شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا


سازمان استراتژی محور: چگونه شرکتها و سازمانهای معروف جهان توانسته‌اند به کمک روش ارزیابی متوازن (Bal


سازمان استراتژی محور: چگونه شرکتها و سازمانهای معروف جهان توانسته‌اند به کمک روش ارزیابی متوازن (Bal
نویسنده : کاپلان - رابرتنورتون - دیوید
مترجم : بختیاری - پرویز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۷/۲۹
رده دیویی : ۶۵۸.۴۰۱۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۵۶۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۳۰/۲۸/ک۱۶س۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۱۷۵-۸۹-۹

در این نوشتار ضمن معرفی روش ارزیابی متوازن, داستان موفقیت برخی از سازمان‌ها در پیاده‌سازی استراتژی‌های خود به کمک این روش به تفصیل تشریح گردیده است. گفتنی است که روش بازاریابی متوازن نه تنها با عنوان یک ابزار نیرومند برای ارزیابی عملکرد بلکه با عنوان ابزاری برای تحقق استراتژی به جامعه مدیریت معرفی شده است. مباحث کتاب عبارت‌اند از: 'ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی', 'همسوسازی سازمان برای ایجاد هم افزایی', 'تبدیل استراتژی به کار هر روز هر کس', 'تبدیل استراتژی به یک فرایند مستمر' و 'بسیج و به حرکت در آوردن تحول از طریق رهبری مدیریت ارشد'.


همچنین مشاهده کنید