چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا
خطمشیهای قیمتگذاری
يک شرکت هيچگاه يک قيمت فروش واحد تعيين نمىکند، بلکه يک ساختار قيمتگذارى ايجاد مىکند. ساختارى که اقلام مختلف کالاهايى را در بر مىگيرد که آن شرکت توليد و عرضه مىکند. اين ساختار قيمتگذارى با حرکت کالا در طول دوران عمر خود تغيير مىکند. يک شرکت با توجه به تغييراتى که در سطح هزينه و ميزان تقاضا بهوجود مىآيد و همچنين بسته به تغيير در اوضاع و احوال و شرايط مشتريان، نسبت به تعديل قيمتهاى فروش خود اقدام مىکند. چنين شرکتي، همگام با تحولاتى که در محيط رقابتى روى مىدهد گاه تغيير در قيمتهاى فروش را مورد بررسى قرار مىدهد. شرکت در زمانهاى مناسب نيز، در مقابل تغيير قيمتهاى فروش ديگران از خود واکنش نشان مىدهد. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
روز معلم ایران رهبر انقلاب معلمان نیکا شاکرمی شهید مطهری مجلس شورای اسلامی بابک زنجانی مجلس دولت سیزدهم حجاب شورای نگهبان
تهران هواشناسی شهرداری تهران سیل پلیس علیرضا زاکانی قوه قضاییه آموزش و پرورش بارش باران سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
خودرو قیمت دلار قیمت خودرو دلار بانک مرکزی دولت ایران خودرو قیمت طلا سایپا بازار خودرو کارگران تورم
فضای مجازی تلویزیون رادیو سریال سینما عفاف و حجاب سینمای ایران دفاع مقدس موسیقی تئاتر فیلم نون خ
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین آمریکا جنگ غزه روسیه نوار غزه چین حماس عربستان اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس تراکتور رئال مادرید بایرن مونیخ سپاهان باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر بازی باشگاه پرسپولیس
همراه اول وزیر ارتباطات دبی پهپاد تبلیغات اپل ناسا نخبگان گوگل ماه
کبد چرب میوه دیابت کاهش وزن بیماری قلبی مسمومیت داروخانه خواب ویتامین قهوه