فارس/ معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از اجرای ساعت جدید سوختگیری با کارتهای اضطراری (آزاد) در جایگاههای عرضه سوخت این شهرستان خبر داد و گفت: شهروندان از ۲۸خردادماه میتوانند از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب با کارتهای آزاد جایگاهها سوختگیری کنند. محمد رادمهر، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب