دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
خرابهها - The Ruins
سال تولید : ۱۹۸۳
کشور تولیدکننده : هند
محصول : شری بهاراتلاکسمی پیکچرز
کارگردان : مرینال سن، برمبنای داستانی نوشته پرمندرا میترا.
فیلمنامهنویس : مرینال سن، برمبنای داستانی نوشته پرمندرا میترا.
فیلمبردار : ک.ک. ماهاجان.
آهنگساز(موسیقی متن) : بهاسکار چانداوارکار.
هنرپیشگان : شابانا آزمی، ناصرالدین شاه، گیتا سن، پانکاج کاپور و آنو کاپور.
نوع فیلم : رنگی، ۱۰۸ دقیقه.
سه دوست به دیدن خرابههائی میروند که مسکن و مأمن زنی سالخورده (سن) و دخترش، «جامینی» (آزمی) است. مادر چشم بهراه پسر عموی «جامینی» دارد تا بیاید و با او ازدواج کند. اما پسر عمو، همسری اختیار کرده و اکنون در کلکته زندگی میکند. «سوباش» (شاه)، یکی از سه دوست که عکاس است، دلش به رحم میآید و خودش را به جای پسر عمو معرفی میکند. مادر نیز راضی از دنیا میرود. با این همه وقتی سه دوست راهی شهر خود میشوند، «جامینی» میماند و یک زندگی تنها در خرابهها..
* سن، که در دهه 1970 با «سیاسی» سازیکارش را آغاز کرده بود، در این فیلم، با تأکید بیش از حد برنگاههای پُرمعنای بازیگران و پیش بردن یک خط داستانی کنشپذیر، راهی بسیار متفاوت از آثار پیشین خود را در پیش میگیرد؛ صحنههائی اکسپرسیونیستی از دیوارهای فرو ریخته و ویرانهها را به نمایش میگذارد و به گفته خودش تحت تأثیر روبر برسون عمل میکند!
کشور تولیدکننده : هند
محصول : شری بهاراتلاکسمی پیکچرز
کارگردان : مرینال سن، برمبنای داستانی نوشته پرمندرا میترا.
فیلمنامهنویس : مرینال سن، برمبنای داستانی نوشته پرمندرا میترا.
فیلمبردار : ک.ک. ماهاجان.
آهنگساز(موسیقی متن) : بهاسکار چانداوارکار.
هنرپیشگان : شابانا آزمی، ناصرالدین شاه، گیتا سن، پانکاج کاپور و آنو کاپور.
نوع فیلم : رنگی، ۱۰۸ دقیقه.
سه دوست به دیدن خرابههائی میروند که مسکن و مأمن زنی سالخورده (سن) و دخترش، «جامینی» (آزمی) است. مادر چشم بهراه پسر عموی «جامینی» دارد تا بیاید و با او ازدواج کند. اما پسر عمو، همسری اختیار کرده و اکنون در کلکته زندگی میکند. «سوباش» (شاه)، یکی از سه دوست که عکاس است، دلش به رحم میآید و خودش را به جای پسر عمو معرفی میکند. مادر نیز راضی از دنیا میرود. با این همه وقتی سه دوست راهی شهر خود میشوند، «جامینی» میماند و یک زندگی تنها در خرابهها..
* سن، که در دهه 1970 با «سیاسی» سازیکارش را آغاز کرده بود، در این فیلم، با تأکید بیش از حد برنگاههای پُرمعنای بازیگران و پیش بردن یک خط داستانی کنشپذیر، راهی بسیار متفاوت از آثار پیشین خود را در پیش میگیرد؛ صحنههائی اکسپرسیونیستی از دیوارهای فرو ریخته و ویرانهها را به نمایش میگذارد و به گفته خودش تحت تأثیر روبر برسون عمل میکند!
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
غزه ایران آمریکا شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان حجاب جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی
سلامت هواشناسی اصفهان شهرداری تهران تهران قتل فضای مجازی سیلاب سامانه بارشی سازمان هواشناسی آموزش و پرورش باران
بانک مرکزی خودرو بنزین بازار خودرو قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو دلار یارانه مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان
تلویزیون نمایشگاه کتاب سینمای ایران صدا و سیما دفاع مقدس مسعود اسکویی موسیقی سریال مهران غفوریان
معماری
اسرائیل رژیم صهیونیستی حماس فلسطین جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا نوار غزه جنگ اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر جواد نکونام رئال مادرید سپاهان بارسلونا بازی لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس
باتری اپل گوگل اینستاگرام آیفون مایکروسافت ناسا عکاسی سامسونگ
کاهش وزن دیابت توت فرنگی سیگار فشار خون کبد چرب