سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا
نحوهٔ درک آگهی تجارتی
اگرچه، درنهايت آگهىهاى تجارى بهاين منظور طراحى شدهاند تا رفتار خريدار را دستکارى کنند، اين تأثير به تفکر مردم دربارهٔ نفس آگهىهاى تجارى و نيز بهنظر آنها دربارهٔ آگهىهاى خاص بستگى دارد. پيش از آنکه يک آگهى بازرگانى بتواند تفکر مردن را دربارهٔ اينکه چه بخرند، تغيير دهد يا آنها را تشويق کند تا برچسب خاصى را بر ديگرى ترجيح دهند، مىبايست پيامش دريافت و آزمايش شود. براى اينکه اين حالت بهوقوع پيوندد، بينندگان بايد به دستگاههاى تلويزيون خود توجه کنند. آنها نمىبايست توجه کافى مبذول دارند، بهطورى که بتوانند آن آگهى يا عناصرى از آن را که تبليغکننده اميدوار است بهواسطهٔ آن محصولش بيشتر تقاضا شود بهخاطر آورند. با اين وجود، فرآيند تأثير، همچنين، بستگى به اين دارد که بينندگان دربارهٔ هدف آگهى چه چيزى بدانند و نيز بهچه ميزان گفتههاى آگهى را باور کنند. |
بنابراين در بستر تأثير آگهىهاى تجارى بر کودکان، بايد بهچندين پرسش مهم توجه کرد: |
- آيا کودکان مىدانند هر يک از آگهىهاى تجارى دربارهٔ چهچيزى است؟ |
- آيا کودکان آنچه را که درآگهىها گفته مىشود، بهخاطر مىسپارند و باور مىکنند؟ |
- آيا اين احتمال وجود دارد که کودکان به اين آگهىها پاسخ گويند و آنچه را که تبليغ شده است، براى خود بخواهند؟ |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
رافائل گروسی اسماعیل هنیه عراق رهبر انقلاب حج نیچروان بارزانی مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم
حجاب شهرداری تهران تهران هواشناسی قوه قضاییه وزارت بهداشت قتل فضای مجازی آموزش و پرورش سلامت سازمان هواشناسی شهرداری
مالیات خودرو مسکن ایران خودرو قیمت دلار بانک مرکزی قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان قیمت
تئاتر مسعود اسکویی محمدعلی علومی تلویزیون نمایشگاه کتاب دفاع مقدس سینمای ایران صدا و سیما سریال
دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان گوشی هوشمند
اسرائیل حماس رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه رفح اوکراین طوفان الاقصی نوار غزه
استقلال فوتبال پرسپولیس لیگ برتر ذوب آهن نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی سپاهان رئال مادرید جواد نکونام
هوش مصنوعی اپل سامسونگ باتری آیفون گوگل مایکروسافت تلفن همراه ماهواره
رژیم غذایی بیمه بیماران خاص زیبایی چای کاهش وزن دندانپزشکی فشار خون سبزیجات