شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
سازمان استراتژی محور: چگونه شرکتها و سازمانهای معروف جهان توانستهاند به کمک روش ارزیابی متوازن (Bal
نویسنده : کاپلان - رابرتنورتون - دیوید
مترجم : بختیاری - پرویز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۷/۲۹
رده دیویی : ۶۵۸.۴۰۱۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۵۶۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۳۰/۲۸/ک۱۶س۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۱۷۵-۸۹-۹
در این نوشتار ضمن معرفی روش ارزیابی متوازن, داستان موفقیت برخی از سازمانها در پیادهسازی استراتژیهای خود به کمک این روش به تفصیل تشریح گردیده است. گفتنی است که روش بازاریابی متوازن نه تنها با عنوان یک ابزار نیرومند برای ارزیابی عملکرد بلکه با عنوان ابزاری برای تحقق استراتژی به جامعه مدیریت معرفی شده است. مباحث کتاب عبارتاند از: 'ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی', 'همسوسازی سازمان برای ایجاد هم افزایی', 'تبدیل استراتژی به کار هر روز هر کس', 'تبدیل استراتژی به یک فرایند مستمر' و 'بسیج و به حرکت در آوردن تحول از طریق رهبری مدیریت ارشد'.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران مجلس شورای اسلامی مجلس حجاب دولت دولت سیزدهم رئیسی رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی گشت ارشاد توماج صالحی جمهوری اسلامی ایران
تهران قتل شهرداری تهران سیل هواشناسی پلیس کنکور وزارت بهداشت بیمارستان سلامت زنان سازمان سنجش
قیمت دلار خودرو قیمت خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی قیمت طلا سایپا مسکن ارز ایران خودرو تورم
سینمای ایران سینما سریال تلویزیون سریال پایتخت قرآن کریم موسیقی رهبر انقلاب فیلم ترانه علیدوستی مهران مدیری کتاب
کنکور ۱۴۰۳ اینترنت عبدالرسول پورعباس
اسرائیل رژیم صهیونیستی آمریکا فلسطین غزه جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال جام حذفی آلومینیوم اراک فوتسال بازی تیم ملی فوتسال ایران تراکتور باشگاه پرسپولیس بارسلونا سپاهان
هوش مصنوعی نخبگان سامسونگ مدیران خودرو اپل فناوری آیفون ناسا بنیاد ملی نخبگان ربات رونمایی
سازمان غذا و دارو کاهش وزن روانشناسی بارداری مالاریا افسردگی آلزایمر