فارس/ مربی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه فلوره گفت: اردوی ۱۵ نفره تیم ملی شمشیربازی در اسلحه فلوره به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است. سید محمدصادق طباطبایی، مربی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه فلوره اظهار کرد: اردوی تیم ملی فلوره از تاریخ ۲۹ آذرماه در شهر کرمانشاه آغاز شده و تا پنجم دیماه ادامه دارد.