یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
محیط بازاریابی بینالمللی
يک شرکت قبل از تصميم دربارۀ گسترش فعاليتهاى خود به خارج از مرزهاى کشور بايد درک روشنى از محيط بازاريابى بينالمللى داشته باشد. ظرف دو ماهه گذشته اين محيط تغييرات زيادى حاصل کرده است. همين تغييرات، هم فرصتهاى جديد و هم مسائل و مشکلات عديدهاى را پيشآورى شرکتها قرار داده است. اقتصاد جهان، ديگر جهانى شده است. تجارت و سرمايهگذارى جهان، بهسرعت رشد مىکند و کشورهاى اروپاى غربى و شرقي، چين، و جاهاى ديگر، دروازهٔ بازارهاى خود را گشودهاند. رشد مارکهاى تجارى جهاني، در زمينههايى نظير اتومبيل، مواد غذايي، پوشاک، قطعات و لوازم الکترونيک و بسيارى از طبقات کالاى ديگر، قابل توجه بوده است. تعداد شرکتهايى که فعاليتهاى خود را جهانى کردهاند، بهطور قابل توجهى افزايش پيدا کرده است. | ||
در اين ميان، موقعيت برجسته و تفوق و برترى ايالات متحده رو به افول گذاشته است. کشورهايى نظير ژاپن و آلمان، قدرت اقتصادى خود را در بازارهاى جهان افزايش دادهاند. نظام مالى بينالمللى از ظرافت و پيچيدگى زيادى برخوردار شده است و شرکتهاى امريکايى براى حفاظت بازارهاى خارجى در مقابل رقابت سايرين، بهطور روزافزونى با موانع تجارى روبرو مىشوند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
امیرعبداللهیان حسین امیرعبداللهیان اوکراین دولت سیستان و بلوچستان انتخابات جنگ مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم افغانستان مجلس
سیل هواشناسی تهران شهرداری تهران بارندگی سازمان هواشناسی باران فضای مجازی یسنا آتش سوزی هلال احمر آموزش و پرورش
هوش مصنوعی خودرو دلار قیمت خودرو قیمت دلار مسکن قیمت طلا تورم بانک مرکزی بازار خودرو حقوق بازنشستگان ارز
مسعود اسکویی تلویزیون ایتالیا صدا و سیما دفاع مقدس حج مهران غفوریان موسیقی صداوسیما سریال سینمای ایران سازمان صدا و سیما
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل جنگ غزه حماس روسیه آمریکا انگلیس یمن نوار غزه ایالات متحده آمریکا جنگ اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان رئال مادرید لیگ برتر باشگاه استقلال بازی باشگاه پرسپولیس علی خطیر جواد نکونام بایرن مونیخ
خواب آیفون اینستاگرام دیابت اپل ناسا صاعقه تبلیغات موبایل گوگل
سلامت کبد چرب فشار خون گرما