شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
بستر سازی برای عکاسی تبلیغاتی خلاق
می دانیم عکس یکی از ابزارهای تجارت مدرن است حال آنکه تا همین اواخر در ایران ، تجارت تنها با روشهای سنتی صورت می گرفت و هنوز هم روشهای قدیمی ، دامنه وسیعی از داد و ستد ها را در کشور ما در بر می گیرند. بدیهی است که یکی از عوامل رشد عکاسی تبلیغاتی و صنعتی ، میزان درک سفارش دهندگان عکس از ماهیت تجارت مدرن است. وقتی صاحبان صنایع ، سرمایه و خدمات، توان استفاده از پتانسیل نهفته در عکسهای خوب را داشته باشند ، خود به خود بستر را برای پیشرفت عکاسی تبلیغاتی هموار می کنند و عکاس این فرصت را پیدا می کند که هر بار نسبت به قبل خلاقیت بیشتری را درکار خود به خرج دهد.
به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که در این دوره زمانی، یکی از عوامل پیشرفت عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در ایران ، افزایش شناخت و آگاهی سفارش دهندگان نسبت به قابلیتهای عکس می باشد و طبیعتا" مسئولیت آموزش این مطلب نیز در حال حاضر بر دوش عکاسان قرار دارد. عکاسان تبلیغاتی اگر سفارش دهندگان خود را فقط در خصوص محل صحیح ارائه هر عکس ، راهنمایی نمایند می توانند گام موثری در این زمینه برداشته باشند.
http://kiani.akkasee.com/plist/۸
منبع : مطالب ارسال شده
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران اسرائیل دولت حجاب رئیس جمهور پاکستان گشت ارشاد رئیسی دولت سیزدهم کارگران رهبر انقلاب سریلانکا
سلامت کنکور عربستان سیل تهران هواشناسی سازمان سنجش فضای مجازی اصفهان شهرداری تهران پلیس زنان
تورم دلار خودرو قیمت خودرو قیمت دلار آفریقا قیمت طلا بازار خودرو سایپا بانک مرکزی ایران خودرو مسکن
خانواده تلویزیون مرگ ترانه علیدوستی فیلم سریال سینمای ایران موسیقی مهران مدیری
اینترنت کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
رژیم صهیونیستی غزه روسیه فلسطین جنگ غزه چین حماس طالبان ایالات متحده آمریکا اوکراین ترکیه طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال جام حذفی آلومینیوم اراک استقلال فوتسال بازی بارسلونا تراکتور باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران باشگاه استقلال
هوش مصنوعی سامسونگ ناسا الماس فیلترینگ ماه نخبگان
سازمان غذا و دارو مالاریا کاهش وزن سلامت روان آلزایمر زوال عقل