سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا
محتوا، روش و وسیله
مرحلهٔ سوم از طراحى آموزشي، تحليل و تهيه محتوا، روش و وسايل آموزشى است. مسلم است که اگر محتوا، روش و وسيله، متناسب با هدفها انتخاب و تنظيم نشوند - حتى اگر هدفهاى آموزشى دقيق و صريح باشند - فعاليتهاى آموزشى هرگز فراگيران را به آنجا که بايد برسند، هدايت نخواهد کرد. |
آشنايى با اصول تنظيم و تحليل محتوا و وسايل آموزشي، به تنظيم و ابداع روشهاى مناسب تدريس کمک مىکند. |
همچنین مشاهده کنید
- عوامل مؤثر بر یادگیری(۲)
- مهارتهای آموزشی بعد از تدریس
- محتوا، روش و وسیله
- تفاوت بین یادگیری و عملکرد
- نظریههای یادگیری
- انواع الگوهای طراحی آموزش (۲)
- روشهای جدید تدریس
- الگوهای یادگیری
- انواع الگوهای طراحی آموزش
- یادگیری و تحلیل مفاهیم آن
- عوامل مؤثر بر یادگیری
- الگوهای تدریس
- تحلیل آموزشی
- ارتباط و اثر آن در فرآیند تدریس یادگیری
- روشهای تدریس سنتی
- فرایند یادگیری انسان
- روشهای مختلف ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
- هدفهای آموزشی
- تحلیل و تعیین نظام ارزشیابی
- نظریههای تدریس
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی بابک زنجانی مجلس دولت سیزدهم اصغر جهانگیر خلیج فارس دولت لایحه بودجه 1403 شورای نگهبان حجاب مجلس یازدهم
تهران هواشناسی قوه قضاییه آموزش و پرورش سیل شهرداری تهران فضای مجازی سلامت شورای شهر تهران پلیس قتل سازمان هواشناسی
خودرو قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو سایپا کارگران ایران خودرو دلار بازار خودرو چین مالیات بانک مرکزی
تلویزیون سریال سینمای ایران رسانه سینما دفاع مقدس تئاتر موسیقی فیلم رسانه ملی بازیگر کتاب
سازمان سنجش
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه روسیه عربستان ترکیه اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان تراکتور باشگاه استقلال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال بازی باشگاه پرسپولیس وحید شمسایی لیگ برتر
هوش مصنوعی اینترنت ناسا تبلیغات اینستاگرام فناوری همراه اول ماه گوگل اپل آیفون ایرانسل
داروخانه ویتامین کاهش وزن دیابت خواب طول عمر چاقی سلامت روان فروش اینترنتی دارو بارداری