مهر/ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از رایگان شدن تمامی خطوط اتوبوسرانی مشهد در روز ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ خبر داد. محسن شریعتی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در خصوص رایگان شدن خطوط اتوبوسرانی مشهد اظهار کرد: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و دستور شهردار مشهد، به مناسبت سالروز ارت