جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا
نحوهٔ درک آگهی تجارتی
اگرچه، درنهايت آگهىهاى تجارى بهاين منظور طراحى شدهاند تا رفتار خريدار را دستکارى کنند، اين تأثير به تفکر مردم دربارهٔ نفس آگهىهاى تجارى و نيز بهنظر آنها دربارهٔ آگهىهاى خاص بستگى دارد. پيش از آنکه يک آگهى بازرگانى بتواند تفکر مردن را دربارهٔ اينکه چه بخرند، تغيير دهد يا آنها را تشويق کند تا برچسب خاصى را بر ديگرى ترجيح دهند، مىبايست پيامش دريافت و آزمايش شود. براى اينکه اين حالت بهوقوع پيوندد، بينندگان بايد به دستگاههاى تلويزيون خود توجه کنند. آنها نمىبايست توجه کافى مبذول دارند، بهطورى که بتوانند آن آگهى يا عناصرى از آن را که تبليغکننده اميدوار است بهواسطهٔ آن محصولش بيشتر تقاضا شود بهخاطر آورند. با اين وجود، فرآيند تأثير، همچنين، بستگى به اين دارد که بينندگان دربارهٔ هدف آگهى چه چيزى بدانند و نيز بهچه ميزان گفتههاى آگهى را باور کنند. |
بنابراين در بستر تأثير آگهىهاى تجارى بر کودکان، بايد بهچندين پرسش مهم توجه کرد: |
- آيا کودکان مىدانند هر يک از آگهىهاى تجارى دربارهٔ چهچيزى است؟ |
- آيا کودکان آنچه را که درآگهىها گفته مىشود، بهخاطر مىسپارند و باور مىکنند؟ |
- آيا اين احتمال وجود دارد که کودکان به اين آگهىها پاسخ گويند و آنچه را که تبليغ شده است، براى خود بخواهند؟ |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران حجاب رئیس جمهور رئیسی دولت سیزدهم دولت توماج صالحی سریلانکا سیدابراهیم رئیسی پاکستان کارگران مجلس شورای اسلامی
کنکور تهران سیل آتش سوزی هواشناسی سازمان سنجش پلیس زنان سلامت شهرداری تهران اصفهان فراجا
قیمت خودرو خودرو قیمت طلا دلار بازار خودرو مسکن قیمت دلار ارز بانک مرکزی ایران خودرو تورم قیمت
موسیقی رهبر انقلاب خانواده فیلم تلویزیون ترانه علیدوستی سینمای ایران مهران مدیری بازیگر تئاتر
کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
غزه آمریکا اسرائیل رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین روسیه حماس اوکراین طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا ترکیه
پرسپولیس فوتبال استقلال بازی جام حذفی سردار آزمون بارسلونا لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس فوتسال تراکتور
هوش مصنوعی ناسا رونمایی بنیاد ملی نخبگان گوگل تیک تاک فیلترینگ
دندانپزشکی مالاریا کاهش وزن زوال عقل سلامت روان داروخانه