پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا

جایگاه تحقیقات بازار در بازاریابی الکترونیکی


جایگاه تحقیقات بازار در بازاریابی الکترونیکی
هر روز هزاران نفر به کاربران عادی اینترنت افزوده می شود افرادی که تا چندی پیش از اینترنت چیز زیادی نمی دانسته اند و حالا با استفاده از یک رایانه شخصی و یا از طریق کافی نت ها به این دنیای بزرگ وارد شده اند اینها کسانی به جز همین مردم عادی اطراف خودمان نیستند افرادی که بر اساس عادت و مطابق روند معمولی که آموخته اند خرید ها و معاملاتشان را در بازارهای فیزیکی انجام داده اند و هم اکنون با اضافه شدن به جمع کاربران اینترنت نا خودآگاه به جمع مشتریان بالقوه شما تبدیل شده اند. اما تصور اشتباهی که همیشه برای افرادی که در دنیای تجارت الکترونیک شروع به سرمایه گذاری می کنند این است که فکر می کنند هر کاربر اینترنت یک مشتری است و این انتظار را دارند که او به محض آشنایی با اینترنت خرید و یا حتی فروش کالاهای خود را از این طریق انجام دهد.
منبع : پابگاه جامع اطلاع رسانی مدیران ایران