سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا
پلازاسوئیت - Plaza suite
سال تولید : ۱۹۷۰
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : پارامونت
کارگردان : آرتور هیلر
فیلمنامهنویس : نیل سایمن، بر مبنای نمایشنامهای نوشته خودش
فیلمبردار : جک مارتا
آهنگساز(موسیقی متن) : موریس ژار
هنرپیشگان : والتر ماتا، مارین استپلتن، باربارا هریس، لی گرانت و جنی سالیون.
نوع فیلم : رنگی، ۱۱۵ دقیقه
یک - سوئیت 719، هتل پلازای نیویورک. «کارن» (استپلتن) و «سام نش»، (ماتا) به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ازدواجشان وارد هتل پلازا و همان سوئیتی میشود که ماه عسل خود را گذراندهاند. «کارن» مملو از احساسات نوستالژیک و رُمانتیک است؛ اما «سام» به کاسبیاش فکر میکند و اعتقاد دارد که سالگرد ازدواج آنها فردای آن روز است و شماره سوئیت 819 بوده و نه 719. بهزودی معلوم میشود که اصلاً با منشی خود نیز رابطه دارد. دو - تهیه کننده هالیوودی، «جنسی کیپلینگر» (ماتا)، به «مورییل» (هریس)، محبوبه قدیمیاش تلفن میزند و با قصههایش درباره هالیوود و ستارگان او را نزد خود میکشاند و بار دیگر فریب میدهد. سه - «روی» (ماتا) و همسرش (گرانت) درمییابند که دختر تازهعروس آنها، «میمسی» (سالیون) خود را در حمام اتاق آنها حبس کرده است. به هر مکافاتی شده، سراغ او میرود و عاقبت مجلس عروسی برپا میشود.
* چند گفتوگوی بامزه و بازی محکم باعث شدهاند تا فیلم قابل تحمل شود. اما کارگردانی هیلو بسیار ملالتبار مینماید. ایده تآتری که بر کل اثر حاکم است، جنبه سینمائی ان را کمرنگ میکند. نخستین اپیزود با اخلاقی زیاد نسبت به بعدیها، بهترین است. در اپیزود دوم استعداد هریس هرز رفته است و اپیزود سوم با بازی و. ک. فیلدوز گونه ما تا لحظههائی دیدنی است.
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : پارامونت
کارگردان : آرتور هیلر
فیلمنامهنویس : نیل سایمن، بر مبنای نمایشنامهای نوشته خودش
فیلمبردار : جک مارتا
آهنگساز(موسیقی متن) : موریس ژار
هنرپیشگان : والتر ماتا، مارین استپلتن، باربارا هریس، لی گرانت و جنی سالیون.
نوع فیلم : رنگی، ۱۱۵ دقیقه
یک - سوئیت 719، هتل پلازای نیویورک. «کارن» (استپلتن) و «سام نش»، (ماتا) به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ازدواجشان وارد هتل پلازا و همان سوئیتی میشود که ماه عسل خود را گذراندهاند. «کارن» مملو از احساسات نوستالژیک و رُمانتیک است؛ اما «سام» به کاسبیاش فکر میکند و اعتقاد دارد که سالگرد ازدواج آنها فردای آن روز است و شماره سوئیت 819 بوده و نه 719. بهزودی معلوم میشود که اصلاً با منشی خود نیز رابطه دارد. دو - تهیه کننده هالیوودی، «جنسی کیپلینگر» (ماتا)، به «مورییل» (هریس)، محبوبه قدیمیاش تلفن میزند و با قصههایش درباره هالیوود و ستارگان او را نزد خود میکشاند و بار دیگر فریب میدهد. سه - «روی» (ماتا) و همسرش (گرانت) درمییابند که دختر تازهعروس آنها، «میمسی» (سالیون) خود را در حمام اتاق آنها حبس کرده است. به هر مکافاتی شده، سراغ او میرود و عاقبت مجلس عروسی برپا میشود.
* چند گفتوگوی بامزه و بازی محکم باعث شدهاند تا فیلم قابل تحمل شود. اما کارگردانی هیلو بسیار ملالتبار مینماید. ایده تآتری که بر کل اثر حاکم است، جنبه سینمائی ان را کمرنگ میکند. نخستین اپیزود با اخلاقی زیاد نسبت به بعدیها، بهترین است. در اپیزود دوم استعداد هریس هرز رفته است و اپیزود سوم با بازی و. ک. فیلدوز گونه ما تا لحظههائی دیدنی است.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی بابک زنجانی مجلس دولت سیزدهم اصغر جهانگیر خلیج فارس دولت لایحه بودجه 1403 شورای نگهبان حجاب مجلس یازدهم
تهران هواشناسی قوه قضاییه سیل آموزش و پرورش شهرداری تهران سلامت پلیس سازمان هواشناسی شورای شهر تهران قتل شورای شهر
خودرو سایپا قیمت دلار قیمت خودرو کارگران قیمت طلا ایران خودرو دلار بازار خودرو چین مالیات بانک مرکزی
تلویزیون سریال سینمای ایران رسانه سینما موسیقی تئاتر دفاع مقدس فیلم بازیگر رسانه ملی کتاب
سازمان سنجش
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه روسیه عربستان ترکیه نتانیاهو
فوتبال پرسپولیس استقلال تراکتور سپاهان باشگاه استقلال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال لیگ برتر بازی باشگاه پرسپولیس وحید شمسایی
هوش مصنوعی ناسا اینستاگرام خودرو برقی اپل تسلا تبلیغات فناوری ماه همراه اول آیفون گوگل
داروخانه دیابت خواب طول عمر چاقی سلامت روان بارداری هندوانه