشتی با تلاش زیاد خریداری می کنی با شخصی ملاقات خواهی کرد که به نفع تو خواهد بود. پیغام های خوشحال کنندهای در این مدت به دست می آوری. رنگ قرمز، نارنجی و طلایی باعث نشاط تو می شوند. یک خانم و آقا که بیشتر حالت دوست و آشنا دارند سعی دارند به تو کمک کنند، به حرف آن ها گوش کن. ارتقای کاری وجود دارد. وام کمی می گیری و بعضی از گره ها با آن باز می شود. معامله ای پر سود که دوست داری، انجام می پذیرد. مشورت را فراموش نکن.
● دی
ز عشق ناتمام ما جمال یار مستغنی است
به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را؟
عجولانه و بدون فکر اسرار و رازهای خود را فاش نکن. به سودت نیست. اگر کمی صبر کنی، بهتر است هر چیز زمانی دارد. در مورد دوستان خود بیشتر دقت کن. در سال جدید برنامه ریزی کن و هدف های عالی برای خود مشخص کن. از همین امروز به چیزهایی نو بیندیش و شاکر نعمت های خدا باش. یک هدیه برای خودت بخر و خودت را تشویق کن. پیروزی و کامیابی در انتظار توست. موقعیت هایی عالی برایت مهیا می شود. زودرنج و کم حوصله نباش. سند و ملک آماده است و برگ برنده در دست توست.تلفن کاری و یا تلفنی برای معامله ای بزرگ، تغییر بزرگی را در خانه شما به وجود می آورد. به یک میهمانی دعوت می شوی، به زندگی بخند.
● بهمن
حدیث از مطرب و می گو راز دهر کمتر جو
که کس نگشود و نگشاید به حکمت این معما را
نیتی را که در دل داری به واقع نگری بیشتری احتیاج دارد، توجه داشته باش و با دور اندیشی اقدام کن. با یکی از دوستان با تجربه و آگاه و دلسوز خود مشورت کن. سعی کن از هر روزت انتظارات شگفت آوری داشته باشی. ورقه ای سفید به تو داده شده است که می توانی روی آن عاشقانه ترین چیزها را آرزو کنی و بنویسی. همیشهاز خدا بخواه که روزی پر از شادی و عشق و صلح داشته باشی. یادت باشد که روزگار همیشه بر وفق مراد انسان نیست. قدری خوددار و زیرک باش. خرید و فروش هر دو خوب است تغیر شغل و مقام اداری پیش می آید. به سفری شاد می روی. روی پای خود بایست. اوضاع مالی ات را بهتر کن. با خرید ماشین و خانه و مسافرت های تفریحی سال خوبی را برایتان پیش بینی می کنم. تمامی آرزوهای شما امسال برآورده می شود. ازدواج عملی می گردد. به جشن عروسی دعوت می شوی. دنیا از هر جور بگیری همان جور می گذرد، پس سخت نگیر و به همه چیز بخند.
● اسفند
من از آن حس روز افزون که یوسف داشت دانستم
که عشق از پرده عصمت برون آرد زلیخا را
در راهی پا گذاشته ای که باید صبر و حوصله بیشتری به خرج دهی. اهل ریسک کردن هستی اماباید هوشیارانه عمل کنی. از خدا بخواه ک بهترین انسان ها و بهترین موقعیت ها را به تو بدهد. بدترین چیز، اضطراب و وسواس است سعی کن خود را بی خیالی بزنی. موسیقی، تفریح و گردش برایت مفید است. خبرهایی راکه فکرش را نمی کردی می شنوی. سفر خوبی در انتظار توست. مسوولیت های زیادی را بر عهده گرفتهای شاید بعضی وقت ها بیشتر از توان توهستند. یاد خداوند موجب آرامش قلبت می شود. روزهای شاد منتظر تو هستند. به وضعیت تغذیه خود توجه کن. خبری تلفنی از شخصی باعث شادی تو می شود. همسر یا پسر شما سندی را به دست می آورد. دست از دو دلی و شک بردار تا افکارت مثبت شوند.
منبع : مجله موفقیت


همچنین مشاهده کنید