سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا
تصمیم دربارهٔ ورود به بازارهای خارجی
هر يک از چند عامل مختلف زير ممکن است دامنه فعاليت يک شرکت را به صحنه بينالمللى گسترش دهند. حمله رقباى خارجى به بازار داخلى و محلى يک شرکت با ارائه محصولات يا قيمتهاى بهتر يکى از اين عوامل است. در اينجا شرکت با هدف درگير کردن منابع و امکانات رقبا ممکن است در بازارهاى خود آنها دست به حمله متقابل بزند. يا اينکه ممکن است شرکت دريابد فعاليت در بازارهاى خارجي، سودآورتر از بازارهاى داخلى است. بازار داخلى شرکت، ممکن است در حال انقباض باشد يا شرکت براى توليد بيشتر و استفاده از صرفهجويىهاى ناشى از مقياس توليد، صلاح را در اين بداند که وارد بازارهاى جديدى شود. ممکن است هدف شرکت از ورود به بازارهاى خارجي، قطع وابستگى به يک بازار و رهايى از مخاطرات اين گونه وابستگىها باشد. و سرانجام، عامل ديگرى که مىتواند موجب ورود شرکت به صحنه بينالمللى باشد اين است که مشتريان شرکت در سطح جهان گسترش يابند و همين ايجاب کند خدمترسانى شرکت نيز بينالمللى شود. | ||
|
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رافائل گروسی آمریکا اصفهان دولت سیزدهم محمد اسلامی رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی دولت شورای نگهبان مجلس رسانه
تهران شهرداری تهران هواشناسی حجاب قتل زلزله آموزش و پرورش قوه قضاییه وزارت بهداشت فضای مجازی شهرداری پلیس
خودرو مالیات سایپا مسکن قیمت خودرو بازار خودرو قیمت دلار ایران خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان بورس دلار
نمایشگاه کتاب تلویزیون سینما سریال دفاع مقدس افعی تهران تئاتر نمایشگاه کتاب تهران فیلم سینمای ایران موسیقی کتاب
دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان فضا اینوتکس
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین حماس رفح جنگ غزه روسیه چین نوار غزه اوکراین طوفان الاقصی
استقلال فوتبال پرسپولیس ذوب آهن لیگ برتر نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی رئال مادرید سپاهان جواد نکونام
هوش مصنوعی سامسونگ ناسا موبایل مایکروسافت اپل آیفون گوگل باتری فضاپیما اندروید
بیماران خاص کاهش وزن مواد غذایی رژیم غذایی بیمه زایمان زیبایی ویتامین دندانپزشکی