تسنیم/ مذاکره با سه بازیکن برای پیوستن به تیم آلومینیوم اراک به مراحل نهایی رسیده است. تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم برای حضور در نیمفصل دوم لیگ برتر فوتبال طی روزهای اخیر در شهر اراک دنبال شده است. از آلومینیوم خبر میرسد که مدیران این باشگاه در روزهای گذشته با سیناه شاهعباسی و رضا جبیره به توافق