شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا
خطمشیهای قیمتگذاری
يک شرکت هيچگاه يک قيمت فروش واحد تعيين نمىکند، بلکه يک ساختار قيمتگذارى ايجاد مىکند. ساختارى که اقلام مختلف کالاهايى را در بر مىگيرد که آن شرکت توليد و عرضه مىکند. اين ساختار قيمتگذارى با حرکت کالا در طول دوران عمر خود تغيير مىکند. يک شرکت با توجه به تغييراتى که در سطح هزينه و ميزان تقاضا بهوجود مىآيد و همچنين بسته به تغيير در اوضاع و احوال و شرايط مشتريان، نسبت به تعديل قيمتهاى فروش خود اقدام مىکند. چنين شرکتي، همگام با تحولاتى که در محيط رقابتى روى مىدهد گاه تغيير در قيمتهاى فروش را مورد بررسى قرار مىدهد. شرکت در زمانهاى مناسب نيز، در مقابل تغيير قيمتهاى فروش ديگران از خود واکنش نشان مىدهد. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
امیرعبداللهیان دولت چین سیستان و بلوچستان حسین امیرعبداللهیان جنگ انتخابات مجلس شورای اسلامی عراق دولت سیزدهم رسانه حجاب
سیل تهران هواشناسی شهرداری تهران بارندگی باران سازمان هواشناسی فضای مجازی آتش سوزی یسنا هلال احمر آموزش و پرورش
ایران بانک مرکزی دلار قیمت خودرو قیمت دلار مسکن قیمت طلا تورم ارز بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو
صدا و سیما مسعود اسکویی تلویزیون دفاع مقدس بی بی سی موسیقی مهران غفوریان صداوسیما ساواک سریال سینمای ایران تبلیغات
رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه اسرائیل حماس روسیه آمریکا ترکیه انگلیس اوکراین نوار غزه ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان لیگ برتر رئال مادرید باشگاه استقلال جواد نکونام بازی علی خطیر باشگاه پرسپولیس بایرن مونیخ
هوش مصنوعی اینستاگرام خواب آیفون دیابت اپل ناسا عکاسی موبایل گوگل تلفن همراه
سلامت طب سنتی کبد چرب فشار خون گرما