ایسنا/ معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری مرکزی، از ابلاغ رسمی ساعات کاری دستگاههای اجرایی و الزامات مربوط به مدیریت مصرف انرژی در استان طی بازه زمانی اول دی تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۵ خبر داد. علی میرزایی، با اعلام این خبر افزود: این تصمیمات بر اساس بخشنامههای وزارت کشور، سازمان اداری و استخدامی و