جمعه / ۱۰ مرداد / ۱۴۰۴ - 1 August, 2025
 سایت آخرین خبر / ۴۱ ساعت قبل

کمپین «پامپ» والکس، تفاوتی از جنس جسارت

کمپین «پامپ» والکس، تفاوتی از جنس جسارت
وقتی تبلیغات از مرز کلیشه عبور می‌کند و جسارت جایگزین محافظه‌کاری می‌شود، کمپین‌هایی مانند «پامپ» شکل می‌گیرند؛ کمپینی از سوی والکس که نه‌تنها دیده شد، بلکه در ذهن مخاطبان باقی ماند. در فضایی که برندها برای جلب چند ثانیه توجه رقابت می‌کنند، پامپ ایستاد، خودش را معرفی کرد و با زبان و ریتمی منحصربه‌فر