ایرنا/ رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربتجام گفت:عصر پنجشنبه ۶ نفر در اثر مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن در یک منزل مسکونی در شهر تربتجام روانه مرکز درمانی شدند. علی لطفی افزود: حوالی ساعت ۱۷ گزارشی مبنی بر وقوع مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در یکی از مناطق