سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا


بازاریابی اثربخش


بازاریابی اثربخش
نویسنده : علی - موآ
مقدمه :جباری - محمدرضا
مترجم : منتظری - محمد
ویراستار : شریعتی‌راد - سمیه
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۷/۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۷۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/ع۸ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۴۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۸۹۰-۲۳-۳

نویسنده در این کتاب علاوه بر توصیف مفاهیم بازاریابی, روش‌های بازاریابی اثر بخش را ـ با استفاده از راه‌کارهای عملی و بررسی‌های موردی ـ تجزیه و تحلیل نموده است .مباحث کتاب عبارت‌اند از :درک بازاریابی, تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی, شناخت مشتری, دلایل خرید مشتری, ایجاد رابطه معاملاتی, و جذب مشتریان جدید .


همچنین مشاهده کنید