شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

بستر سازی برای عکاسی تبلیغاتی خلاق


بستر سازی برای عکاسی تبلیغاتی خلاق
می دانیم عکس یکی از ابزارهای تجارت مدرن است حال آنکه تا همین اواخر در ایران ، تجارت تنها با روشهای سنتی صورت می گرفت و هنوز هم روشهای قدیمی ، دامنه وسیعی از داد و ستد ها را در کشور ما در بر می گیرند. بدیهی است که یکی از عوامل رشد عکاسی تبلیغاتی و صنعتی ، میزان درک سفارش دهندگان عکس از ماهیت تجارت مدرن است. وقتی صاحبان صنایع ، سرمایه و خدمات، توان استفاده از پتانسیل نهفته در عکسهای خوب را داشته باشند ، خود به خود بستر را برای پیشرفت عکاسی تبلیغاتی هموار می کنند و عکاس این فرصت را پیدا می کند که هر بار نسبت به قبل خلاقیت بیشتری را درکار خود به خرج دهد.
به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که در این دوره زمانی، یکی از عوامل پیشرفت عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در ایران ، افزایش شناخت و آگاهی سفارش دهندگان نسبت به قابلیتهای عکس می باشد و طبیعتا" مسئولیت آموزش این مطلب نیز در حال حاضر بر دوش عکاسان قرار دارد. عکاسان تبلیغاتی اگر سفارش دهندگان خود را فقط در خصوص محل صحیح ارائه هر عکس ، راهنمایی نمایند می توانند گام موثری در این زمینه برداشته باشند.

http://kiani.akkasee.com/plist/۸
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید