حتی اسرائیلیها هم اعتراف کردند برنده جنگ ایران بود
امروز دیگر تنها رسانههای مستقل یا ناظران بیرونی نیستند که از ناکامی آمریکا و اسرائیل در رویارویی با ایران سخن میگویند؛ بلکه حتی بخشی از رسانهها، مراکز افکارسنجی و محافل تحلیلی در سرزمینهای اشغالی نیز به این واقعیت اذعان کردهاند.