جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
زمینههای روانشناختی
همانگونه که در الگوى عمومى استفاده و رضامندي پالمگرين در نمودار مربوط به الگوى عمومى رضامندى از رسانهها مشاهده مىشود، در خانهٔ مربوط به ويژگىهاى فردي، موقعيت اجتماعى بىواسطه در کنار شرايط و خصوصيات روانشناختى قرار مىگيرد. اين نزديکى و خويشاوندى تصادفى نيست و حاصل سالها انديشه و تلاش براى فهم عوامل حياتى در شناخت الگوهاى مصرف رسانه از طرف مخاطب است. طرح اين ويژگىها و تعامل آنها با يکديگر از پيشرفتها مهم رويکرد بررسىهاى مربوط به استفاده و رضامندي از رسانهها است. جدا کردن اين دو زمينه در اين بحث صرفاً به منظور درک فرآيند تکوين اين ديدگاه و درک نحوهٔ تعامل و ارتباط اين دو زمينه است. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات عراق احمد وحیدی حسن روحانی مجلس شورای اسلامی حجاب دولت نیکا شاکرمی چین رهبر انقلاب مجلس شهید مطهری
ایران هواشناسی تهران یسنا سیل هلال احمر روز معلم پلیس قوه قضاییه معلم شهرداری تهران آموزش و پرورش
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا حقوق بازنشستگان طلا بازار خودرو قیمت دلار خودرو بانک مرکزی ایران خودرو سایپا تورم
مهران غفوریان موسیقی عمو پورنگ تلویزیون سریال مهران مدیری عفاف و حجاب تبلیغات سینمای ایران مسعود اسکویی سینما تئاتر
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه آمریکا جنگ غزه روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر تراکتور جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
ناسا هوش مصنوعی فناوری اپل اینستاگرام گوگل عکاسی
خواب فشار خون کبد چرب دیابت