جمعه, ۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 17 May, 2024
مجله ویستا


مشتری‌ها چگونه فکر می‌کنند: بینشی اساسی نسبت به ذهن و ضمیر بازار آنچه مشتری‌ها نمی‌توانند بگویند و آنچه رقبا نمی‌دانند


مشتری‌ها چگونه فکر می‌کنند: بینشی اساسی نسبت به ذهن و ضمیر بازار آنچه مشتری‌ها نمی‌توانند بگویند و آنچه رقبا نمی‌دانند
کد کتاب : ۱۳۴۳۲۳۶
نویسنده : امیر توفیقی,جرالد زالتمن
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۸۶۱۰۰۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳۴۲
قیمت : ۶۵۰۰۰
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۰۸
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۲۰۰
شابک : ۹۷۸-۹۶۴-۳۱۷-۶۷۰-۹
موضوع : اندیشه و تفکر خلاق,مصرف‌کنندگان - رفتار - جنبه‌های روانشناسی,مصرف‌کنندگان - روانشناسی,بازاریابی - جنبه‌های روانشناسی