چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا

۵ موتور جستجوی رسانه های جمعی برای شروع کار در سال ۲۰۰۹


۵ موتور جستجوی رسانه های جمعی برای شروع کار در سال ۲۰۰۹
دلایل زیادی برای جستجو در رسانه های جمعی وجود دارد ازجمله نظارت برای مدیریت شهرت و برند. در اینجا ۶ ابزار رایگان جستجو در رسانه های جمعی را که به بیزنس های کوچک کمک می کند تا جستجوهای خود در وب را با حداقل هزینه به انجام رسانند.
Delver که یک ابزار مرتبط جمعی است. شما در ابتدا پروفایل جمعی خود را مشخص می کنید و سپس اطلاعات خاصی را اضافه می کنید تا گراف جمعی خود را بدست آورید.
WhosTalkin یک ابزار جستجوی رسانه های جمعی که بدنبال موضوعات گفتگو بر اساس علایق مختلف می گردد.
Samepoint یک موتور جستجوی گفتگو است که نتایج را بر اساس بلاگها,ویکیها,شبکه های B۲b ,اسناد,تصاویر وغیره به نمایش درمی آورد.
Serph با تخصص جستجو در(blog search engines, social news and bookmarking websites such as Bloglines, Digg, Google Blog Search, YouTube, Topix, Sphere, Yahoo Answers, Flickr and Delicious)
OneRiot کمی شبیه Delver اما متفاوت تر.
اینها ۵ ابزار رایگان برای جستجو در رسانه های جمعی است. آیا شما هم نمونه های دیگری مانند اینها سراغ دارید؟

احمد اسفندیاری
http://onlinemarketing.persianblog.ir/post/۲
منبع : مطالب ارسال شده