سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت آخرین خبر / ۱۴۰۴/۰۹/۲۸

۶ نفر در تربت‌جام بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن روانه مرکز درمانی شدند

 ۶ نفر در تربت‌جام بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن روانه مرکز درمانی شدند
ایرنا/ رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت:عصر پنجشنبه ۶ نفر در اثر مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن در یک منزل مسکونی در شهر تربت‌جام روانه مرکز درمانی شدند. علی لطفی افزود: حوالی ساعت ۱۷ گزارشی مبنی بر وقوع مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در یکی از مناطق