شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
کسب و کار اینترنتی، یک امکان بزرگ
كسب و كار اینترنتی
سطوح مختلف اینترنت امكانی برای کسب و کارهای كوچك
کسب و کارهای كوچك در اینترنت به سرعت به زمینه عملكردهای چندملیتی بزرگ دست مییابند و این بعنوان امتیازی برای آنها محسوب میشود. در اینترنت یك کسب و کار كوچك میتواند با شركتهای بزرگ اعتباری رقابت كند. اما آیا همه کسب و کارها از مزایای آن لاین برخوردار میشوند؟ در حقیقت بهترین فروش محصولات بصورت آن لاین طیف جغرافیای گسترده ای دارد. آنها آیتم های مربوط به كامپیوتر هستند كه البته در اینترنت با هزینه كمتری خریداری میشوند ، مواردی كه بخصوص در مكانهای دیگر به سختی قرار میگیرند. کسب و کار اینترنتی هزینه های عملكردی را كاهش میدهد زیرا نیازی به تجهیزات ، یا به قول معروف آجر و ملاط و كارمند نیست ، تنها یك وب سایت و شاید یك انبار مركزی ، گاراژ یا چیزی شبیه آن مورد نیاز است. هزینه های وب سایت کسب و کار اینترنتی بسیار متفاوت است ، اما حدود ۲۰$ تا ۱۰۰۰$ میباشد. به دلیل آنكه معاملات تجاری از نظر الكترونیكی حرف اول را میزنند ، نیاز به تعداد زیادی كارمند فروش نیست. فروش از طریق اینترنت خطرات ناشی از دزد و آسیب فیزیكی را به حداقل میرساند. کسب و کار اینترنتی درهمه جا در دسترس است ، یعنی در هر زمان كه كاربر وارد اینترنت شود. مصرفكنندگان سراسر جهان بصورت آن لاین خریداری میكنند. بعنوان مثال زمانی كه ساعت در فرانسه ۱ صبح است ، مشتری میتواند خرید كند. یك کسب و کار آن لاین هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز فعال است. صندوق حساب روز و شب باز است حتی در زمانیكه تاجر یا صاحب كسب و كار در خواب باشد.کسب و کار اینترنتی ارائه خدمات به مشتری را تقویت میكند.یك وب سایت این امكان را فراهم میسازد تا نیازهای مصرفكننده پیگیری شود ، بنابراین صاحب کسب و کار میتواند بر طبق آن تولیدات خود را عرضه كند. یك وب سایت ربطور اتوماتیك سفارشات را پیگیری میكند ، برای تشخیص آنكه چه اقلامی از نظر فروش بهتر هستند و چه چیز مورد نیاز است و بیشتر سفارش داده میشود میتوان به وب سایت مراجعه كرد. از طریق کسب و کار اینترنتی میتوانید همه چیز را در خصوص کسب و کار به محض ورود به بازار و مغازه بیاموزید. وب سایت این امكان را برای تاجران فراهم میسازد تا در مورد شركت خود به مشتریان توضیح دهند و معیارهای خود را بیان كنند. بعنوان مثال شركتی كه به فروش ظروف آشپزخانه میپردازد میتواند در كنار آن دستورات آشپزی رایگان ارائه دهد ، یا شركتی كه در حیطه نرم افزار فعالیت دارد میتواند كاربردهای آزمایشی رایگانی عرضه كند.با مطالعه تاریخچه یك شركت ، مشتری احساس میكند كه با صاحب آن شركت در ارتباط است. اختصاصی كردن یك شركت حس وفاداری را در مصرفكننده ایجاد میكند. وب سایت در حقیقت فروش آسان است زیرا از طریق آن تاجران میتوانند به راحتی تولیدات خود را به مصرفكننده عرضه كنند.
مرجع: اینترنت
منبع : مركز توسعه كارآفرینی
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران دولت حجاب رئیس جمهور پاکستان گشت ارشاد رئیسی دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی کارگران رهبر انقلاب سریلانکا
سیل سلامت قتل کنکور تهران سردار رادان سازمان سنجش آتش سوزی شهرداری تهران پلیس اصفهان زنان
قیمت دلار دلار سایپا خودرو قیمت خودرو تورم قیمت طلا بازار خودرو ارز مسکن بانک مرکزی ایران خودرو
کیومرث پوراحمد خودکشی تلویزیون سینمای ایران فیلم ترانه علیدوستی سریال گردشگری موسیقی مهران مدیری کتاب
اینترنت کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه روسیه چین حماس طالبان اوکراین ایالات متحده آمریکا طوفان الاقصی
فوتبال پرسپولیس جام حذفی آلومینیوم اراک استقلال فوتسال بازی تراکتور بارسلونا باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر انگلیس
هوش مصنوعی سامسونگ گوگل الماس همراه اول ناسا فیلترینگ
سازمان غذا و دارو مالاریا کاهش وزن آلزایمر زوال عقل